.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 cinta&kerjaya mana yg utama...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next
AuthorMessage
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   29th January 2009, 1:44 pm

"Bagaimana nak menyayangi seseorang.....!!! "

1 Sayangi dia dengan hati, bukan dengan perasaan. Jika anda meletakkan sesuatu perhubungan berdasarkan perasaan, ianya akan gagal kerana perasaan sentiasa berubah dari masa ke semasa.

2 Sayangi dia seadanya. Di dunia terdapat hampir 6 billion manusia dengan 6 billion personaliti. Dia sememangnya seorang yang istimewa dan biarkan ianya kekal begitu. Jangan sesekali terfikir untuk mengubah apa-apa tentang dia kerana sekali anda mengubah, selamanya anda akan terus mengubah dirinya. Tentu anda masih ingat, anda terpikat padanya kerana dia adalah dia. Maka, tiada alasan untuk anda mengubah dia untuk menjadi seseorang yang lain.

3 Sayangi dia sepenuh hati. Sesungguhnya dia telah banyak bekorban untuk anda. Dengan kelebihan yang ada padanya, dia berpeluang untuk menjalin hubungan dengan seseorang yang lebih sempurna tapi demi cinta, dia telah memilih diri anda. Maka, jangan sesekali cuba untuk mempermain-mainkan keluhuran cintanya.

4 Hormati pendirian dan keputusan dia. Jangan anda merayu dan jangan mencipta alasan supaya dia menerima cinta anda kerana kelak, yang anda akan dapat darinya hanyalah cinta simpati dan bukannya cinta setulus hati.

5 Yakinkan diri anda akan keistimewaan dia. Dia adalah satu-satunya di dunia ini dan jangan mengharapkan kesempurnaan dari dia kerana dia telah pun cukup sempurna semenjak anda mula terpikat padanya.

6 Percaya akan dirinya. Sentiasa bersangka baik padanya jika kita juga mahukan sebegitu darinya. Pastikan anda akan sentiasa meletakkan diri anda di tempatnya sebelum melakukan apa-apa. Jika anda sendiri tidak dapat menerimanya, apatah lagi dia.

7 Jangan berjanji menyayangi dia untuk selama-lamanya kerana selama-lamanya bagi anda mungkin akan berakhir keesokkan harinya, tapi berjanjilah untuk menyayangi dirinya seolah-olah setiap hari itu adalah hari yang terakhir untuk anda berdua.

8 BERCINTA dengannya adalah seperti memberi hati anda kepadanya untuk dilukai tapi kepercayaan itu penting. Percayalah kepadanya, nescaya dia akan melindunginya sepenuh jiwa dan raga.

9 Jangan sesekali meninggalkan dia tanpa sebarang alasan. Dia bukan hanya akan setakat menangis kecewa dan kemudiannya meneruskan hidup seperti biasa, ketahuilah bahawa jiwanya akan mati secara perlahan.

10 Jangan cepat berbangga dengan diri anda, memenangi hatinya bukanlah satu kejayaan yang mutlak tetapi anugerah itu hanya layak anda perolehi setelah anda berjaya menyayanginya sehingga ke akhir hayat. Ketahuilah, dia memilih anda adalah kerana dia percaya bahawa anda adalah seorang yang jujur dan akan menepati janji. Anda telah bersusah payah dan berusaha sedaya upaya untuk memenangi cintanya, maka dengan itu haruslah juga anda berusaha untuk terus menyintai dirinya dengan apa jua keadaan sekalipun.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th January 2009, 2:17 pm

heh!

aku bosan arr tudung...
tapi tudung.. antara 10 tu kan yang aku suker adalah yang ke 4 tu..
hmmmmm Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow




pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th January 2009, 2:35 pm

4 Hormati pendirian dan keputusan dia. Jangan anda merayu dan jangan mencipta alasan supaya dia menerima cinta anda kerana kelak, yang anda akan dapat darinya hanyalah cinta simpati dan bukannya cinta setulus hati.....

kau tau x nape aku xbagi ko merayu kat diaorang?? Pasangan kite akan rasa hebat sangat bile kite merayu n menangis meminta dia menerima kita semula. Hakikat dia xde la sehebat mane pun.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th January 2009, 4:35 pm

heh!

yer lorh.. btul tu kan..
tapi hati ini berontakkan kan..
nko paham kan maksud ku kan..







pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd February 2009, 1:27 pm

ermmmmmmm tk nk aku alami nya lg
argghhhhh tensen giler aku
pagirl agak2 aku terjun bgunan nko nk smbut aku tak???
bosan bosan bosan
Suspect

YA TUHAN BERI KN LA AKU KKUATAN UTK HDPI NY LG
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd February 2009, 2:24 pm

heh!

beb! sabo sabo beb... aku tensen takder arr nak terjun bangunan beb..
nko yang dok perkatakan pada ku selama nie.. pastu nko lak yang kalah..
apa nie beb..
cemaner aku nak kuatkan diri aku balik nie..
ekkekeke
mengong arr dia nie...

weih! tapi ku akan ttatap sambut nko..
kekkekkekeke





pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd February 2009, 8:46 pm

hulla pagirl....mane gurgurlz....neway pe cer ni....ko chat tak... cind ader kt kl skrg...teka watper....huhuhu...cind tgh amik coz nursing lorh...enjoy beb...huhuhu....
Cool Razz Razz wat nash..cind nak tempah baju best104.ader lg tak...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd February 2009, 10:34 am

HEH!

lerrr rella... idop lagi nko ek.. eheh
aku ingat maner bertapa dah tak ngeti nak balik ekekkekeke...
oooo jadi nurse... okey arr tu..
semoga berjaya beb...




pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd February 2009, 3:54 pm

cind...amek nursing?bagus2...hurmm...buat kat mana?metropolitan kolej ker?

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd February 2009, 8:59 pm

pagirl wrote:
HEH!

lerrr rella... idop lagi nko ek.. eheh
aku ingat maner bertapa dah tak ngeti nak balik ekekkekeke...
oooo jadi nurse... okey arr tu..
semoga berjaya beb...




pirat



tq my dear...
aku hidup lg lar...
ko dah kahwen ker?ahahahahahakkkk
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd February 2009, 9:01 pm

GuRguRlZ wrote:
cind...amek nursing?bagus2...hurmm...buat kat mana?metropolitan kolej ker?

ai gurgurlz..
long time no cee...ader chat?
xla..wat kt kolej bese jer..tapi diiktiraf ler...
last sem cind g posting kat alor star kedah..seronok dapat jln2 tgk tmpt org...hehehe...gurgurlz ape cer?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   5th February 2009, 2:40 pm

heh!

arrr...kekkekekkekekeke
bebanyak soklan.. soklan tu nko tanyer aku..
tarak soklan lain ka...
eheh




pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th February 2009, 5:41 pm

apa cerita ya?
gurlz baru kena langgar..
sangat sedih ne..my snow white kana langgar arine cin..
sedih sangat

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   11th February 2009, 1:06 pm

pagirl wrote:
heh!

beb! sabo sabo beb... aku tensen takder arr nak terjun bangunan beb..
nko yang dok perkatakan pada ku selama nie.. pastu nko lak yang kalah..
apa nie beb..
cemaner aku nak kuatkan diri aku balik nie..
ekkekeke
mengong arr dia nie...

weih! tapi ku akan ttatap sambut nko..
kekkekkekeke

sengal nko kate aku mengong
xpe xpe kmdian ari ku blas
heh ssguh nye kuat msh kuat
Suspect



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   12th February 2009, 2:09 pm

heh!

bengong! bila masa ku taip camtu ek..
eheh luper lak ku.. hmm ader ker.. Rolling Eyes Rolling Eyes





pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   12th February 2009, 2:11 pm

heh!

"KECEWA dan terus kecewa dalam percintaan dijalin. Kadang-kadang hati sudah bosan memikirkan soal perasaan sedang diri terus dimamah usia. "





pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 12:24 pm

heh wat2 tak tau plak nak ku bgtau lg skli ker beb....
ermm nko dak tua sgt beb
heh tp tua ckit dri mak aku ar hahahaha
ku tak tau ar nk kate pe ssungguh nya nko tau apa yg aku hdpi skang
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 12:49 pm

heh!

arr jangan jangan jangan...
ehehee
mengong arr tu kan nama nyer..

arrr camtu nko kena pengeh ku mama arr.
ekkekekekkek

heh beb.. tulah tak po tak po
aku tak suruh nko kata apa..
nko taip jer..
kekkekkekekek



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:07 pm

ah nko nie ku tampo2 gak nnti
ku kate seyes tau nko wat main2 plak
hampeh tol ar.......
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:19 pm

heh!

eheh.. lex lex beb..
aku tahu jiwa nko kaco..
lex arr..
okey okey nko tak yah kata per per..
aku paham maa..
orait.. Wink


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:26 pm

g ar nko dok jauh2 sane
nyemak je hehe Suspect
kerna ssgguh ku amat malu yg smlm tu
Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:28 pm

heh!

alaa.. normal arr tu beb..
ayat biasa tu..
lain arr aku nyer dia baca..
arr haru biru nko..
apa nak jawab..
bukan malu jer..
lain hal nko kena tanggung..
ekekkeke

erkk... betul nie nko nak suh aku dok jejauh..
apa betul nie..
tak nyesal nie..
keputusan muktamad ker...
heh..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:35 pm

heh nko mmg dh dok jauh pun nun kat kluang sane....
ntah la beb kdg aku dh bosan....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2009, 1:46 pm

heh!

tu sebab ku kata..
tenangkan diri..
selami sudut hati kecil nko tu..
apa sebenar nyer..
okey..
nko akan dapat jawapan nyer..
percaya lah..
percayalahhhhhh... semata lagu chek siti wan kembang tu..
ehehhe



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 1:09 pm

heh!

weih beb! apa citer nko..
ishkkk tenggelam plak nko nie..
tetiba jerkk...
muncul arr beb..
ehehhe



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 2:55 pm

heh ssungguh sungguh nya ku tringat jew apa yg nko kate mlm tu
betol ku tak nafi kn ape yg nko kate tu
ku msh smpn msg tu beb

sunny sunny sunny
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 3:33 pm

heh!

nko nie cam tetau jerk aku seru nama nko ek..
ehehhe
arr jadi nko pikir pikir kan arr beb..
untuk masa depan nko gak..
sesungguh nyer nko percaya la..
apa yang aku katakan tu 90% kenyataan yang benar beb..
eheh..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 3:39 pm

hah la mmg pon lg plak nko pun alami nya kn

ku tak leh pikir sgt ar kang sakit lg kpla aku

nie pn msh bsisa la dnyut nye
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 4:12 pm

heh!

nko nak sakit kan diri nko buat apa..
jangan denyutkan paler tu lagi..
tak yah pkir sangat beb..
perlu pikir tapi jangan terlalu pkir..
benda tu patutnyer kesenangan hati..
tapi kalau sampai sakit.. tu nama nyer cinta giler..
heh..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 4:27 pm

mengong nko
best pe cinta giler
nko nk kew alami nya Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 5:00 pm

heh!

aku dah alami nyer pun dah beb..

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2009, 5:06 pm

so nko dok jew dediam ek kat ctu Very Happy
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   18th February 2009, 1:42 pm

heh!

8-tanda-lalu-lintas-cinta

Percintaan sebenarnya boleh diibaratkan seperti kita berada dijalan raya. sepanjang perjalanan kami pasti akan melihat tanda lalu lintas yang memberi peringatan untuk kamu lebih berhati-hati supaya dapat mengelakkan kemalangan. Begitu jugalah percintaan kamu. oleh itu, patuhi peraturan berikut :-

DILARANG U-TURN
Sekiranya sudah putus sebaliknya jangan berpatah balik. Buat sakit sahaja. Yakinlah kamu akan dapat bertemu dengan pengganti yang lebih baik darinya.

JALAN DUA HALA
Komunikasi dalam bercinta harus ada dua arah. Jangan hanya dimonopoli oleh satu pihak bersuara maka satu pihak lagi cubalah untuk jadi pendengar yang setia. Begitulah berlaku sebaliknya.

SEDANG DALAM PEMBINAAN
Hubungan kamu dan dia baru sahaja hendak dibaik pulih, dengan proses persefahaman semula. Laluilah jalan ini terus tetapi secara perlahan-lahan. Jangan terlalu memaksa dan tersedak. Jangan ungkit lagi masalah lama dan mulakan pengalaman baru.

PEJALAN KAKI
Biarkan si dia berlalu dan jangan terlalu mengharap padanya. Mungkin dia belum lagi ada rasa untuk bercinta. Banyak lagi jalan lain yang boleh ikuti.

JALAN BENGKANG BENGKOK
Perjalanan hubungan kamu dan dia masih jauh lagi dan penuh berliku. Jangan mudah tidak tepati janji.

JALAN SEMPIT
Ini harus berhati-hati, kamu dan dia semakin melalui jalan sempit. Andainya tidak bertolak ansur pasti akan menghadapi bencana. Oleh itu sekiranya kamu sedar akan masalah ini cubalah bersikap mengalah dan tidak hanya mementingkan ego sendiri.

AWAS! JALAN BERBUKIT
Hati-hati! Hubungan kamu sedang berhadapan dengan masalah. Jangan terlalu cepat membuat keputusan yang merugikan kamu. Fikirkan sebaik-baiknya, cuba harungi dahulu barulah kamu fikir jalan lain.

JARAKKAN KENDERAAN
Biarpun kamu berdua sudah 'declare' sebagai kekasih namun kamu patut beri ruang pada si dia untuk hal-hal peribadi. Janganlah terlalu mengongkong dan setiap masa untuk bersama. Namun jangan pula terlalu jarak sehinggakan memberi ruang padanya berkenalan dengan orang lain. Itu lebih bahaya!.




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   19th February 2009, 2:18 pm

heh nko

terase plak aku.....

aku...sdg dlm pbinaan Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   20th February 2009, 1:47 pm

heh!

aarr gud gud..
eheh




pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   22nd February 2009, 10:33 am

sampai hati korunk lupe kat aku eh... mementang la aku bukan peor johor kan.... huhuhuhuhu Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   22nd February 2009, 11:37 am

Cinta...

Apa makna cinta??
Adakah hanya dengan tutur kata mahupun perbuatan ia mampu mengambarkan cinta seseorang?
Cinta ialah satu perasaan yang sangat halus yang hadir dalam diri setiap insan yang normal.Tidak kira sedar mahupun tidak cinta tetap ada mahupun hadir tanpa kita sedar ataupun dalam sedar.
Tapi mengapa aku merasakan seakan tiada cinta dalam hati??
Adakah cinta aku sudah tiada untuk lelaki yang memang sukar utk dimengertikan ini?
Mungkin ia jua jawapan nya, ini kerana acapkali aku mula belajar untuk mencintainya pasti mereka memulakan sengketa paling tidak pun pasti curang.
Sukar untuk aku terima jika orang menyatakan cinta nya padaku kini
Aku tahu itu hanya omong kosong semata. tiada lelaki yang jujur wujud kini.
Melainkan dia mempunyai dia punya agenda tersendiri.
Wanita bukan dijadikan Allah hanya pemuas nafsu untuk sang lelaki,tetapi sebagai orang yang lembut untuk sama - sama mengecapi nikmat bahagia dinihari. Bukan saat ia masih baru dan cantik yakni ketika usianya muda untuk dibelai hari - hari tapi bila ia sudah lusuh dimamah usia ditinggalkan terkapai - kapai sendiri mengemudi hari tuanya sendirian tanpa belaian seorang begelar suami. Wajarkah kita mengemis cinta dari insan bernama lelaki?
Bagi aku tak mungkin
cinta tak perlu paksaan jika ia benar-benar ikhlas cahaya cinta akan bersinar dari raut wajahnya. Jangan kita menyatakan cinta apabila si dia mula belajar mengambil kesempatan pada diri kita.
Jangan jadi terlalu pemurah mahupun penyayang saat si lelaki mula membelai kita dengan hanya sejambak bunga yang tak seberapa harganya.
Maruah kita bukan terletak pada harga sekuntum bunga.
Fikir-fikirkan lah dan renung dalam-dalam makna cinta yang benar-benar mampu mengoyahkan hati keras dan mampu bawa kita ke jalan yang diredhai...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Male
Number of posts : 159
Age : 16
Localisation : Johor Bahru,Johor.
Points : 46
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   22nd February 2009, 2:43 pm

hi tudung biru...
lama x nmpk..

_________________
Best104.fm Sensasi Selatan
104.1FM,94.8FM,102.5FM
Enjoy Layan Best104 Di Internet.


Jom sertai Facebook MyBest disini
Back to top Go down
View user profile http://best104.smileyforum.net
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   23rd February 2009, 9:35 am

heh!

arrr tudungggggggggggggg..... adieh!
kata kata mu mengusik jiwa ku beb..
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad




pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd March 2009, 6:05 pm

aiii
salam to all...

sowiii r lamer tak reply
aper citer........


gurgurlz.......
ko pnyer snow white kene lnggar kat ner..
cdeynyer,,,,

pagirl...ko keje tempat lamer lg ek?
sunny
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd March 2009, 6:36 pm

pagirl..gurgurlz...
aku ade crite sedey ni..tak tau aku nak luah pade saper....huhhuhu

selama ni aku ader mint dlm diam r sorang mamat ni...
dekat 2 tahun beb aku berangan2 hdup dgn dia.huhuhuhu

family dia semua baik dgn aku...
aku pun kalau bercuti, tak lupe ole2 untuk family dia/...konon2 nak amik hati ler...
selama 2thn ni aku xpernah nmpk dia kuar dgn pmpuan leps dia frust thun 2006..dia duk umah jer...segala gerak geri dia aku perhatikan...tapi dia xsdar pun aku mint dia...sbb kitaorg xpernh berbual

cume kdg2 dia ader r tgk2,

tapi...setiap x aku selisih dgn dia kt dpn umah, kat shopping cmplex, kat kdai mkn,,kt maner2 ajer r..hati aku mesti berdebar2, gelabah, menggigil...

tapi baru2 ni time aku balik cuti sem kt jb, aku nmpk dia htr pmpuan balik keje...sedihnyer aku..esknyer...waktu yg sama dia kuar lg g amik pmpuan tu...pmpuan tu duk dkt area2 kg aku r....sedeynyer aku....kecewa sgt2....

maybe org akan cakap aku ni syok sendiri.tapi itu r hati dan perasaan cinderella85.........................

dimana kan ku cari ganti..serpa denganmu.....xsanggup ku berpisah dan berhati patah,,terus gelisah,,, Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 11:56 am

Cin... Sedey nyer aku bace ko nyer luahan... Apasal xluahkan kt dia? Adoiii mmg sakit la kan orang yang kite sayang tp xtau yang kite sayang kat dia. Tapi orang yang kite xsayang tapi sayang gile kat kite... Huhuhu sesungguhnya cinta kadang kala menyakitkan
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 2:15 pm

heh!

rellaaaaaaaa miss u many many.. eheh
cemaner nko ngan nurse nko.. okey dah..
ha la beb aku masih keja tempat lama lagi..

hmmm... payah arr beb kalau kita 'admire' nie.. patut nyer nko luahkan arr beb.. sebab nko pun dah rapat ngan keluarga dia kan..
tak salah rasa nyer kalau nko just berbual bual ngan dia.. dari situ arr dia akan tertarik ngan nko kan kan..

tapi tak semesti nyer dia anto minah tu awek dia kan kan..
dan dia pun belom bertunang kan.. jadi nko masih ader peluang maa..
tak salah per just prenn kan kan.. maner tahu jodoh tu ader.. btul tak..
kan tudung kan kan..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 2:40 pm

betol la tu pagirl
nko klu bkate mmg
tp ttp minah senget pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 2:42 pm

heh!

apsal plak..
nko negok aku pon tak..
kata aku senget lak..
sekeh nak..
ekekkekkekeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 2:53 pm

meh ar cni sekeh aku
aku nga offer nie meh ar cpt2
aku mmg tk prnh negok nko
tp aku ade pic nko
hah jgn wat2 lupe2
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 3:01 pm

heh!

mengong arr nama nyer kan...
bluekkkkkkkkkkk...
ekkekeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 3:10 pm

heh nko nape pegnent ek.........
tk baek punye Razz
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 3:48 pm

heh!

bongok nie..
kekkekkekeke
banyak arr nko..





pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd March 2009, 3:53 pm

tak baek tau ngate aku cam tu

nnti ipin mare tau pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   Today at 9:55 am

Back to top Go down
 
cinta&kerjaya mana yg utama...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: