.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 cinta&kerjaya mana yg utama...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next
AuthorMessage
Sakura Biru



Female
Number of posts : 92
Age : 35
Localisation : sening hill
Emploi : my boss
Points : 14
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   29th March 2009, 12:08 am

gulp! Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:37 pm

pagirl wrote:
heh!

RAHSIA CINTA..

Cinta bermula dari fikiran kita. Berfikir tentang pasangan ideal yang ingin kita kenali akan membantu kita mengenali dia, ketika kita akhirnya bertemu dengan orang yang tepat tersebut.

Kita tidak mampu mencintai seseorang atau apasaja kalau kita tidak menghormati mereka. Orang pertama yang patut kita hormati ialah diri kita sendiri. Untuk mulai menghormati diri sendiri, kita patut bertanya pada diri kita apa yang aku hormati dalam diriku??. Untuk mendapat perasaan hormat dari orang lain, bahkan dari orang yang kita tidak suka, kita patut bertanya pada diri sendiri?. apa yang aku hormati dalam diri mereka??

Jika kita mahu menerima cinta, kita harus mampu memberikannya terlebih dahulu. Makin banyak cinta kita beri, makin banyak yang akan kita terima. Mencintai sama ertinya dengan memberi cinta tulus pada dirimu sendiri. Belajarlah untuk melakukan berbagai macam kebaikan. Forumula rahsia untuk menciptakan hubungan yang ceria, penuh cinta dan abadi adalah dengan selalu berfikir apa yang dapat aku beri dan bukan apa yang akan aku dapat?


Untuk mencari cinta sejati, kita mesti mencari sahabat sejati terlebih dahulu. Cinta bukan bererti mata kalian saling berpandangan, tapi lebih bererti bersama-sama melihat ke satu tujuan. Untuk mencintai seseorang seutuhnya, kita harus mencintai keperibadiannya, bukan fizikalnya. Persahabatan adalah tanah dimana benih cinta dapat tumbuh. Jika kita ingin membawa cinta ke suatu hubungan, kita harus menciptakan persahabatan terlebih dahulu.


Jika kita mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu, maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikimu. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga dan ego. Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku, hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku.


Ketika kita belajar untuk berkomunikasi secara terbuka dan jujur, hidup lalu berubah. Mencintai seseorang bererti berkomunikasi dengannya. Biarkan orang yang kamu cintai tahu bahawa kamu mencintai dan menghargainya. Jangan pernah takut untuk mengucapkan 3 kata magik :
i- Aku Cinta Kamu
Jangan pernah melewatkan kesempatan untuk mengucapkan itu kepadanya. Selalu tinggalkan orang yang kamu cintai dengan kata kata mesra, kerana ia mungkin boleh jadi hari terakhir kamu melihatnya. Contohnya, jika kita mati tapi diberi kesempatan untuk menelefon orang yang kita cinta, siapa yang kita telefon, apa yang akan kita katakan dan sekarang kenapa kamu menunggu.

Jika kita ingin mendapatkan cinta yang berlimpah, kita harus mampu menciptakan komitmen dan komitmen tersebut akan tercermin dalam fikiran dan tindakan kita. Komitmen adalah ujian cinta yang sejati. Jika kita ingin memiliki hubungan yang penuh cinta, kita harus setia dengan hubungan itu. Ketika kita terikat komitmen pada seseorang, berhenti mencintainya bukan merupakan pilihan. Komitmenlah yang membezakan antara hubungan yang mudah hancur, dengan hubungan yang kuat.


Semangan membakar cinta dan membiarkan cinta tetap hidup. Semangan yang terus berkobar, bukan hanya datang dari daya tarik fizikal, tapi datang dari komitmen yang dalam, kemahuan dan rasa saling tertarik. Semangan dapat diciptakan kembali dengan cara membayangkan saat indah di masa lalu dengannya. Spontan dan kejutan dapat menciptakan semangat cinta. Pokok dari cinta dan kegembiraan selalu sama yang harus kita lakukan adalah mengisi hari hari kita dengan penuh semangat.


Rasa percaya selalu menjadi komponen penting dalam suatu hubungan. Tanpa rasa percaya, seseorang bisa menjadi curiga, cemas dan takut dan orang lain akan merasa terperangkap dan secara emosional menjadi tekanan. Kita tidak boleh mencintai seseorang secara utuh sehinggalah kita mempercayainya secara utuh pula. Bersikaplah seakan akan hubungan kita dengan orang yang kita cintai tidak akan berakhir. Salah satu cara untuk mengetahui apakah seseorang itu benar benar untuk kita, tanyakanlah pada diri kita sendiri, Apakah aku benar benar mempercayainya sepenuh hati? Jika jawapannya adalah tidak, maka kita harus berfikir dengan mendalam sebelum kita membuat komitmen yang lebih jauh dengannya.



pirat

Shocked Shocked
ar tu nak base kan aku la tu
tp aku akn ingt ape yg nko nsht kn
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:38 pm

Sakura Biru wrote:
gulp! Rolling Eyes

ade lagi ku ingat kn dh bguguran terus heh
pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:41 pm

heh!

eh dok aih..
ekekkke

weih! sakura.. ader lagi nko ek..
ekekkeke
long taim no taim arr..
ekekkeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:42 pm

nko nie kan pantang aku on9 ade jer
nyibuk betol la pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:45 pm

heh!

eleh kata jerk arr nko rindu kat aku kan kan..
kalau tak nampak nick aku..
nko bleh biol.. kan kan
hahah!



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:48 pm

ar mengong la nko
tak koser aku nk rindu kat nko
kn dapet pe2 pun

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:53 pm

heh!

takper..
memang ku tahu pon
tarak sorang yang rindu kan ku..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 3:55 pm

heh

ar takpe2 lain kali aku rindu kat nko plak ek.....
Back to top Go down
View user profile
Sakura Biru



Female
Number of posts : 92
Age : 35
Localisation : sening hill
Emploi : my boss
Points : 14
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th March 2009, 6:22 pm

permata^suria wrote:
heh

ar takpe2 lain kali aku rindu kat nko plak ek.....


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy .... korang berdua ni mmg sesuai la...

permata^suria.... nko kalau layan si pagirl ni..mmg x habis punye...
tp bagus la..korang berdua penyeri forum nie...


weeehhh! aku lom gugur lagi... hidup lagi.. Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st March 2009, 10:40 am

heh!

hahah.. selagi riwayat aku ader..
memang tak akan abish..
ahahah


weih! aku tahu arr nko memang tak gugur lagi..
tapi aku negok cam nak gugur jer..
ekekkekeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st March 2009, 3:18 pm

best pe layan dak pagirl nie
pas tu ngan aku2 sekali jd mengong

musim rage sawit jatuh ar ngan sakura sekali gugur
heh nko dak felda sening ek sakura
Suspect Suspect

kalu salah minta ampun pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st March 2009, 4:22 pm

heh!

siapa sebenar nyer aku pada mu..
mungkin sama teman lain yang bisa nko buat begitu..
dan bila tiada lagi teman bermain..
kau pulang untuk dapat kan aku..
itulah aku pada mu..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st March 2009, 4:27 pm

Shocked

heh !
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st March 2009, 6:24 pm

heh!

satu.. kasih nan abadi tiada tandingi dia yang satu..
dua.. sayang berpanjangan, membawa ke syurga kasih nya ibu..
tiga.. lapar dan dahaga, rela berpayahan setia nya ayah..
empat.. mudah kau ketemu, perhati selalu beza antara KASIH dan KEKASIH..



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   2nd April 2009, 2:26 pm

heh!


CINTA MAWADDAH
adalah jenis cinta mengebu-gebu, membara dan 'nggemesi'. Orang yang memiliki cinta jenis mawaddah, maunya selalu berdua, enggan berpisah dan selalu ingin memuaskan dahaga cintanya. Ia ingin memonopoli cintannya, dan hampir tak bisa berfikir lain.

CINTA RAHMAH
adalah jenis cinta yang penuh kasih sayang, lembut, siap berkorban, dan siap melindungi. Orang yang memiliki cinta jenis rahmah ini lebih memperhatikan org yang dicintainya dibanding terhadap diri sendiri. Baginya yang penting adalah kebahagiaan sang kekasih meski untuk itu ia harus menderita. Ia sangat memaklumi kekurangan kekasihnya dan selalu memaafkan kesalahan kekasihnya. Termasuk dalam cinta rahmah adalah cinta antara orang yang bertalian darah, terutama cinta org tua terhadap anaknya dan sebaliknya. Dari itu makan dalam al Qur'an, kerabat disebut al arham, dzawi al arham, yakni orang orang yang memiliki hubungan kasih sayang secara fitri, yang berasal dari garba kasih sayang ibu, disebut rahim (dari kata rahmah). Sejak janin seorang anak sudah diliputi oleh suasana psikoligis kasih sayang dalam satu ruang yang disebut rahim. Selanjutnya diantara orang orang yang memiliki hubungan darah dianjurkan untuk selalu bersilaturrahim, atau silaturrahmi artinya menyambung tali kasih sayang. Suami isteri yang diikat oleh cinta mawaddah dan rahmah sekaligus biasanya saling setia lahir batin dunia akhirat.

CINTA MAIL
adalah jenis cinta yang untuk sementara sangat membara, sehingga menyedut seluruh perhatian hingga hal hal lain cenderung kurang diperhatikan. Cinta jenis mail ini dalam al Qur'an disebut dalam konteks orang poligami dimana ketika sedang jatuh cinta kepada yang muda (an tamilu kulla al mail ) ia cenderung mengabaikan kepada yang lama.

CINTA SYAGHAF
adalah cinta yang sangat mendalam, alami, orisinil dan memabukkan. Orang yang terserang cinta jenis syaghaf (qad syaghafaha hubba) bisa seperti orang gila, lupa diri dan hampir hampir tak menyedari apa yang dilakukan. Al Qur'an menggunakan term syaghaf ketika mengisahkan bagaimana cinta Zulaikha isteri pembesar Mesir kepada bujangnya, Yusof.

CINTA SHOBWAH
iaitu cinta buta, cinta yang mendoroang perilaku penyimpang tanpa sanggup mengelak. Al Qur'an menyebut terim ini ketika mengisahkan bagaimana Nabi Yusuf berdoa agar dipisahkan dengan Zulaikha yang setiap hari menggodanya ( mohon dimasukkan penjara saja), sebab jika tidak, lama kelamaan Yusuf tergelincir juga dalam perbuatan bodoh, wa illa tashrif 'anni kaidahunna ashbu ilaihinna wa akun min al jahilin


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd April 2009, 3:39 pm

eheh

mane yg layak utk aku
ekekekeke.......

jenis cam aku takde ke pagirl..... Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd April 2009, 3:48 pm

heh!

jenis cinta nko cinta shaghaf..
kekkekekek

jenis cinta aku jerk takder..
hahah




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd April 2009, 4:22 pm

0oo0ooo

aku yg tue ek

heh ....

aku nga ingat ape yg aku nk gtau kat nko smlm
tp tak ingat2 la.........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd April 2009, 5:08 pm

heh!

bongok arr tu kan..
cepat ingatkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th April 2009, 3:27 pm

nk0 la b0ngok..........
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th April 2009, 3:31 pm

.............jika benar syak wasangka ku, kan ku mula kan hidup tanpa diri mu...........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th April 2009, 3:34 pm

heh!

realiti ker fantasi tu..
ekekkeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th April 2009, 6:52 pm

mane mane la wehh
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th April 2009, 6:56 pm

...dengarlah matahari ku suara tangisan ku...
...ku bersedih kerna panah cinta menusuk jantung ku...
...ucapkan matahari ku puisi tentang hidup ku...
...tentang ku yang tak mampu menaklukkan waktu...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   7th April 2009, 10:15 am

heh!

Jika dikata embun itu suci..
Suci lagi KEIKHLASAN..
Jika dilihat pulau itu inda..
Indah lagi PERTEMUAN..
Jika dirasa mutiara itu bernilai..
Bernilai lagi sebuah PERSAHABATAN..


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   7th April 2009, 6:20 pm

heh!

ku mengakui ku sangat sangat menyayangi mu..
tapi kini ku sedari siapalah diriku ini..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   8th April 2009, 11:17 am

ha ha ha ha ha ............
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   8th April 2009, 11:19 am

mengapa kah sukar mnyakin kan cinta
yang terbiar layu di sirami duka........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   9th April 2009, 10:17 am

heh!

well..
hakikat nyer hanya insan yang bercinta mengerti
walau hakikat nyer tiada pengertian..
heh..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   10th April 2009, 3:50 pm

heh

begitu sukar utk di mengerti kan......
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   11th April 2009, 10:56 am

heh!

arr tulah..
takder pengertian..
walau hakikat nyer pengertian tu ader..
hahah


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th April 2009, 3:19 pm

eheheh
yela yela..........

dia jerk yg betol..........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th April 2009, 3:46 pm

heh!

yeker..
aku tak kata cengitu pon..
hahah



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   14th April 2009, 5:56 pm

suka ati aku la nak kate pe pon...............

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   15th April 2009, 3:34 pm

heh!

adieh! dia nie kan..
angin sentiasa..
bukan satu badan tapi sumer sendi dah..
heheh



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   20th April 2009, 4:52 pm

heh!

kebosanan di tahap tertingiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
adieh!
sungguh bosan..
bosan sungguh..
tahap gaban dah bosan nie..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st April 2009, 3:07 pm

suka ati aku la nk angin satu badan ke satu sendi ke.....
kan nye aku susah kan nko........
kadang2 ada la kot....
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st April 2009, 3:09 pm

aku dah bosan
aku dah bosan
aku dah bosaannnnnnnnnn.................
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st April 2009, 4:55 pm

heh!

buduh nie..
ahahhahaha




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st April 2009, 9:56 pm

sesuka nko jerk ek
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   22nd April 2009, 6:09 pm

heh!

well.. u noe me..
hahah..



pirat
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Male
Number of posts : 159
Age : 16
Localisation : Johor Bahru,Johor.
Points : 46
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   23rd April 2009, 12:35 am

skrg kerjaya penting cari cinta..

_________________
Best104.fm Sensasi Selatan
104.1FM,94.8FM,102.5FM
Enjoy Layan Best104 Di Internet.


Jom sertai Facebook MyBest disini
Back to top Go down
View user profile http://best104.smileyforum.net
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   23rd April 2009, 1:32 pm

heh!

aku yang tak ngeti baca dan paham ayat nko ker..
atau nko yang silap taip nash..
ahahah





pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   23rd April 2009, 6:45 pm

ehehehehe.........
wat paham jer la pagirl......
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   24th April 2009, 1:29 pm

heh!

aku dah try arr beb..
aku try dan try dan try..
tapi tak gak bleh masuk nie..
hishhh memang tak paham beno nie..
hahahhaha



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   24th April 2009, 3:13 pm

heheehehe........

ermmmmmmm
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   24th April 2009, 5:46 pm

heh!

kekekekkekeke
hahahahahah
hehehehhehe
hohohohooho
iihihihihiihihih


pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   26th April 2009, 11:19 pm

ko ni pehal pagirl...??!!
nk kene pukul...??
popetpopetpopet......
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   27th April 2009, 3:35 pm

heh
minah senget nie............

ermmmmmmmm
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   Today at 9:08 am

Back to top Go down
 
cinta&kerjaya mana yg utama...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 14Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: