.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 cinta&kerjaya mana yg utama...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next
AuthorMessage
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   25th December 2010, 5:08 pm

sebab nyer puyu
sume nye TUHAN dh tentu kn
dh trtulis dlm mahfuz NYA....

Wink
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   27th December 2010, 1:35 am

tapi dgn berdoa boleh mengubah takdir kan..?? betol x?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   28th December 2010, 9:27 am

heh!


betol betol betolll...
aku sokong tu puyu..
sekiranya dah tertulis naseb kita begitu..
tapi sekiranya kira berdoa..
akan menjadi sebalik nyer..
ALLAH tu maha PENYAYANG DAN MAHA MENDENGAR..
BERDOA.. adalah senjata org mukmin..
dah berdoa.. TAWAKAL DAN BERSERAH..
SERTA REDHA dengan KETENTUAN NYA..

untuk menerima sayang..
kita harus la memberi..
Berilah kasih sayang kepada sesama..
dan jangan mengharapkan kasih sayang darinya..
Memang pedih rasanya..
tetapi mungkin di lain waktu..
kita akan mendapat kan semua yang telah kita korbankan..
heh




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   29th December 2010, 12:20 am

pehh.....
aku ni dah jadi pemberi setia....
penerima je yg xnk...
nk yg mcm ne xtau la aku.....
taoi wa xkisah....
mcm pagirl cakap....cool beb.
hahahaha...kalau dia salah pilih pon ape wa pedulik...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   29th December 2010, 9:26 am

heh!


yesh!
kena redha ngan KETENTUAN NYA..
mungkin bukan jodoh kita kan..
apa yang berlaku ader hikmah yang ALLAH berikan..
yang kita sendiri tidak ketahui nyer...
kan kan kannn...
heh





pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th December 2010, 12:12 am

betul tu pagirl...
wa bersyukur dagn ape yg ade..
org yg kuat komplen ni la org xreti bersyukur...
dok kat dunia mmg la mcm ni...
nk smua senang p cari kat syurga la...
lu pk la sendri...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th December 2010, 12:35 pm

heh!


eheh.. lu pkir la sendri pon dah luper diri.. cemaner..
eheheh

yehaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! mesia MENANG!!!..
akhir nyer kegemilangan bola sepak kembali semula..
pemain² muda yang begitu bagush pemainan..
TAHNIAH RAJAGOPAL..
anda menyemarakkan semula peminat bola sepak
yang sekian lama telah berkubur..
eheh

pemain² yang begitu semangat..
sumer pemain boleh beraksi..
termasuk pemain simpanan..
strategi yang bagush..
masa depan pemain muda akan cerah..
jika di gilap lagi..

jangan pulak tuko jurulatih..
kalau tuko jawab nyer..
hilang la strategi..
kalau kena jurulatih yang bagush tak per..
kalau kena yang hampeh..
jawab nyer berkubur lagi la..
hahah
dok gitu beb..
eheh

terjatuh cinta pulak ku ngan penjaga gol mesia..
tapi dah ader gf la pulok...
hahah




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st December 2010, 12:01 am

hahahaa.....
bukan lupe diri la....xigt je ahhaha
ai ko sejak bila plak suka bola nihh...??
ceh....taim kalah 1~5 ari tu kutuk sikit punya baik....hehehehe
ko xpayah la tergoda dgn penjaga gol tu...
baik ko tergoda dgn aku ni...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   1st January 2011, 11:03 am

heh!


heheh..
aku nie memang peminat bola..
tapi sejak SALLEH ABAS takder kat johor..
teros aku tak minat bola sepak tempatan nie..
pemainan hancur jerk..
tapi bila negok harimau malaya nie main..
terasa masa berada zaman SALLEH ABAS..
semangat balik nak negok bola beb..
ternyata la tak sesia RAJAGOBAL tu kan..
nko negok la sumer pemain bleh beraksi..
tak kira pemain simpanan pon..
kan kan...

weih! tulun sket ek..
aku maner kutuk taim kalah tu..
komen pon tak beb..
nko jangan pitnah.
eheh


ala beb..
jatuh cinta ngan gaya dia jerk..
tangkas tu kan..
dah lama kurun kita takder penjaga gol yang cam APEK TU..
bukan ngan org nyer pon ku jatuh hati....
hahah...

jatuh cinta ngan nko ek...
kalau nko main bola cam SAFEE..
mungkin kot..
hahahah




pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   5th January 2011, 12:11 am

aku xminat sgt bola ni....
saje2 je....
ko minat ke pagirl...?
aku rase aku la budak laki yg xminat bola sepak masa kat skolah dlu....
main bola pon xreti sgt la...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   5th January 2011, 9:10 am

heh!



jarang la kan lelaki tak minat bola..
biasa nyer kalau tak main pon..
minat gak negok kan..
kan kann..

ku memang minat beb..
dulu masa johor ngah gemilang..
sangat fanatik aku..
tapi bila zaman tu dah takder..
arr kurang la minat aku pada bola tempatan nie..
pemain pon menyakitkan mata jerk negok kan..
ku lebih tumpu pada bola luar negara la kan..
ha tapi nie negok HARIMAU MALAYA dah beraksi
seperti zaman BOBAN tu sumer kan..
ku mula minat balik..
dok gitu minah kan kan kan..
minah sorang tu lagi fanatik giler tu..
ehhehe




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th January 2011, 12:02 am

serius la...mmg xminat bola
kalau tgk pon tgk la ape lawan...mcm ari tu aku xtgk sgt
aku dgr org sblah umah jerit gol baru aku tgk...la dah gol rupe nye hehehe...
pastu aku tuka balik la....
dlu kecik2 aku suka dgr radio,ade johor lwn je mesti dgr radio....hehe
nk tgnggu depan tv sampai pagi xdan la ku nk wat...rela aku tido je hehee..
sama la mcm xzem skolah dlu....
xde nye aku nk jaga pagi mentelaah buku....
blaja sampai kol 11mlm je..kadang 1030mlm pastu tido
aku bukan hamba xzem nk besengkang mata....
mmg la blaja pagi tu bagus...tapi pada aku bukan utk xzem la.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   6th January 2011, 10:15 am

heh!


eheh
yer lorh..
baca tu ikot kemampuan la kan...
kekadang kita tak bleh ikot cara org..
kena ikot cara kita..
kalau cara org tu kita bleh masuk tak per..
tapi kalau tak bleh masuk.. wat penat jerk..
ngantok jerk tapi satu apa pon tak masuk dalam paler..
kan kan kannn...




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   7th January 2011, 12:20 am

betol2....hahaha
aku xpaham la nape diorg wat mcm tu...
aku blaja biase je....xde la nk melebih2.
ni smua gara2 xzem...
tusyen skang pon bukan utk budak lambat tapi utk yg pandai bagi smua A...
bila dapat keputusan hampir smua cakap xsangka dapat mcm tu....pelik betol aku,mcm ajaib sgt je
aku rase mmg ko xpatut dpt mcm tu...
mungkin yg tukang tanda salah tanda kot...hahahaha
cinta dan kerjaya....?? dapat smua A la baru ade hidup...hehee
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   7th January 2011, 9:50 am

heh!


hahah
yer lorh..
dah kalau nko blajor.. memang patot la dapat A sumer kan..
tapi kalau tak blajor..
arr yer baru la kata tak sangat..
saya tak blajor pon tak tusyen pon..
tapi saya bleh dapat A sumer..
arr tu baru btol tu beb..
tukang tanda ketas tu tersilap baca..
hahah
tukang tanda tu pon manusia gak..
kannnnn... heh..

skang nie.. tok sah kat SPM..
diploma pon dah kurang laku dah..
cemaner nak cari keja..
ader pengalaman tapi sijil takder..
ader sijil tapi takder pengalaman..
dunia dunia...
hmmmmm





pirat



Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   16th January 2011, 11:58 am

bile la aku nk berkerjaya nie... aduhaiii
simpang siur jln idop aku nie...

Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th January 2011, 1:47 pm

heh!



nko amek pembaris
pegie tegak kan..
ehehhe

muhasabah diri..
istiqomah..
heh





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st January 2011, 9:54 am

ayat yg rngkas

tp menusuk kalbu....

huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st January 2011, 10:43 am

heh!



arr kan..
jadi renung² kan la..
eheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st January 2011, 1:06 pm

heh!


CINTA...


Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita dapat
menjadi penilai yang baik.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita sedar
bahawa kita hanyalah makhluk yang sentiasa
mengharapkan pertolongan ALLAH.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita dapat
KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK
DIRI KITA.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita sedar
bahawa ALLAH MAHA PEMURAH DAN PENYAYANG
kerana mengingatkan kita bahawa dia
bukanlah pilihan yang hebat untuk kita
dan kehidupan kita pada masa depan...

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita dapat
mengutip pengalaman yang tak semua orang
berpeluang mengalaminya.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita jadi
MANUSIA yang HEBAT JIWANYA.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita lebih
faham bahawa CINTA yang TERBAIK HANYA ADA
BERSAMA ALLAH.

Memang ALLAH sengaja menemukan kita
dengan orang yang salah supaya kita LEBIH
MENGENALI KEHIDUPAN yang TAK SELAMANYA KEKAL.

Wahai sahabat yang kecewa,menderita dan
sengsara kerana cinta,fahamilah bahawa
kehidupan kita makin sampai ke
penghujungnya. Hari esokpun kita
sendiri tak pasti sama ada menjadi milik
kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan
melaksanakan suruhan-NYA dan meninggalkan larangan-NYA.

PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu
untuk menolak permintaan hamba-NYA yang
menadah tangan meminta dengan penuh
pengharapan HANYA kepada-NYA



pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   24th January 2011, 11:52 pm

hmmmm

kenapa kn minah
ku rase len jerk skunk nie....
perUMPAMAAN yg sering di ucap kan
seolah tersirat harapan..
perlu kah peluang di beri kn..
sdg hati masih terkesan ngan pehinaan....

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   25th January 2011, 9:45 am

heh!


ku dah bilang beb..
tapi nko selalu nafikan
apa yang ku katakan..
hahah


Redha menerima hukum-hukum Allah s.w.t..
adalah merupakan manifestasi..
daripada kesempurnaan iman..
kemuliaan taqwa dan kepatuhan kepada Allah s.w.t..
kerana menerima peraturan-peraturan itu..
dengan segala senang hati..
dan tidak merasa terpaksa atau dipaksa..



pirat


Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   27th January 2011, 11:44 am

heh!


Carilah hatimu di tiga tempat..
Temui hatimu sewaktu bangun membaca Quran..
Tetapi jika tidak kau temui..
carilah hatimu ketika mengerjakan solat..
Jika tidak kau temui juga..
kau carilah hatimu ketika duduk tafakur mengingati mati..
Jika kau tidak temui juga..
maka berdoalah pada Allah..
pinta hati yang baru..
kerana hakikatnya..
pada ketika itu kau tidak mempunyai hati..




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   27th January 2011, 11:35 pm

sudah berapa banyak peluang ko beri daaa....???
elok la ko beralih arah...
kang menyesal pon xguna...
tapi rase nye xpayah menyesal...
pasal keputusan ko yg buat...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   28th January 2011, 10:43 am

heh!



haa....
bijak.. bijak.. bijakk...
eheh




pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   28th January 2011, 8:59 pm

betul3...hahahaha
keputusan tidak bersama dgn 2 pilihan....
jadik xde nye menyesal...
pilih keputusan mengikut keadaan...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   29th January 2011, 11:36 am

heh!


heh.. beb.. nari la baru nko ngeti bercakap kan..
selalu nko ader jerk alasan kan..
arr nie pandai plak nko pikir positif kan..
arr kan kan..
betol kan kan..
ehehe





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   30th January 2011, 10:34 am

huhuhuhu

nie sejak bile puyu join kelas nko minah

hmmmmm
kadang puyu
terlalu sukar utk wat keputusan
pe tah lagik kn
dulu aku ngan dia pernah berkasih sayang
pernah ade pasaan cinta
keputusan aku plak time tu nga berada di tahap luar kawalan
minah sorang tu je yg tau pe yg terjadi antra aku ngan dia
bile marah keputusan yg di ambil tu sdrik merosak diri
kn minah kn
nko jenuh khutbah kn aku
tp ku wat tk tau jer
kn minah
ku nie agak masih syg ke pe ntah kat dia
tp bile teringat kn kata2 dia dulu
tu yg wat ati ku remuk rendam
walau berkali dia dh mintak maap
tp......
skunk plak
aku jd peneman setia dia
medengar segala luahan permasalahan dia
kecewa dia
aku juga yg menjadi rujuk kn dia bile dia nk wat sesuatu
perhatian dia plak amek berat dia terhadap aku
kdg wat aku serba slh
aku nie puyu
terhiris ngan kekata dia pd ku dulu.....

dia mintak aku nie jujur pd dia
pe kah pasaan ku skunk pd dia
ade kah ku nie masih syg pd dia...
dia mintak ku peluang
tp hati ku.......
ntah la aku tk dpt lupa kn pe yyg terjadi
minah
harus ke aku menafi kn pasaan aku nie
kerana kata2 pedih tu
harus kah aku matikn terus pasaan aku tu pd dia
wlu skunk nmpk perubahan dia
tp perlu ke minah.....
hubungan terputus tu ku sambung kembali
sdg luka tu masih terkesan
kenapa kn aku suke menafi kn walau hakikat nye benar????

Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st January 2011, 12:05 am

ok aku nk cakap ni....
aku rase dia suka bila ko sambung balik hubungan ko tu....
tapi kan.....
kenapa dlu dia cakap mcm tu...
kalau xpuas ati xyah la cakap mcm tu.....
ni sudah buruk perangai nihh.....
tapi kan....
bila ko xsambung balik hubungan tu dia mesti rase xpuas ati....
aku laki aku tau la.....
masatu nanti mcm2 la cara nk buruk kan ko....
aku merekemen kan ko kawan je la mcm biase...
berkasih sayang tu tolak tepi je la....
kalau sambung buat sakit ati je...
kalau tak sambng buat ati sakit je...
oleh itu pandai2 ko la nk pilih mana....
benda berkasih sayng ni ade sampai satu tahap kebosanan dia...
masa ni le nk tgk org tu ade akal ke ade....

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   31st January 2011, 11:21 am

heh!


hahah..
pandai btol puyu skang nie..
eheh

menda nie ku dah kata..
tapi setiap kali ku kata..
setiap kali tu nko nafikan..
lenkali jangan lawan cakap sifu..
hahah...


pkir dalam keadaan tenang beb..
jangan buat keptusan kerana kesian..
nko yang akan merana nanti..
jangan kerana dia amek berat ngan nko..
nko mula la kan perasaan tu kan..
tapi bila dia senyap..
nko akan kata plak..
ala aku ngan dia takder pa per pon..
kannnn...

bepkir.. maner yang baik.. maner yang buruk..
kalau lebih buruk nyer..
baik just pren jerk la..
kalau itu yang lebih terbaik..
tapi kalau sebagai kekasih hati..
akan menyakit kan hati..
sendiri ingat la kan..
seperti kata puyu..
kasih sayang tu tolak tepi dulu..
heh kan puyu kan kan..




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   3rd February 2011, 11:51 am

hmmmm
kn minah
bkn sbb ku sian kn dia
tp lebih pd diri ku
kdg aku nie pn ego gak
yg slh ttp aku nk betol kn.....
dulu lg nko kate mase ku nk putus ngan dia
jenuh nko nasehat pikir masak2
tp keputusan aku ttp pd paler angin aku...
last2 aku gak melopong
ckp je tk syg, nyampah sume bagai
tp dlm ati termakan ngan kekata sendrik...
kn padan muker ku kn minah...
aku lebih terbawak ngan kekecewaan silam
kerana terlalu terbawa ngan bebayang remy
pernah ku kate ngan dia aku tk syg dia
bagus kn ku minah
dgn rase tk bersalah ku kate gitu
tk ku pikir pasaan org kn
heh
pas dia hine ku tau plak berjurai airmata ku
sdg hubungan msh baru
dua2 ego
mmg pastu ku tanak bhubung lg ngan dia
tp ntah la lps satu satu aku leh berbaek smla ngan dia
bile ku nk jauh mkin dia dkt smla
kdg ku pikir padah mulut ku sendirik nie la yg ku dpt
bile dia mintak peluang kedua
aku sering nafi kn pasaan sebenar ku
ntah la.........
lbh senang ku kate ade jodoh ade la tkde nk wat cmner kn...

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   8th February 2011, 9:15 am

heh!



hahah..
ngeti pon nko pkir ek apa ku kata kan..
tapi tulah..
dah terlepas baru nko nak pkir..
masa terjadi tanak plak nko pkir..
nko pkir nko jerk kan..
pastu nyesal tak sudah..
ingat pepatah melayu beb..
"KAJANG PAK MALAU KAJANG BERTEMPAT..
"KAJANG SAYA MENGKUANG LAYU..
"TERLAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR..
"TERLAJAK KATA..... BINASA LA BADAN.."

ermmm...
tulah masalah nko beb..
nko tahu kesilapan nyer dari maner..
tapi tetap gak tanak pebetolkan..
last nyer amek ayat..
" ADA JODOH TAK KE MANER"..
memang la kalau ader jodoh tak ke maner..
tapi dah kalau kesilapan tanak diperbetolkan..
ke maner maner jerk la jodoh tu..

kalau la masa tu boleh diundurkan semula..
semua org akan putarkan balik jam tu..
tak kemana pon ego tu yang nko nak pentingkan sangat..

jadi la org yang sentiasa bersedia untuk merubah masa depan
supaya ia lebih baik..
halangan, cabaran dan masalah..
bukan la penyebab besar..
kepada kegagalan nko beb..
tetapi diri sendiri yang harus diperbetulkan...



pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   9th February 2011, 12:41 am

ego...?? ape tu ? skuter ego ke? hahaha...
suria...ko tau ke cara nk betul kan diri ko tu...?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   9th February 2011, 9:40 am

heh!


pkir pkir..
nana nanana...
pkir pkir...



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   13th February 2011, 3:16 pm

hmmmm

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   14th February 2011, 9:40 am

heh!


arr lama beno nko pkir..
eheh..
pkir pkir.. nana nanan..
pkir pkir.. aanan nananna...
eheh




pirat



Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   14th February 2011, 1:17 pm

ade sesape leh betol kn aku tk minah?

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   16th February 2011, 10:36 am

heh!


takder sesapa yang bleh btol kan nko beb..
hanya diri sendri yang bleh betol kan..
kalau org lain btol kan pon..
tapi diri sendri tanak pebetolkan..
menda tu tak akan jadi btol gak..
org lain hanya mampu memberi kata² nasihat.. pandangan..
keputusan nyer terpulang pada diri sendri..
heh




pirat

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   16th February 2011, 12:04 pm

heh!



"Cinta yang disemadi! kan..
tidak mungkin layu selagi adanya imbas kembali..
Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi..
Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada..
Parut yang lama pastikan sembuh selagi iman terselit didada..."


renung² kan la..
heh



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   17th February 2011, 4:58 pm

huhuhu

Arrow Arrow Arrow
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   18th February 2011, 9:13 am

heh!



arr naper plak nko nak pusing² tu...
arr pkir renungkan n kaji semula..
eheh..

Cinta bukan paksaan..
Ia lahir dari dua perasaan..
kehadirannya tidak diundang..
perginya tiada yang merelakan..
kerana ia terlalu sukar untuk dimengertikan..

Cinta bukan mengajar kita lemah tetapi membangkitkan kekuatan..
Cinta bukan mengajar menghinakan diri..
tetapi menghembuskan kegagahan..
Cinta bukan melemahkan semangat..
tetapi membangkitkan semangat.

Kadangkala kita menyedari..
betapa dalamnya kita menyintai seseorang..
disaat kita sedang kehilangannya..
Dan kadangkala..
kita juga menyedari..
betapa perlunya cinta seseorg terhadap kita..
disaat kita amat memerlukannya..


heh..
renung² kan la..




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   18th February 2011, 12:36 pm

hmmmm.........

sunny
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   18th February 2011, 4:21 pm

heh!


arr matahari plak nko kuar ek..
arr sini meh ku bagi kekata yang ader dengan matahari..
eheh



Cinta seperti matahari..
ia tetap bercahaya..
Walau malam menjelma..
cahayanya pada bulan tetap menerangi..
kekadang ia juga gerhana..
tetapi akan kembali jua kecerahannya..

heh Laughing

Cinta itu seperti sinar matahari..
memberi TANPA mengharap kembali..
Cinta itu seperti sinar matahari..
TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari..
Cinta itu seperti sinar matahari..
yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..

heheh bounce


heh renung² kan la..
heheh



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   19th February 2011, 11:25 am

heh

ahhahahaha

ade2 jerk la nko ne minah....

santa << ade kekate tk?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   19th February 2011, 12:35 pm

heh!


hahah...
ader²... baca ek..
jangan baca pastu letak kat memaner plak..
letak dalam otak tu arr baru la berkesan..
kekkekekke


Cinta adalah santapan jiwa..
Jiwa tanpa cinta bagai rumah yang kosong..
Cinta tanpa menjiwai..
bagai layang-layang putus tali..

Tidak semua orang yang nko cintai,,
mencintai nko dan sikap ramah nko..
kadang kala dibalas dengan sikap tidak sopan..
Jika cinta suci tidak datang daripada tabiatnya..
maka tidak ada gunanya cinta yang dibuat-buat..

heh...

Sayang tidak bermaksud cinta..
Suka tidak serasi dengan cinta..
Kagum tidak bererti cinta..
Bangga tidak semestinya cinta..
Cinta adalah CINTA..



renung² kan la...
heh



pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   19th February 2011, 4:44 pm

hish

slah nie

ku nk kekate santa claus nie la santa

ekekekeke

tkde pon name santa masok

pe la nko ni minah...

pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   19th February 2011, 10:43 pm

weih...ape ni cinta2 ni??
ishhh...aku tak bleh la nk dgr benda ni....
rase pelik sgt la...
mcm ne leh korang becinta ni....??
eeee....ape benda ni ek cinta2 ni??
bencinta...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   21st February 2011, 9:40 am

heh!



weih... tulah santa berkata² tu..
hahha



Cinta bukanlah daripada kata-kata..
tetapi segumpal keinginan..
yang diberikan kepada hati yang memerlukan..


Sememangnya hidup bercinta..
dan untuk dicintai amat mudah..
tetapi untuk dicintai..
oleh orang yang kita cintai sukar diperoleh..


Apakah sebenarnya cinta itu?..
Cuba katakan..
Tak lain tak bukan..
ialah dua jiwa dlm satu fikiran..
dan dua hati dlm satu debaran..



heh....




pirat




Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   22nd February 2011, 11:20 am

heh!



DICINTAI SESEORANG ADALAH SATU KEBANGGAAN..
TAPI MENGEJAR CINTA YANG TAK PASTI..
SATU PENYIKSAAN TANPA KESUDAHAN..






pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   24th February 2011, 12:03 am

eeeee.....lg aku tak paham
ape ni cinta2 nihhh....??
ishhhh.....pelik2
best ke cinta2 ni...??
aku tgk yg melingkup ramai la pasal cinta....
yerapedaaaaaa......
tgk aku..xde cinta2 stedy je...hahahaha
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cinta&kerjaya mana yg utama...   Today at 12:00 pm

Back to top Go down
 
cinta&kerjaya mana yg utama...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 11 of 14Go to page : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: