.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 ~segmen sambung citer...jom~~

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tulip_putih@KL



Number of posts : 48
Points : 0
Registration date : 26/09/2007

PostSubject: ~segmen sambung citer...jom~~   5th October 2007, 2:30 pm

Razz

Iskandar terjaga dari tidurnya yang nyenyak bila terdengar bunyi hon kereta di hadapan rumahnya. Segera Iskandar bangkit lalu menuju ke jendela utk melihat siapakah gerangan manusia yang menyentakkan tidurnya yang lena itu.

Bila Iskandar menjengahkan muka nya di tingkap di lihatnya............


~~ok kengkawan....sambung r...xkire la korang nk wat citer lawak ke,,ngarut ker...pape ke....terpulang kat kretiviti korang k....

selamat bercerita.... cheers
Back to top Go down
View user profile
nashpontian
Admin


Male
Number of posts : 546
Age : 31
Localisation : Jay Bee
Points : 0
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   5th October 2007, 10:12 pm

Bila Iskandar menjengahkan muka nya di tingkap di lihatnya.....
lalu hon kereta yg didengari berhenti seketika.iskandar mencari kereta tersebut tetapi diluar tiada apa2 pun!! iskandar pun hairan lalu kembali lena nya yg dibuai mimpi...

selapas itu.... farao

_________________
myFacebook
FriendsterKu
MyBestClub
TV3 ONLINE.TV
myBlog
Radio Ku
Jgn Lupa Mendgrkan Best104 Sensasi Selatan Di
104.1FM 94.8FM 102.5FM
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/deejay.nash
tulip_putih@KL



Number of posts : 48
Points : 0
Registration date : 26/09/2007

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   10th October 2007, 4:18 pm

namun....hon kereta itu kembali berbunyi lagi sekali...
iskandar terus naik berang lalu dia turun utuk mendapatkan 'owner' yang bising2 itu...

sampai aja iskandar dia hadapan pintu utama rumahnya.iskandar terpandang....

ceng...ceng....sambung k kawan.... cheers
Back to top Go down
View user profile
sitanggang



Male
Number of posts : 1
Age : 35
Localisation : johor bahru
Points : 0
Registration date : 18/12/2007

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   21st December 2007, 6:53 pm

Sad hai tulip...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   26th December 2007, 2:25 pm

heh!! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
maya



Number of posts : 41
Points : 0
Registration date : 27/12/2007

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   28th December 2007, 1:51 pm

Iskandar terpandang selonggong tahi kucing..hahahha... Razz
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts : 760
Age : 31
Localisation : SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi : BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs : http://www.friendster.com/aril8337
Points : 1
Registration date : 07/10/2006

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   4th July 2008, 2:49 am

Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   6th November 2008, 11:44 pm

tulip_putih@KL wrote:
namun....hon kereta itu kembali berbunyi lagi sekali...
iskandar terus naik berang lalu dia turun utuk mendapatkan 'owner' yang bising2 itu...

sampai aja iskandar dia hadapan pintu utama rumahnya.iskandar terpandang....

ceng...ceng....sambung k kawan.... cheers
Iskandar terpandang selonggong tahi kucing...

tapi bukan tu yg iskandar nak tgk..cuma dia terpandang saja..taik tu lg smlm da ade di situ..
tiba2 dia disapa oleh seorang mamat... "hai iskandar" sapa mamat tu...
huh...karim ruper nyer... lani da pakai kete spot.
"owh ko ruper nyer,aku igt sape bikin bising tadi,naik la" iskandar menjawab sapaan mamat yg nama karim tadi.
"ko keje ape skang?" tanya karim kpd is..
aku mcm ni la...keje kebun je.
"owh...ko tak nak cri keje len ke?" karim bagi soklan pada is.
'eh mamat ni suka ati aku la nak keje ape,hina sgt ke keje kbun' hati is berkata mcm tu.
"ala keje ni pon bagus jgk ape...keje len tu nanti dulu la" is jawab dgn nada slumbe je...
"ko bila plak bli kete ni?"
"baru je" jwb karim...
"banyak doit ko ek..." is reply soklan karim...
"tak jgk la tapi boleh la" karim jwb...
"yelatu" is jwb.
........................................korg sambung plak,aku putus idea plak nih..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ~segmen sambung citer...jom~~   Today at 9:08 am

Back to top Go down
 
~segmen sambung citer...jom~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: