.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 jejak riena

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: jejak riena   19th January 2008, 9:25 am

PERHATIAN!!!!

well..well..wel..semalam aku cuti...sajer ajer..menghabiskan cuti tahun..aku dah tak tahu mahu g mana..jd bangun ajer pagi2..aku capai kunci kereta dan bertolak...tapi tidak tahu mahu ke mana lor..lepak kat area jb adalah satu yang membosankan aku..aku pun bergerak masuk ke highway utara selatan..hmm...masih tak tahu ke mana mao pergi..masuk yong peng utara dan aku lepak kat dataran pagoh jap..lapor lorrr..sarap kat sana..lunch sekali la kiranya..tetiba aku ternampak itu kereta..macam ku kenal beb..dari jauh aku nampak dah ader stikerrrr BEST104..tidak syak lagi...aku dah gabra..sbb sure itu kereta milik RJ..rindunyerrrrr...tuhan dengar beb yang aku rindu itu X-DJ..
AKU JUMPA RIENA JAMAL SEMALAMMMMM....jangan jeles yaaaa...nway..aku share ngan korang msg dari sis

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 9:48 am

aku tukang salin balik ajer k msg dari RJ..

* Salam kerinduan dari RJ utk semua..sis minta maaf sebab dah tak on line dalam forum ...bukan tak sudi..tapi tugas seharian membuatkan sis tak sempat untuk menjengok forum kalian tapi tak bermakna sis lupa segala kenangan kita bersama..terima kasih kerana di ingati..kalian tetap di hati..memang benar..sis tak akan keudara dalam stesyen lain kerna best104 tetap di hati..jika masih ada jodoh..psti kita akan bertemu kembali..salam sayang dari sis....DAAAAA....

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 10:37 am

heh! Smile

pagi smer... Very Happy

cheh! itu jerk gurl.. hishh! nko nie, dah jumpa tu tanyer ler bebanyak.. hishh hampeh arr... Rolling Eyes


weih! nko kata tak aku pun wendu kat dia.. kata tak.. Question Evil or Very Mad

weih gurl!.. pesal nko tak tanyer kat dia.. dia sudah tuko no kaa.. weih! pesal dia dah tak onair ek.. naper ek.. Question Question Question

eh luper lak.. weih! dia ingat aku tak.. Question Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 10:53 am

aku jumpa dier kejap ajer beb...

aku kalau boleh mao bawak sis balik jb...kembali jd dj aku...hehhehe..

by the way...sis riena ingat ko beb..BERBANGGA LA KO....

dier macam tak percaya ko muncul balik dalam ini forum...

aku tanyer dier...kenapa aku dan ko dah tak leh tepon dier...dier hanya sengeh ajer beb..aku pun tak tahu la...tapi aku punyer sengalllll...tak mentak no tepon dier yang sebenar...uwaaaa...

jom lepak dataran pagoh..mana la tahu dier ader kat sana lagi

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 11:06 am

heh! Smile

wahhhhhhhhh bangga nyer aku.. Laughing geek

hishhh nko memang.. sib baik nko ngaku nko sengall.. heh tongue

tulah aku kata.. kak riena jerk yang memahami aku.. ehhe Laughing kak riena.... miss u many˛ Crying or Very sad

weih gurl!.. dia memang dah tak keja kat BEST ker.. Question
dia kat pagoh ker skang.. dah tak kat JB ker.. Question

hishh!!! awat ek.. Arrow


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 11:23 am

AKU tanyer semua yang ko tanyer kat aku semalam..

ok..soklan ko kenapa sis riena tinggalkan best104??

*utk pengetahuan ko...sis dan family ada bisness sendiri.Jadi keluarga dia memerlukan komitmen dia untuk memastikan rancangan masa depan keluarga berjalan lancar...so dia ckp...jangan buat andaian aper2..sis tak mengajuk ker aper ker ngan best104..cuma dia kena tumpukan perhatian sepenuhnya kepada masa depan keluarga


soklan dia sihat ker tak???

*sis sihat dan gembira dan doakan kesihatan dia..

soklan dia ingat kat ko tak?? scratch scratch

*ko adalah antara pendengar yang sangat familiar di hati dia..

tapi ko tak pernah suh aku mintak no yang boleh kiter sembang2 ngan dia..jd aku tak mintak laaaaa.... scratch

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 11:57 am

heh! Very Happy

ooo cengitu ek.. erhmmm tak syok maa.. Crying or Very sad Sad

heh.. ku pun ingat dia ma.. Neutral familiar ek.. Laughing

hishh!! nko nie.. tu pun nak ajor gak.. cheh! apa punyer kawan dah.. lenkali tak yah aku ajor bab˛ gitu.. ehhe tongue

tapi kan tak best arr takder kak riena... No


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 12:25 pm

masa aku jumpa dia..

aku siap tanyer...mana sis pergi..

ko tahu kan...k.riena tue bukan nyer pernah sirius...

dier ckp dier tengah bertapa...tue sebab celcom tak ikut...internet pun tak ader...

jd dier ckp..walau macam mana pun...

dier tetap ingat semua...xspecially aku la..hahahhahha...perasan...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 12:41 pm

heh!

chehh!! hampeh toll..


bluekkk.... perasan nko ek.. tongue What a Face


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   19th January 2008, 12:46 pm

hahahaha...jangan marah...

yang penting aku jumpa itu kak riena beb..

bestnyerrrr... queen queen queen

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 10:45 am

heh! Smile

pagiii Smile

oooo itu yang nko dah bertukau jadi kucing ek.. tongue


pirat
Back to top Go down
View user profile
singacobra



Male
Number of posts : 36
Localisation : johor bahru pontian
Points : 0
Registration date : 10/01/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 11:24 am

leh caya ke semua tu emmm
maybe gossip semata2 or apa2 je
gulz benar kah cerita tu
pagel tentu gembira sakan
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 12:23 pm

heh! Smile

hmmm.. a'ah ek singa.. ntah btul entah tak ek.. Rolling Eyes
weih gurl! btul ker.. Question Rolling Eyes

heh.. tapi ku percaya sama itu gurl.. eheh Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 1:05 pm

salamz..sorry gurl baru bukak ini forum...
tak percaya ya??betol la gurlz jumpa sis..
macam mana mao kasi bukti ya..
rugi2...maklumla nset hamba zaman purba kala..
tak ader kamera..kalau ader...dah lama leh jadikan pix barang bukti..hhuhuhuhu...
macam mana mao yakinkan korang ya..
betol aku jumpa RJ..
PERCAYALAHHHHHH.... Cool Cool

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 2:40 pm

heh!

heh heh heh.. sesungguh nyer hamba mempercayaiii muuu..... heh bounce


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 4:20 pm

terima kasih kerana mempercayai aku...
diri ini hanya menyampaikan salam ajer..
tak ader apa yang saya dapat kalau membuat cerita..
hanya menambah dosa sedia ada..
huuhuhu..sedihnyerrr pale pale pale

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 4:51 pm

heh!

lex arr beb.. si singa tu arr... nanti ku marah dia ek.. heh Very Happy

sememang nyer dari awal ku percayai nko maa.. Neutral

sunny

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 4:58 pm

ko bukan kenal aku..

macam mana ko percaya kat aku??

tapi aku betol2 tak tipu...

aku jumpa itu RIENA JAMAL..

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 5:04 pm

heh!

sebab aku dapat rasa kan yang nko tak tipu... walau pun ku tak kenai nko.. Neutral


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 5:07 pm

thanks beb percaya aku Smile

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 5:09 pm

heh!

no hal beb.. kita kan kawan.. Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   21st January 2008, 5:11 pm

sedih lorrr..

punya la xciated aku citer aku jumpa rj..

ada yang tak percaya aku lorrr pale pale

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 10:02 am

heh!

hishh!! jangan gitu lhor.. Crying or Very sad

si singa tu nanti ku pangeh tiger.. arr baru dia cayer kat nko.. alaa nko abaikan jerk dia tu. janji ku percaya mu maa... Very Happy

jangan la sedih.. kalau nko sedih nanti ku sedih gak.. Sad


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 1:59 pm

kau mao jadi macam sis riena ea...sentiasa memahami...hehhehe..bagus2 anak didik rj..
aku bosan ari ne..hmm..lalallalallaa albino albino albino

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 2:49 pm

heh!

well.. u noe me.. Wink

ader taim kita BORING.. ader taim kita BOSAN.. ader taim kita AMAT BOSAN.. dan ader taim kita TERAMAT BOSAN...

eheh...


pisst... pehal beb.. kukasih hati tak tepon ker... Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 3:12 pm

bukan masalah tak tepon..
asyik tepon ajer..
dier dapat 7 hari free call dari celcom..
aku sudah penat mao layan..
macam mana lorrr..
aku pas pada ko ajer..mao????

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 3:28 pm

heh!

eheh.. adih! inie macam punyer olang pun ader kaa.. Question

okey la tu dia tepon.. nko nie.. kalau tak tepon kang kata tak ingat nko lak.. nie dia tepon nko malas nak layan plak.. apa daa..
taim dapat pree tu.. tu yang dia tepon.. aku pong dapat gak pree 7 ari maa.. Wink

weih beb!.. hargai lah cinta yang nko ader skang.. sebab esok˛ bila ianya dah lari.. nko akan menyesal beb kecuali nko sendiri memang tak suker itu mamat.. ehhe

weih weih.. cinta tak bleh di pas pas maa..
CINTA HADIR DENGAN SENDIRI TANPA DI PAKSA.. Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 4:02 pm

sebab aku tak nak rasa terpaksa dan dia terpaksa menyintai aku la aku buat macam tue...
aku serahkan pada jodoh...
hahahha..aper yang aku merepek ne..

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   22nd January 2008, 4:06 pm

heh!

HMM... bermakna nko tak menyintai dia ek... Question Exclamation Arrow
apa masalah maa.. Rolling Eyes

ermmm


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   25th January 2008, 5:56 pm

aku syg dia...hahahahhaha...tapi itu org kawan baik aku lorrr...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   26th January 2008, 11:25 am

heh!


ooo kira teman tapi mesra ek...


pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella85



Female
Number of posts : 147
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 0
Registration date : 15/01/2008

PostSubject: Re: jejak riena   28th January 2008, 6:46 pm

GuRguRlZ wrote:
bukan masalah tak tepon..
asyik tepon ajer..
dier dapat 7 hari free call dari celcom..
aku sudah penat mao layan..
macam mana lorrr..
aku pas pada ko ajer..mao????

gurgurlz..pass kat aku leh..hikhikhik..jgn mare arrr....
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   29th January 2008, 1:52 pm

ko mao ea...

hehhehehe...nanti aku pass itu mamat pada ko ea..

hehhehe...abis aku macam mana lorrr..

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
cinderella85



Female
Number of posts : 147
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 0
Registration date : 15/01/2008

PostSubject: Re: jejak riena   29th January 2008, 4:36 pm

ala gurgurlz...
ko cari r lain..
ko mengalah r demi aku..
kalau aku boring, aku pulang kat ko lek... boleh????
hikhikhihkhikhik....... cherry cherry
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   6th February 2008, 10:57 am

hahahhahhaha...
lawak la ko ne..
hmmmm...permohonan ko akan ku sampaikan pada dia ea..
hehehhehe... cat cat

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
cinderella85



Female
Number of posts : 147
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 0
Registration date : 15/01/2008

PostSubject: Re: jejak riena   6th February 2008, 5:10 pm

ye ke gurgurlz...
maceh r byk2..
so bila aku dapat tau keputusan tu?
aku nak pakai sebelum raya cina ni..hikhikhikhik...
agak2 sempat tak ek?? hukhikhukhukhukhuk.. What a Face What a Face
Back to top Go down
View user profile
nashpontian
Admin


Male
Number of posts : 546
Age : 31
Localisation : Jay Bee
Points : 0
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: jejak riena   6th February 2008, 10:39 pm

jejak RJ???

_________________
myFacebook
FriendsterKu
MyBestClub
TV3 ONLINE.TV
myBlog
Radio Ku
Jgn Lupa Mendgrkan Best104 Sensasi Selatan Di
104.1FM 94.8FM 102.5FM
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/deejay.nash
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 11:58 am

heh!

chehh!!! hampehh... bleh gitu ek.. Very Happy

weih gurl.. taim owang tu ader nko bosan.. bila owang tu tarak.. baru nko rasa kehilangan tau.. taim tu nko nak patah balik dah terlambat beb.. What a Face


yang nko nie pehal lak nash..


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 12:52 pm

yuhuuuu...
aku kembali lagi..
percutian aku seronok oke..
hmm..jejak riena....
ya nash..tengah menjejak riena..
by the way..
sekali lagi aku jum[a itu sis riena..
aku lepak kedai mamak malam rabu hari tue..
biasala kan aku..
lepak minum sorang2 memang kejer aku..
then sis riena muncul..
balik kg rasanya..
sembang punya sembang..
itu deejay helmi pun ader kat kedai tue..
jd akku jumpa helmi dan sis riena..
percaya tak?
kalau tak caya...
tanyer helmi..
kan helmi rendeer rendeer
mereka kem salam kat semua chatters..
kesibukan tugas seharian membuat kan mereka tak sempat jengok forum kiter..
biasa la kan...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:03 pm

pagirl wrote:
heh!

chehh!!! hampehh... bleh gitu ek.. Very Happy

weih gurl.. taim owang tu ader nko bosan.. bila owang tu tarak.. baru nko rasa kehilangan tau.. taim tu nko nak patah balik dah terlambat beb.. What a Face


yang nko nie pehal lak nash..


pirat

masalahnyer....ader org lain suka kat aku gak...huhuhuuh..
ekceli kan...
aku ne tak pernah sirius utk bercinta la pagirl

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:17 pm

heh!

aku cam konpius ngan nko nie gurl.. Question Arrow


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:19 pm

aper yang kompiusssS???

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:25 pm

heh!

" Cinta bukanlah daripada kata-kata tetapi segumpal keinginan yang diberikan kepada hati yang memerlukan
Sememangnya hidup bercinta dan untuk dicintai amat mudah, tetapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai sukar diperoleh
Janganlah sesekali jatuh cinta dengan seseorang yang sangat berpotensi. Wang dan rupa bukannya penyuntik cinta sejati. Terlalu banyak pasangan memilih teman hidup yang sebegini dengan harapan mereka berpeluang menikmati segalanya.

Secara jujur, tanyalah pada diri sendiri: "Dapatkah aku mencintai dia dengan cara yang sebenarnya tanpa harapan untuk berubah?" Jika tidak, buatlah keputusan untuk cari yang lain. "

wahh... jiwang tol ku nari... sunny

weih beb.. apa pun kan.. nasihat ku jerk lah kan..
jangan beri harapan pada owang sekiranya nko sendiri tanak di kecewakan kemudian hari..

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:32 pm

thanks any way pagirl..

tapi masalah nyer sekarang..
aku tak mahu di kecewakan lagi oke...
hmmmm

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:42 pm

heh!

no hal beb Smile

ooo jadi nko penah di kecewakan lah ek.. Razz

hmm.. aku rasa nko sebenar nyer blom bersedia tok bercinta kan...

aku kan sukar untuk menerima cinta.. Question


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:45 pm

ya...
belom sedia..
tapi a ku dah tua oke...
huhuuhuh..
sukar terima cinta pun agaknya..
yang penting aku takut kena tipu... Neutral Neutral

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:50 pm

heh!

weih beb.. kalau nko cari yang perfek memang sukar arr kan.. tapi kalau nko dah bbtul suker pada seseorg tu kan.. slidik maa.. n jangan la nko 100 peratus cayer kat dia.. tapi yang penting kan dalam berkawan nko kena percaya kan owang yang nko cintai dari nko pecaya pada owang lain..

tipu seskit tu adat lah kan.. @

hmmm nko paham tak apa aku kata kan nie.. Arrow

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:52 pm

ya....
aku fhm..
tapi buat masa ne..
aku belum jumpa org yang boleh buat aku rindu sangat pada dier...
acam aner??

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 1:54 pm

heh!

tu nama nyer nko blom jatuh cinta.. ehhehe Very Happy

tapi kan gurl.. kalau dah rindu sangat.. aduhhh seksa beb... aku tak suker arr... Shocked

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: jejak riena   11th February 2008, 2:00 pm

ada org pernah ajo aku erti rindu...

tp bukan rindu sebagai kekasih..

memang leh jd giler oke..

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: jejak riena   Today at 9:52 am

Back to top Go down
 
jejak riena
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: