.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 MINYAK OH MINYAK!!

View previous topic View next topic Go down 

Kenaikkan Harga Minyak Yg Berlaku Skrg Amat Membebankan Kpd Pengguna Pendapatan Rendah?
A.SETUJU
44%
 44% [ 4 ]
B.TIDAK SETUJU
11%
 11% [ 1 ]
C.PERLU KAJI SEMULA
44%
 44% [ 4 ]
Total Votes : 9
 

AuthorMessage
Admin
Admin


Male
Number of posts : 159
Age : 16
Localisation : Johor Bahru,Johor.
Points : 46
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: MINYAK OH MINYAK!!   4th June 2008, 11:01 pm

Amat mengejutkan bg semua rakyat malaysia apa bila pengumuman harga syiling minyak kepada 0.78 sen pd tgh mlm mulai 5 jun 2008.
adakah tahun ini akan ada kali kedua kenaikan minyak?
sama2 kita nantikan pd ogos nanti..

_________________
Best104.fm Sensasi Selatan
104.1FM,94.8FM,102.5FM
Enjoy Layan Best104 Di Internet.


Jom sertai Facebook MyBest disini
Back to top Go down
View user profile http://best104.smileyforum.net
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: MINYAK OH MINYAK!!   5th June 2008, 1:02 am

harga minyak naik dan naik.....yg bpndapatan rndah dn pkai krta trasa la perit nya nk tanggung itu ini...klu gaji naik sama tak pe la bkn kita ni nk mgeluh ke apa ke tp yg di 'atas2' sana tu fkir la sma rkyat kita ni bkn nya smua mewah skli mnyak naik smua yg lain2 naik sama alasan nya kos pngangakutan naik sbb mnyak naik harga...yg duduk nun di kmpung2 dn kwsan pndalaman tu 'diaorg' tk tfikir ke skli mnyak naik trkedu org2 kmpung wlupun tk pakai knderaan kesan nya pada harga brng kperluan...mcm aku ni tk terasa la sgt sbb pergi blik kerja aku jln kaki jer tp bla bab nk beli brg2 kprluan tu terasa la skit klu kita sorg2 tkpe la jg tp klu ada tggung yg lain2 mmg bsr la blnja nya yg prgi kerja pakai knderaan tu hmmm terasa la kesan nya...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Male
Number of posts : 159
Age : 16
Localisation : Johor Bahru,Johor.
Points : 46
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: MINYAK OH MINYAK!!   6th June 2008, 10:33 pm

permata^suria wrote:
harga minyak naik dan naik.....yg bpndapatan rndah dn pkai krta trasa la perit nya nk tanggung itu ini...klu gaji naik sama tak pe la bkn kita ni nk mgeluh ke apa ke tp yg di 'atas2' sana tu fkir la sma rkyat kita ni bkn nya smua mewah skli mnyak naik smua yg lain2 naik sama alasan nya kos pngangakutan naik sbb mnyak naik harga...yg duduk nun di kmpung2 dn kwsan pndalaman tu 'diaorg' tk tfikir ke skli mnyak naik trkedu org2 kmpung wlupun tk pakai knderaan kesan nya pada harga brng kperluan...mcm aku ni tk terasa la sgt sbb pergi blik kerja aku jln kaki jer tp bla bab nk beli brg2 kprluan tu terasa la skit klu kita sorg2 tkpe la jg tp klu ada tggung yg lain2 mmg bsr la blnja nya yg prgi kerja pakai knderaan tu hmmm terasa la kesan nya...

tgu bln ogos yg pendptan rendah dpt subsidi...

_________________
Best104.fm Sensasi Selatan
104.1FM,94.8FM,102.5FM
Enjoy Layan Best104 Di Internet.


Jom sertai Facebook MyBest disini
Back to top Go down
View user profile http://best104.smileyforum.net
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: MINYAK OH MINYAK!!   23rd June 2008, 12:31 pm

heh!

skali tunggu.. minyak naik lagi bulan ogos..
kkekekekek
nko tu tau tunggu jerk nash..

memang tol arr kata permata..
barang naik terasa sangat..
krajaan kata akan bendung bab harga barang tapi bila barang dah naik..
apa krajaan buat..
dok senyap jerk..
barang barang tetap gak naik..
dimana kata kata..
tu yang dok muak tu kan kan..
heh


pirat
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts : 760
Age : 31
Localisation : SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi : BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs : http://www.friendster.com/aril8337
Points : 1
Registration date : 07/10/2006

PostSubject: Re: MINYAK OH MINYAK!!   4th July 2008, 2:40 am

naik2.. per yg x naik cuba citer sikit???pening woo...
ni bru jerr bujang,lum kawin lagi...errrmmm
xkawen la aku cam ni... drunken
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
Sponsored content




PostSubject: Re: MINYAK OH MINYAK!!   Today at 9:57 am

Back to top Go down
 
MINYAK OH MINYAK!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang :: Undi ZOnE-
Jump to: