.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in
Share | 
 

 aku perindu sepi..........

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
faiznor



Female
Number of posts: 3
Age: 31
Localisation: kuala lumpur
Points: 0
Registration date: 03/07/2008

PostSubject: aku perindu sepi..........   4th July 2008, 2:14 pm

rindu sungguh rasa hati ni kat negeri tanah tumpah air ku...walaupun kuala lumpur tu tak lah jauh mane..tapi hampir setahun aku tak balik...rasa nak menangis air mata ni bila terkenang orang kampung cewah..apapun harapan aku johor terus membangun terutama daerah muo...tempat lahir aku...harap-harap ada la yang sudi bagi info atau hulur salam silaturahim ye..



hidup org johor............. flower
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts: 760
Age: 29
Localisation: SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi: BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs: http://www.friendster.com/aril8337
Points: 1
Registration date: 07/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   6th July 2008, 5:24 pm

Rolling Eyes heheh... assalamualikum...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
faiznor



Female
Number of posts: 3
Age: 31
Localisation: kuala lumpur
Points: 0
Registration date: 03/07/2008

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   19th July 2008, 10:55 am

wslm..aril,
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st July 2008, 3:09 pm

lol!
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts: 760
Age: 29
Localisation: SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi: BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs: http://www.friendster.com/aril8337
Points: 1
Registration date: 07/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th July 2008, 12:41 am

nape ek???ade salah ker??? Rolling Eyes Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   20th August 2008, 1:37 pm

Salam.... Haiii semua ingat lagi x dengan kite??? Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 8:50 am

aku ingat tudung biru

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 1:57 pm

aku pun ingt kau gurgurlz...
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 2:01 pm

lol! lol! lol!

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 2:14 pm

nurul ape cite eh?? lama xdgr khbr dier kan Sad
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 2:20 pm

ntah..aku pun tak tahu..aper kisah dia...lama sngat tak sembang...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 2:39 pm

heh!

nurul.. kabar baik..
dia baru kehilangan bapa dia..


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 4:17 pm

bile?? dia xbg tau pun.. Salam takziah buat keluarga nurul
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st August 2008, 5:09 pm

heh!

dia nak bagitau cemaner..
nkorang contack dia pun idak..
apa daa..


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 9:01 am

a'ah la wei.. Ko tau jerk la aku ni keje kat tmpt baru memacam kena block bushan siot
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 12:19 pm

heh

seb baik nko leh join ini forum kan.. Wink

pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 2:43 pm

tuh ler pasal.. Hehhe.. aku baru pas ym ngan nurul tadi
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 3:36 pm

heh!

yeker..
nko kem salam aku kat dia..

hmmm.. apa ek ym nko tudung..
ekkekekek


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 4:16 pm

aku dh send dapat x?
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 5:15 pm

aku selalu try ym dia
tp asyik adik dia ajer yang menjwab nya...
jd aku rasa...
haiyaaaaaa...

nway...salam takziah dari aku utk keluarga dia ya tudung

pagirl wrote:
heh!

dia nak bagitau cemaner..
nkorang contack dia pun idak..
apa daa..


pirat

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 5:24 pm

heh!

dapatē..
arr adik dia..
adik sapa gurl..

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 5:30 pm

.adik nurul laaaaaa....


pagirl wrote:
heh!

dapatē..
arr adik dia..
adik sapa gurl..

pirat

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd August 2008, 5:34 pm

heh!

ai.. yeker..
bukan dia slalu ym kat opis jerk ker..
kerr erkk.. bukan nurul yang sama ek..
ekekkee


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts: 78
Age: 28
Localisation: PuTrAJaYa
Points: 7
Registration date: 20/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th August 2008, 7:44 am

kadang nurul online kadang adik dier lol!
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 31
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th August 2008, 10:38 am

aku pun kompiussss...
well..time aku ngah angin...
adik dier tegur..
aku jadi ...
haiyaaaa...
btw...sorry to adik nurul...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th August 2008, 1:08 pm

heh!

hmmm yeker..
tak penah plak ku borak ngan adik dia..
hmmmmmm sesungguh nyer aku sangatē konpius maa.. Arrow Arrow Arrow


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   12th March 2009, 3:25 pm

cik pagirl kite nie seorg prindu sepi......
wakakakaka Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   13th March 2009, 1:01 pm

heh!

cheh! hampeh nko!..
tapi tulah kan..
ku perindu pada pungguk yang tak muncul muncul..
ekkekekkeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   15th March 2009, 3:52 pm

dh tau pungguk tak muncul heh kau tggu la rimau yg muncul Suspect
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   15th March 2009, 4:18 pm

rimau tak muncul dalm hidup ni..
tapi kebanyakkannyer boyer2 yg muncul...hikhikhikk

betul tak pagirl.... Razz
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   15th March 2009, 5:03 pm

hah tu boyer darat namer nye......
mesti pagirl suke kn Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   16th March 2009, 2:00 pm

heh!

arr btul btul btul...
aku tak suker boyer arr..
aku suker pungguk..
ekekkekekke



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   17th March 2009, 7:43 pm

pungguk tak suka ar kat nko.....
dh la pagirl jgn la lg nk mrindu pd si pungguk.....
rindu lah pd mentari.....
ekekekeke
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   18th March 2009, 2:12 pm

heh!

siot arr nko..
bistu mentari tak muncul muncul..
bleh tak aku rindu pada bulan..
ehehhehe



pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st March 2009, 7:15 pm

heheh pagirl...ko tgh rindu kt bulan ker?

patt pun kat kl ni buln x muncul2 mlm2...
ko da curik rupenyer...heheheh....
cheers
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st March 2009, 7:18 pm

pagirl...aku nak tnyer ko ni..
pe prasaan ko kalau kwn pader kwn ko ader ckp something yg mgguriskan ati ko..aper ko wat?

aku kdg2 tringt per dia ckp tu...
wat aku tensen ajer.... bengang, malu sumer ade....huahuahua.... Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   23rd March 2009, 1:42 pm

heh!

ha la.. bio nko tak dapat negok bulan tu lagi..
ekekekkeke


ehmmm.. pada aku kan..
aku nie lain sket.. kalau dah terguris payah beb aku nak sembuh.. makan taim.. kot kot memang tak sampai taim.. payah nak sembuh..

tapi negok gak apa dia kata kan tu.. kot kot memang btul salah kita.. kita tima arr kan cuma malu memang ader arr kan..
tapi kalau tu bukan kesalahan kita.. then kata dia buat kita terguris..
heh sendiri ingat arr kan..
aku tros tak negok muker dia lagi..
eheh

tapi nak tahu gak apa punca nyer nie..
baru bleh cakap ngan btul maa..
arr habaq habaq kat aku meh..


pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   23rd March 2009, 4:35 pm

xder..aku cume tpn dia..time tu hpn bf aku btri kong...
pastu dia mrh2 ckp xnk jd org tgh...
aku ckp..aku cume cr bf aku ajer...
pastu... aleh2 dia ckp...hrp bdn jer gmuk...tp otak lg kecik dr mater,,,
aku bengang r..

aku ngadu r kt bf aku... dia pun skt gak ht dgn kwn dia tu..
dia pun da g sound...kwn dia mntk maaf da dgn dia..
yg aku bngang..dulu dia prnh pakai hpn bf aku,
bergayut dgn pmpuan lain tgh2 mlm...
aku ingt bf aku yg gayut...tgk2 waiting...lamer..siap nak putus lg sbb marh..rupenyer mamat ni.....

aku tak ckp pape pun ..... takder pun hina dia paper...
tp xper...tunggu r aku kurus sikit...dia melutut nak kt aku..hahahahahhahahahahhahahahahahahaha Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   23rd March 2009, 4:38 pm

sorry r pagirl...aku bkn aper...cume nak meluahkan prasaan jer....
aku jd kuchewa,,malu,,semua ade r...sng ckp kureng kyakinan diri da...
sbb bf aku tu mmg hensem r....jd....emmm ntah la pagirl...
aku xtau nk ckp per...yg aku tau aku xnk khlgn dia.........huuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 9:34 am

heh!

ooohoooo.. begitu citer nyer..
kalau aku la kan..
kalau aku kan.. aku peduli apa kawan dia kata gitu..
nko harus ingat.. yang penting pakwe nko tu tak kesah akan diri nko..
dia tima nko seada nyer.. ensem cemaner skali pon mamat tu.. tapi cemaner dia bleh jatuh hati kat nko.. kalau kata sebab nko gemok.. dia memang tima nko taim nko dah gemok kan.. bukan kawan dia yang nak tima nko.. dan bukan nko jatuh hati pon pada kawan dia..
lain arr kalau nko jatuh hati kat kawan dia tu..
ekekkekekke

tapi beb.. benda nie nko jangan amek port sangat..
takan kerana dia nko nak hilang kenyakinan nko kan..
buang karen jerk..
yang penting nko save kan hubungan nko ngan pakwe nko..
then lagi terbaik jangan libatkan kawan pakwe nko tu lagi..
hati org nie kita tatau.. kot kot dia jeles nkorang berdua kapel..
sapa tahu kan..
kan kan..

benda benda remeh nie nko jangan jadikan besar hingga boleh menyebabkan nko kehilangan dia..
KEPERCAYAAN tu penting dalam hubungan..


pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 12:52 pm

kdg2 aku susah nak percaye pd dia..
byk kali cube pun tak leh...
leh x ko ajar aku cmner nk prcaye org?

kdg2 aku ksian kt pakwe aku...
dia bz keje tp aku xpcye...
dia da byk brsbr dgn aku..
cume aku yg taknak faham dia...
aku yg tak brsyukur dapat dia....
teruk kn aku ni.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 1:10 pm

HEH!

tahu tak per..
kalau nko masih sayangkan dia dan masih nak teroskan hubungan nko ngan dia.. baik nko ubah perangai nko tu..
tu kira dia masih ada lagi kesabaran ngan nko tu..
kalau dah takder..
nko gak yang menyesal nanti beb..

nko kawan kan.. kalau takder kepercayaan.. cemaner nko nak teroskan hubungan nko tu..
hati sentiasa tak tenteram pkir apa dia buat.. dia jujur tak.. dia buat apa skang.. adakah dia ngan ppuan lain skang.. kalau tak hubungi nko.. nko dah akan ingat dia tak ingat pada nko then ingat dia kuar ngan ppuan lain..
jangan beb..
nko percaya la pada dia..
nko tima la dia seada nyer..

nko percaya aku tak..
kalau nko percaya pada aku yang nko tak nampak dan hanya kenal nama jerk..
kenapa nko tak bleh percaya pada pakwe nko tu..
yang nko memang kenal dan selalu berhubung dan slalu berjumpa..
arr pkir pkir kan lah..


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:25 pm

ekekkekeke
ku suka pagirl
negok pagirl kn ku sorg je
ku ade plak yg seangkatan mhdapi mslh yg same..........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:28 pm

heh!

arr nko jangan lak dah ader kawan seangkatan ngan nko..
nko nak tros kan ek perangai nko tu..



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:31 pm

ala nko nie ku ingt ar pe nko kate smlm tu
ku cuba ar ek
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:32 pm

pagirl...mslhnye cmaner nk prcaye tu,,,
aku takut....
takut ditipu...tp dlm mase yg same aku takut ditinggalkan....

kalau ko tinggalkan aku, aku tak rase pape sbb ko pmpuan..hikhikhik... Basketball
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:35 pm

heh nko kn pe susah sgt ar nko g la ngekor mane dia pegi bru nko caye kat dia.......
cam tu la aku alami nye tp nasib ade pagirl........
pagirl ar nko basuh n cuci ckit dak rella nie..........
kalu ku sorg je yg kena tk best ar kn nk jg ade geng eheeheh Suspect
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:38 pm

dia kt phg,
aku kt kl...
cmaner nk ikut plak..
pastu dia plak keje dgn mk ayah dia..
xpasal2 dorg ingt aku queen control...
walaupun hakiktnye aku mmg suke cntrol dia...heheheheh

ko wat cmner smpai ko leh pcye die?
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:45 pm

heh

nko jgn kd QC beb nti dia bosan ngan nko
ku mula2 ar cm tu ar
satu ari tu dia tk tahan agak nye dia tengking aku
sbb kontrol dia
ar lelaki mane suke cam tu


percaya pada dia ???
ntah ar susah nk kate tp pagirl ade nshat kn aku
dn skang ku cuba pratik kn ape pagirl kate
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts: 66
Age: 29
Localisation: johor bahru
Points: 38
Registration date: 02/02/2009

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th March 2009, 2:48 pm

aper pagirl kater?
turunknla ilmu tu kt aku lak....
clown
Back to top Go down
View user profile
 

aku perindu sepi..........

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 9Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-