.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in
Share | 
 

 aku perindu sepi..........

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   23rd September 2010, 1:21 pm

heh!


adieh!
weih jauh tu sampai ke situ nko ronda ek..
heh klau dah tahu berpagor..
arr ngeti² mintak izin..
nko ingat sesenang ker nak ceroboh..
weih nko tu nak tanam
nak bagi membiak..
kalau nko main amek jerk..
arr ader kang tak menjadi..
kalau menjadi pon..
tak berkat beb..
arr nko jangan jual ngan ku...
tanak ku beli..
eheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th September 2010, 5:43 pm

jgn mencurik puyu
tk berkat hasil nko tu nnti...

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   3rd October 2010, 12:09 am

nk curik amende nye....
xbelh masuk la....payah kawat duri...
aku pon xnk hasil curi....
tapi nk tanya kat sapa tu x tau la....
tpp xpe..aku da jumpa 3 pokok...
da tanam dah....
pokok ni mmg lembab la nk biak...
tu pasal payah nk jumpa
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   4th November 2010, 1:11 pm

heh

nko bagi baja la tu pokok puyu
nnti beranak pinak la tu pokok


Suspect
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   7th December 2010, 10:50 pm

telebih baja nanti kojol pokok tu.....hahaha

suria...pagirl!!!
weihhh....aku dah ade ika... Very Happy
baru la xsepi....hehehe
tq ika....ko mmg berani la
tq jgk kat akak oya...hehehe
ko mmg pandai rekemen la...muahahaha bijak2!
xrugi aku dtg umah ari tu....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   15th December 2010, 3:21 pm

heh!


oooooooo
ohooooo
patut la nko berkurun abad tenggelam ek..
ngupa nyer nko pie mancing anak org..
chehhhhh

arr dah dapat jaga la leklok..
jangan ikot sedap nko jerk kan..
eheh
ingat puyu.. pesanan hamba nie..
heh




:pirate:
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   15th December 2010, 10:48 pm

hahhaaa....aku mmg igt pesan tuan hamba tu.
wat masa ni aku saje je nk kawan....
lebih2 aku xharap sgt la....
aku sedar diri....jadi aku redha je la.

weih...mana ni suria,aku dah jadik perindu sepi nihhh
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   16th December 2010, 1:36 pm

heh!


arr gud..
tuan hamba kalau ingat nya..
akan berjalan lancar la segala nya..
jangan di khuatirkan..
eheh
kita ini sumer adalah hamba ALLAH..
apa yang dia mahu kan pasti akan berlaku..
heh



arr nko rindu sama itu ppuan..
eheh
itu minah sikalang.. sangat sebok ooo..
mau kumpol harta..
bagi sama ku sket..
nak arap kan nko..
eheh
berkurun abad pon blom tentu..
ehehheh




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   16th December 2010, 10:58 pm

weihh....apasl suria kene bagi ko pendapatan?
dia ade beli ape2 ke kat ko pagirl...?
habaq mai kat aku....
harta aku mmg la xleh bagi kat ko pagirl...
nanti mcm ne aku nk kawen dgn ika...??
kalau kawen dgn ikan tu lain citer la...hahaha
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   17th December 2010, 4:21 pm

heh!


nak buat apa ku habaq kat nko..
bukan nko bagi ku pong pendapatan nko tu..
nko jangan la kedekot sangat puyu weih..
tak ke maner pon..
setakat nko bagi ku sket..
tak terjejas nyer harta nko nak kawen ngan ika tu..
bertambah² berkat nyer lagi ader la...
eheh
dok gitu suria kan.. kann
ehehhe





pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   20th December 2010, 5:32 pm

hahahahaha

sape rindu aku??
angkat kaki...
hahahahaha

adoyai nkorang nie kn
seru2 aku arrr
kn dh timbol semula nie....
aku rindu arrr.....

tp aku lara ati..
mengapa aros terjadi..
mengapa harus merindu pd yg tk sudi..
mengapa pagril????

huhuhuhuhu
aku kuciweeeeeeeeeeeeeeeee

Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st December 2010, 11:09 pm

ek ele...
aku ni ade ko xnk merindu plak....
yg ko merindu kat mamat tu ape hal...??
aku ni ade..xjual mahal aku bagi free je...janji kene mintak dlu la muahahahaa..
amcm suria...aku offer ni,sekali je tau
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   22nd December 2010, 10:00 am

heh!


hahah...
btol tu puyu..
weih minah..
dah² la tu..
nko tu puyu nak.. nko tanak..
nak gak cari yang takder dan tak sudi tu watper beb..
dah² la tu..
pehal nak pkir menda yang takder..
tak akan ader kesudahan nyer..
pandang ke depan beb..
zaman dah dekat 2020 nie..
jangan nko toleh lagi ke blakang..
yang sudah tu sudah la beb..
kan puyu..
dok gitu..
eeheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th December 2010, 12:22 am

betul tu...
suka la dgn org yg suka kat kita
bukan dgn org yg kita suka...
jadik suria..ko pikir2kan la hahahaa
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th December 2010, 10:39 am

ahahahaha
minah
aku tanak puyu
dia dak bawah umo
kahkahkah
............................

adoyai
seksa jiwe la camnie
nape la aku aros begini
arghhhhhhhh

Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th December 2010, 2:18 pm

heh!



apa plak budak kecik..
dah bleh jadi bapak budak tu..
ekekkeke kan puyu kan kan..
hahah



weih minah...
sendri cari penyakit..
seksa nko yang cari weih..
dah².. dah nak masuk 2011 nie..
baik tuko nko nyer penyakit tu..
eheh




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th December 2010, 12:20 am

hahaha...betul tu pagirl.
ko ni suria ape hal....??
penyakit ape plak ni...??
adoiiii la....xpayah layan la penyakit tu.
kang makn merepek plak....

pagirl...
ko agak ika leh jadik bini aku x...??(sila beri hujah dan cadangan anda)
saspek lg 3 taun...lepas abis blaja.
kalau jadik bini aku...aku belanja ko nasik ayam 1 kawah...ko bleh bawak balik..
piza tiap2 mgu selama sebulan ko leh pilih ape rase nk..
beras faiza monghol 4 beg
air 100plus sedozen...amcm lumayan x hadiah aku ni pagirl? hahahaha..
kalau jadik la....
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th December 2010, 4:45 pm

haahahaha
aku tak rela...........

bkn cari penyakit minah
tp penyakit tu yg dtg sendrik ke aku
aku kata dah tanak tanak
tp.....
adoyaiii
payah nyer laaa.......

heh
eh encik puyu oiii
pagirl sorang ke ade dlm pakej tue
aku nko campak maner???
sobs sobs sobs
aku nk g jejauh laa camnie
ade orang tue dh buang aku tue
smpi tk ingat kn bahagian aku tue.....

Sad Sad Sad Sad Sad
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   27th December 2010, 1:33 am

ala suria..ko jgn risau la....ko ade dlm list aku
lg spesel aku wat...
nasik ayam basir siap anta umah....
piza tepi sg kota...makan tingkat atas..
beras faiza monghol 10beg colect kat pasaraya kini aku belanja..
air 100plus selori aku sapot ko...
amcam bagus x..?? lebih dari pagirl tu....
janji syafiqa aku punya la...muahahahaa
siot la aku....berangan je lebih hehehee...
ko tau sebab ape aku berangan dia...
pasal aku dah jumpa mak dia....muahahhaa
tapi pak dia xdapat jumpa plak...
kalau jumpa mak bapak mau jam tu aku cakap nk pinang...hahahahhaa
ko mmg lalok la puyu....hhehehe dah gila la tu...terajang karang masuk gaung dpn umah ika baru padan muka ko...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   28th December 2010, 9:15 am

heh!


heh dah nko pkir ke arah tu jerk..
maner tak nyer penyakit tu datang sendri..
tak payah la beb..
mula kan yang baru..
nko akan hepi nyer..
trust me..
wahhh... sekeping aku..
eheh


hahah puyu..
lumayan gak tu..
weih beb...
cadangan aku.. ikhlas nie beb.. bukan kerana adiah lumayan nko tu..
hahah

KEIKHLASAN KEJUJURAN KEPERCAYAAN DAN JADI LA DIRI SENDIRI..
kalau ke empat² tu ader pada nko..
insyallah jadi kenyataan la hasrat nko tu beb..
heh


weih...
sendri cakap sendri kata ek..
arr bagush.. tak payah aku ulas pepanjang..
hehehhehehhehe



pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   29th December 2010, 11:28 pm

beb....benda 4 tu aku rase dah ade kat aku....
cuma yg aku nk tau si dia ni ade ke benda yg 4 tu...
kalau xde buang maso den jo menggunakan 4 perkara tu kek dio...
ntah le pagirl....
kalau kte wat baik kat org,org xreti nk menghargai...
xkan la nk wat baik pon ikut mood jgk...
ishhh....aku xsuka la org yg xreti menghargai pengorbanan org lain....
besok2 kalau org wat kat dia mcm tu baru ko tau buku dgn ruas kene hentak....
aku tunggu masa tu....nk tgk mcm ne rupa dia.

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   30th December 2010, 12:51 pm

heh!


tak per la beb org tak hargai..
yang penting nko ikhlas..
satu hari nanti org akan nampak keikhlasan nko tu...
buat baik jangan arapkan balasan..
tu yang tak datang nyer keikhlasan..
eheh





pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   31st December 2010, 12:23 am

aku mmg xharapkan balasan....
dapat tgk org tu senang pon dah ok....
org suka aku pon suka...
cuma satu je aku nk tau...
apasal aku p mana2 smua cakap aku ni malu2...
apesal arr..?
p umah org dia cakap aku ni malu2..makan pon sket je...
mmg la umah org.... kalau wat mcm umah sendri kang xdaya korang nk hidang makanan..
aku ni jenis xmakan kat dapur....makan kat ruang tamu,nk aku makan kat krusi dpn tu...?
dtg umah org kna la malu...
xkan la nk membebel lebih2...patut2 la tu.
adoi la mcm nihh....
sekali dtg mmg la....kalau dah biase aku buat la mcm umah sendri....baru tau korang.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   1st January 2011, 10:49 am

heh!



haa yer la..
itu baru nyer ader budi bahasa..
sopan santun.. adap.. kan..
normal la tu beb..
nko kalau tak malu pon org akan kata gak..
anak sapa la nie.. tak sopan sungguh...
kann..
arr jadi bio la org kata nko tu pemalu dari tak sopan..
heheh



pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   5th January 2011, 12:59 am

hehehee....ku bersyukur la org kta aku ni pemalu.
tapi kalau dah melebih2 naik menyampah pon ade...hahaha
aku nk menjaga ati tuan rumah atau sape2 je yg aku jmpa...
tu pasal la aku berpatutan...tapi nmpk mcm malu2 kucing la.
mcm aku cakap...korang mula dlu pastu aku sambung....
bukan ape...kang kalau aku mula dlu korang xsenang plak dgn permulaan tu...
kecuali korang mmg knl aku atau minat sama dgn aku...
rase nye xde ppuan yg minat sama dgn aku nihh...jadi mmg aku xmula la.

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   5th January 2011, 8:53 am

heh!

tahun baru matlamat baru la beb..
jangan dipkiran matlamat lama tu..
org kata muka tak bleh di ubah..
tapi perangai bleh di ubah..
dok gitu..
eheh

tapi skang muker pon dah buleh di ubah..
dari bulat kepada lunjung..
kekkekekke




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   7th January 2011, 12:34 am

benda yg paling susah nk ubah perangai la....hahaha
betol x pagirl...??
aku perindu sepi...
beb kalau ppuan tu cakap laki smua sama sambil marah2....
apehal ek...?? xwaras ke?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   7th January 2011, 9:43 am

heh!


terpulang pada diri sendri la beb nak ubah kan..
org lain tak bleh ubahkan..
kalau diri sendri tanak ubah..
apa bleh buat.. dok takuk lama jerk la kann..
eheh


arr.. sebab lelaki yang dia kenal sumer nyer kaki kelentong..
sumer nyer penipu..
soo tu yang dia kata lelaki sumer sama..
tengah keciwa la tu..
tapi kat sini tak plak nko nyatakan samada
dia kata lelaki tu sumer sama bab apa..
kan.. ehehh
ibarat cam lelaki gak la bila prust kata..
ppuan sumer tak bleh dipercayai..
arr gitu la...
pro n kontra maa..





pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   8th January 2011, 12:56 am

aku pon tak tau dia kata smua laki sama bab ape...
tapi bila dilayan marah pulak....
ape pasal xtau la....
gado dgn budak laki kot...
xpon dtg bulan ke..hahaha
ntah la malas aku nk layan...
saya xbersalah...oleh itu terkecuali la ye...betol x pagirl? hahaha...
kalau nk marah pon jgn la marah aku skali...
kang kalau aku marah balik baru tau...
ke nk kene pujuk....??
pendapatan ko mcm ne pagirl..?
nk ke dipujuk?
kang kene marah lagi aku...
sakit ati pulak karang.....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   10th January 2011, 10:16 am

heh!


kekkekekkeke
ala nko buat tatau jerk..
nanti dua tiga ari tu okey la..
kalau nko ikot kan sangat karenah dia tu..
makin menjadi² la nanti..
ader hal sket jerk majuk..
majuk sket jerk ader hal..
heheh..
buat dunno jerk..
nanti okey la tu..
eheh...




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   10th January 2011, 10:37 pm

tapi kan.....kata org kalau ppuan majuk ni dia nk pujuk.....kata org la
dia kata ppuan ni majuk mcm kerak nasik...
kene pujuk cair la....
tapi aku mmg xnk pujuk la....
kekadang bukan boleh jangka mood ppuan ni...
sikit punya baik aku pujuk karang cantik je kene marah...
pujuk pokok lg bagus....pokok lg paham isi ati tuan dia..hahaha
tgk pokok....aku jga dia baik2 dia balas pon baik....aku syg lebih la hehee
pagir ape pendapatan ko pasal kata org tu....betul ke x?
memandangkan hanya kte 2 org je kat sni...aku reply kat tread sni je la ok...
yg lain2 tu tingg dlu la...
kang banyak sgt xterbalas rase nye....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   12th January 2011, 10:17 am

heh!


hahah.. heheh.. hihih...
arr kan ku dah kata..
memang la majuk tu nak kena pujuk..
tapi kalau ikot kan sangat majuk tu..
kalau nko layan jerk majuk dia tu..
arr nanti lenkali dia buat lagi..
dan gitu la seterus nyer kan..
nko layan sesket sudah..
heh
tak dinafikan la kan memang nak di pujuk..
tapi kalau nko ikotkan sangat rentak dia..
nko gak yang letih..
heheh
pada ku.. menda nie kena tolak ansur la.. memahami..
bila nko dah paham dia.. dia pon memahami nko..
dari nak majuk tu tak jadi nak majuk..
tima la pasangan anda seadanya...
heheh itu merangkumi segala² nyer...
pkir² kan la..
eheheh




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   13th January 2011, 12:23 am

ok ok...aku terima seadanye....
tapi asyik merajuk naik menyampah la nk melayan.....
paling xbest kene marah xde pasal....
tu belum lg masuk bab2 cerewet dia lg....
mmg adoii betol la weihhh.....
tapi biase dgr org kalau kawen dapat bini/laki perangai nye mesti beza....
jarang dapat yg sama....
ni dah mcm hukum alam la....
aku main enjin pon dapat rase la...
piston aluminum sleeve blok kena besi....kalau dua2 pakai aluminum/besi mmg xjadik.. maksud nye satu keras satu lembut.
ko rase mcm ne pagirl...??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   13th January 2011, 2:47 pm

heh!


arr tahu pon nko..
kalau dah tima seadanya..
takder la komplain bagai kan..
eheh

normal la tu beb..
kalau selari jerk..
kang nko bosan plak sumer asik sama jerk kan..
arr jadi kena la positif ngan negatif..
baru jadi magnet..
kalau tak cemaner nko nak tarik dia..
dok gitu..
eheh...





pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   14th January 2011, 12:45 am

hahahaa....betol2
pagi tadi ak nmpak awex sblah umah tgh lap skuter dia...
tapi aku xtegur la...
yg ppuan mmg aku xtegur....tgk sepandang je.
ko agak dia cakap ape pagirl...?? dlm ati la
sejak dia pindah sni mmg aku xpenah la nk sapa awex tu...
sombong kah aku...??
atau malu2 kucing ke aku..? hahahaa...
tapi dia pon xtegur aku....
aku wat dek je la..
kalau mak bpk dia ade jgk aku sapa2...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   14th January 2011, 9:44 am

heh!


haa jawapan dia dalam hati ek..
arr meh sini ku kata..
"MENYOMBONG NYER.. SENYUM PON TANAK.. MACAM LA ORG NAK NGORAT DIA.."
hahah..
arr tulah jawapan dia dalam hati..
heheh

dia tu ppuan mesti la malu nak tegor nko tu dulu
dah kalau muker nko tu bertangkup jerk..
kannn..
eheh





pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   16th January 2011, 12:03 pm

mengapa kite perlu merindu pagirl...

mengapa kite perlu berpasangan puyu...

mengapa sume pasaan tue harus ada pd diri kite...

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   16th January 2011, 12:05 pm

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang
menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita, tidak baik
untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia..


hmmmm...

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   17th January 2011, 1:45 pm

heh!


becoss kita adalah MANUSIA..
yang diciptakan oleh ALLAH
berpasang pasangan.. punya hati dan perasaan..
dan punya AKAL untuk berpkir..

sepatah kata FAHRIN AHMAD..
DIA mahu yang terbaik buat hamba NYA..
cuma manusia yang tak ingin kebaikkan itu..
akan menyatakan yang ALLAH tidak adill..


yeshh!! jawapan dah ader..
tapi masih tak paham ek minah..
eheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   20th January 2011, 12:02 am

ala pagirl...xkan la ppuan xleh ngorat laki?......boleh je cara je lain.
kalau berani ngorat la aku ni...hahaha
bosan la ngorat ppuan ni....smua jual mahal sgt.
kualiti xde la bagus mana....lagi mau jual mahal.
patut2 sudah la.....yerapedaaaa
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st January 2011, 9:46 am

eheh

tapi mengapa............

puyu
meh sini ku ngorat nko
pewiiittttt...

hahahahaha
pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   21st January 2011, 10:51 am

heh!



kalau nko bosan..
apatah lagi ppuan..
ahahah

weih beb..
nko cari kualiti tak seberapa pehall..
tu sebab nko dapat pon tak seberapa..
cuba cari kualiti yang berapa..
arr dapat nko berapa gak kualiti..
dok gitu...
KEIKHLASAN tu beb..
heh


arr tu tu..
tunggu apa lagi tu..
lampu ijo dah nyala tu..
cuma masuk gear jerk tu..
apa lagii..
cepat la..
tapi jangan plak nko tros gear 3 kan beb..
ekekkekekkek
hahah



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   24th January 2011, 11:53 pm

hahahahahaha

puyu lambat sehh
tawaran dh di tutup....

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   25th January 2011, 9:13 am

heh!



hahah...
dasattttt...
teros gear 5 nko beb..
cemaner puyu tu nak kejor...
baru nak presss kasik panas enjin tu..
ehehehh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   27th January 2011, 11:46 pm

weihhh...tunggu la dlu apedaaa...
tadi aku jumpa ika....
ni ika lain plak...
adoiii....ika baik nye dia! hehee...
rase nk buat bini je...
tapi aku rase xmampu lg...
semlm aku p smua kedai kawasaki kat johor dgn melaka....
fehhh...xbole jadi ni....!
mesti beli seko....!! xkira! hahaha
xdapat ika pon ape la...janji ade kawasaki er6f hahahahaa...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   29th January 2011, 11:38 am

heh!



weih.. baper banyak daaa ika...
apa yang nko jumpa selalu memang nama ika jerk ker beb..
takder nama lain ker..
ku rasa lebih baik nko cari yang nama lain..
jadi takder la yang lama tu terkena badi nko kan...
hahah





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts: 1247
Age: 29
Localisation: johor
Points: 962
Registration date: 03/10/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   30th January 2011, 10:41 am

a'a la puyu nie
asik ika jerk
pas nie nko g carik plak org name siti ke
ina ke
name pagirl pon boleh puyu
ekekeekeke

adoyai
merindu sendiri tnpa memiliki....
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   30th January 2011, 11:40 pm

hahahaa.....ntah le aku rase cute plak kalau nama ika tu.
ni kawan aku punya kawan...
baru lani le aku cakap dgn ppuan pandang mata....
kalau x xdan la aku nk pandang...malu ah! hahaha...
ika ni banyak berkorban...tapi dgn org yg salah.
kalau nk berkorban cari la aku...
wat pe cari org yg kaki kikis kaki pukul....yerapedaaa...
tapi aku xmintak no fon dia...
kang dia igt aku terhegeh2 plak kang...
jadik aku bia je la...
tapi hati ade suka jgk la....hehehe
tapi aku bia je la...ahhahaa
bia dia carik sendri....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   31st January 2011, 11:23 am

heh!


hahah..
zaman skang beb..
takder nyer org pkir gitu..
sapa cepat dia dapat..
nko lambat.. kem salam jerk la kan..
dapat ker tak tu soal kedua..
yang penting cemaner cara kita nak dapatkan..
kan btol tak...
hehhe




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 29
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: aku perindu sepi..........   1st February 2011, 11:07 pm

betol tu mmg la betol....
ntah la...
aku dah tawar ati la...
malas pon ye jgk...
tapi suka tu ade jgk...
aku rase bebas bila xde yg nk sibuk2 dgn aku....hahaha
tapi aku xleh lari la dari sifat org laki...suka dilayan ppuan.
tapi aku rase xminat nk ngorat la plak....
tapi rase nk cube tu ade jgk la...
ape ade pada aku yg dia boleh nk suka ek..??
aku rase xde ape pon...
ade org lain yg lagi baik...
wat pe nk pilih aku...
aku rase aku ni rendah diri sgt la...
ko rase ape pagirl...?


Back to top Go down
View user profile
 

aku perindu sepi..........

View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-