.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 Samsung Galaxy S4 yang baru

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
dycam111



Number of posts : 2
Age : 34
Points : 4
Registration date : 15/05/2013

PostSubject: Samsung Galaxy S4 yang baru   16th May 2013, 10:27 am

Samsung keluar Galaxy S4 yang baru baru-baru ni.Terutamanya warna putihnya cantik la. hahah! Nampaknya sangat hebat . Tapi Smartphone dengan RM2k ni rasa ok tak?
Back to top Go down
View user profile
Jet Pilot



Male
Number of posts : 8
Age : 36
Points : 12
Registration date : 17/05/2013

PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   17th May 2013, 1:02 pm

Harga RM2000++ bagi satu smartphone?? Mahal sangat tu. Bagi saya , saya tak beli ni. Sebab guna RM2000 saya boleh dapat 2 smartphone untuk 2 orang dah.
Back to top Go down
View user profile
dycam111



Number of posts : 2
Age : 34
Points : 4
Registration date : 15/05/2013

PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   20th May 2013, 8:23 am

Planing nak tukar phone baru sekarang. Tapi RM2k++ ni bagi satu smatphone macam mahal sikit la. Tapi kalau ambil dengan package ada discount ok la. Telco mana yang tengah buat promotion ni?
Back to top Go down
View user profile
qqshop55



Number of posts : 2
Age : 32
Points : 2
Registration date : 21/05/2013

PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   21st May 2013, 7:15 pm

murah tu tak semestinya baik. Tengok la coverage nya. Bagi saya, tempat kediaman saya sesuai untuk Celcom . Tapi telco lain tak ada line. Pelik kan? Celcom coverage nampaknya lebih luas. Cuba tengok plan mereka ni. Service lebih penting
Back to top Go down
View user profile
allmoor



Number of posts : 1
Age : 32
Points : 1
Registration date : 21/05/2013

PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   22nd May 2013, 9:32 am

RM1338? Mahal sikit je kalau banding dengan telco lain. Tapi kalau line dia ok dan coverage baik. Saya rasa boleh timbang la.
Back to top Go down
View user profile
qqshop55



Number of posts : 2
Age : 32
Points : 2
Registration date : 21/05/2013

PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   23rd May 2013, 1:15 pm

Harganya mahal sikit. Tapi banding dengan telco lain dan lihat selurah package nya. Upfront RM700 saja. Sebulan caj RM88, 5GB data, 60 min free call dan SMS. Kira ok tu. Sesiapa nak ambil S4 boleh timbang la.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Samsung Galaxy S4 yang baru   Today at 9:07 am

Back to top Go down
 
Samsung Galaxy S4 yang baru
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: