.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
colorld



Number of posts : 4
Age : 25
Points : 6
Registration date : 20/08/2014

PostSubject: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   28th August 2014, 11:48 pm

Selamat Hari Merdeka Kawan2 sekalian!! Sudah 57 tahun Merdeka!! Merdeka!!! Tahun ni adakah cara menyambut hari istimewa ni berbeza dengan tahun lepas? Apakah cadangan penyambutan yang lagi bermakna? Ada sesiapa tak yang dapat menyelesaikan soalan berikut? Huhu.. Apakah nama lagu kebangasaan kita dan bolehkah anda menyanyi dengan sekuat2nya? hehe..
Back to top Go down
View user profile
drax86



Number of posts : 22
Age : 30
Points : 24
Registration date : 20/08/2014

PostSubject: Re: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   29th August 2014, 1:41 am

Video ni memang banyak bagus..boleh bagi generasi muda mengenal Malaysia pada masa dulu berbanding sekarang..kita patutlah bersyukur dengan apa yang ada pada masa kini..belajar daripada sejarah..Smile
Back to top Go down
View user profile
Man Siakap



Male
Number of posts : 8
Age : 18
Points : 12
Registration date : 20/02/2014

PostSubject: Re: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   30th August 2014, 5:05 pm

colorld wrote:
Selamat Hari Merdeka Kawan2 sekalian!! Sudah 57 tahun Merdeka!! Merdeka!!! Tahun ni adakah cara menyambut hari istimewa ni berbeza dengan tahun lepas? Apakah cadangan penyambutan yang lagi bermakna? Ada sesiapa tak yang dapat menyelesaikan soalan berikut? Huhu.. Apakah nama lagu kebangasaan kita dan bolehkah anda menyanyi dengan sekuat2nya? hehe..

besok pi tengok perayaan hari kemerdekaan dengan keluarga..tentunya sangat meriah..
senangnya soalan ni ,anak i yg berumur 2 tahun juga tau Negaraku...
ramai orang buat ni sebagai cinta akan negara..i dah buat satu..caranya mudah je..
mula2 dapatkan Blue Pin penapis yg percuma dari Blue Cube, tangkap gambar dan memuat naik kat sini mycinta.com .my /
tengok gambar i
Back to top Go down
View user profile
colorld



Number of posts : 4
Age : 25
Points : 6
Registration date : 20/08/2014

PostSubject: Re: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   31st August 2014, 1:18 am

mandy88 wrote:
colorld wrote:
Selamat Hari Merdeka Kawan2 sekalian!! Sudah 57 tahun Merdeka!! Merdeka!!! Tahun ni adakah cara menyambut hari istimewa ni berbeza dengan tahun lepas? Apakah cadangan penyambutan yang lagi bermakna? Ada sesiapa tak yang dapat menyelesaikan soalan berikut? Huhu.. Apakah nama lagu kebangasaan kita dan bolehkah anda menyanyi dengan sekuat2nya? hehe..

besok pi tengok perayaan hari kemerdekaan dengan keluarga..tentunya sangat meriah..
senangnya soalan ni ,anak i yg berumur 2 tahun juga tau Negaraku...
ramai orang buat ni sebagai cinta akan negara..i dah buat satu..caranya mudah je..
mula2 dapatkan Blue Pin penapis yg percuma dari Blue Cube, tangkap gambar dan memuat naik kat sini mycinta.com .my /
tengok gambar i

Sangat cantik la photo anda!! walaupun hanya ambil gambar..tetapi saya dapat rasai sayang anda terhadap Malaysia!! bestnya kalau seluruh rakyat Malaysia dapat upload gambar mereka yang bertema Merdeka tahun 2014 ni!
Back to top Go down
View user profile
kerol55



Number of posts : 2
Age : 27
Points : 2
Registration date : 01/09/2014

PostSubject: Re: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   1st September 2014, 12:26 pm

cuma satu lagi cuti minggu yang panjang, saya pun cuma akan tidur kat rumah sajalah, keluar pun pasti jam punya pada masa ini ...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!   Today at 9:08 am

Back to top Go down
 
Bangsa Malaysia..Merdeka x 57!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: