.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 Ada akhbar khas ke?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Sakura Biru



Female
Number of posts : 92
Age : 35
Localisation : sening hill
Emploi : my boss
Points : 14
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   21st December 2006, 10:03 pm

nash..laporkan lah..keadaan banjir sekitar johor kat kolum nie... Suspect
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts : 760
Age : 31
Localisation : SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi : BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs : http://www.friendster.com/aril8337
Points : 1
Registration date : 07/10/2006

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   22nd December 2006, 3:01 am

Sakura Biru wrote:
nash..laporkan lah..keadaan banjir sekitar johor kat kolum nie... Suspect


SAYA MENYOKONG PEMBENTANGAN SAKURA..

huhuhu... Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   23rd May 2008, 1:19 am

MAJLIS PERASMIAN PERLANCARAN PROGRAM GERAK GEMPUR DADAH (GEMPADAH) PARLIMEN KOTA TINGGI

PADA HARI AHAD, 25 MEI 2008 BERTEMPAT DI PADANG AWAM TANJUNG SEDILI, KOTA TINGGI, JOHOR

>J-ROBIK

>LARIAN RIA ANTIDADAH/PERTANDINGAN MEWARNA/PAMERAN JABATAN KERAJAAN

>PERSEMBAHAN KUGIRAN (PELATIH PS MUAR)

>PERSEMBAHAN ZAPIN

>PERSEMBAHAN SILAT

>KAWAD KAKI (PELATIH PS MUAR)

>PERASMIAN GEMPADAH OLEH YB DATO' SERI SYED HAMID BIN SYED JAAFAR ALBAR (MENTERI DALAM NEGERI)

>PELANCARAN PAPAN TANDA GEMPADAH

>PENYAMPAIAN CENDERAHATI DAN CABUTAN BERTUAH

>PERTANDIGAN AKHIR TARIK TALI DAN PERTANDINGAN FUTSAL

..........ACARA MALAM AKAN ADA PERSEMBAHAN ARTIS...........
(( betul atau tidak aku tak tahu la ada ke tak persembahan artis nie tetapi selalu nya pihak penganjur tak pernah mnghampa kan pnduduk kampung walau pun artis tu tidak la se popular mana tapi cukup untuk memuas kan org kampung yang selama nie hanya tgok prsembahan mereka di tv... ))
(( baru2 nie ada pertandingan GP joran kategori laut dalam kat kampung aku tpi aku lupa nak hebah kn kat forum nie.... pirat kekadang la tlupa tapi acara GP joran nie boleh kata saban thun la kat kmpung aku nie.... ))
(( so pd korang yg tk de apa2 rancangan pada hari minggu ni kalau sudi la datang la ke KOTA TINGGI meriah kan lagi acara nie...nk berkelah ke nak mandi laut ke semua boleh chalet pn ada... )) pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   3rd September 2008, 5:43 pm

heh!

hmmmmm...
ke mana pergi nyer..

pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   6th November 2008, 11:56 pm

pegi mana pagirl...
aku igt nk pusing 1 kota tinggi la...tapi tataw bila masa lg
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   24th December 2008, 9:34 am

heh!

aku lak nak pusing pusing satu malaysia..
ehehhe





pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Ada akhbar khas ke?   Today at 9:07 am

Back to top Go down
 
Ada akhbar khas ke?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Berita Johor-
Jump to: