.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 rindu???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next
AuthorMessage
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   5th July 2008, 1:34 pm

heh!

aku negok cam tak lagi jer..
kekkeke

pirat
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts : 760
Age : 31
Localisation : SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi : BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs : http://www.friendster.com/aril8337
Points : 1
Registration date : 07/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   6th July 2008, 6:28 pm

ye ker??adess Sad Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   7th July 2008, 2:21 pm

heh!

ha la...
nko negok bbtull...

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   14th July 2008, 6:17 pm

heh!

aku masih memikirkan.. dan sehingga kini ku masih lagi memikir..
tapi ku blom jugak buat keputusan.. Mad Mad Crying or Very sad Crying or Very sad



pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   15th July 2008, 10:25 am

aper lagi la yang ko pikir kan...
meh sini..aku pikirkan sekali...
meh... elephant elephant

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   31st July 2008, 5:25 pm

heh!

aku nak nko pkir kan dan nko bagi jawapan kat aku skali.. blehhh...


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   31st July 2008, 5:49 pm

yer laaa...
aper yang sedang ko pikir wahai kawan ku??
kan dah...bahasa pujangga keluar.. elephant elephant

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
ben10



Number of posts : 8
Age : 12
Points : 0
Registration date : 16/07/2008

PostSubject: Re: rindu???   1st August 2008, 3:17 pm

Laughing Laughing....hai pagirl,sorry la last week aku salah taip nama hang....hidup kena happy...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   2nd August 2008, 12:57 pm

heh!

hang memang ben10.. siba baik mood aku baik aritu..
kalau tak.. hang dah kena cepuk dah ngan ku.. kekkekeke

heh gurl..
Laughing Laughing Laughing Laughing


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 2:08 pm

aku tahu...
aku merimaskan..
aku cuma mahu jadi insan yang tahu semua tentang kamu..
hari-hari aku tak pernah jemu
untuk bilang..
aku sayang kamu..
mahu kata
aku rindu kamu...
aku tak mahu kehilangan kamu..
sungguh..
semalam engkau kata
itu janji kita...
engkau kata diri mu selalu ada..
ada utk buat aku bahagia
untuk pastikan aku tenang sentiasa...
selagi aku perlukan kamu...
kamu tak akan ke mana-mana..
aku tahu kamu pegang janji kita..
aku lega itu...
aku rindu kamu saat ini..
sangat rindu...
aku tahu kamu sedang bahagia..
aku dah tak kisah walau aku terpaksa berkongsi..
tapi aku tahu..
aku ada tempat dalam hati kamu...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 2:56 pm

heh!

weih beb!
itu lagu ker syair..
atau luahan isi hati nko..
heh
apa˛ pun, aku suke beb kekata tu..

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 2:58 pm

original from my heart and soul

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 3:08 pm

heh!

wah!..
erhmm... mudah berkata kata tapi sukar melaksana kan..
ayat last tu ku suker..
ehehhe

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 3:10 pm

bila kita tengah rasa sesuatu..
menulis dengan kata hati....
akan terpancar keikhlasan dalam mengatur ayat...
ayat tu ikhlas..
bukan sekadar penyedap perkataan...
haiyaaa...
aku sedang rindu lorrr

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 3:41 pm

heh!

erkkk... jap˛ beb..
ku tanyer nko dulu..
tu untuk lelaki ker atau pompuan isi hati nko tu..
kekekkeke

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 4:56 pm

UNISEX hahahhaha
takkan la utk perempuan itu org..
haiya ko ne punnnnnn..... clown clown

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st August 2008, 6:04 pm

heh!

maner tau..
kan kan kan...
kekekekekke

pst pst.. nko wendu ngan sapa beb.. heh


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 11:03 am

R : Ruang hatiku

I : Ini pernah ada

N : Namamu tapi itu

D : Dulu, Kini Aku bangkit dan ia hanya

U : Untuk mereka yang lebih menghargai makna sekeping hati

afro afro
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 12:26 pm

heh!

hmmm camtu ker..


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 12:32 pm

Question Question
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 1:12 pm

HEH!

apa sajer la tudung
krkkrkr


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 3:47 pm

payah la weii nak bg ati kat lelaki laen...

Mane geng yg lain eh lame x dgr cite, mazz, kucaii,shida kempas,sakura huhuhu n kembar aku c tulip putih tuh.. Windu la Laughing
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 4:33 pm

heh!

ha la kan..
bukan senang..
dan hati tak boleh nak di paksa kan kan..

bebudak lain ke..
dah pegie bertapa gak nyer..
ekekkeke

sakura dah kawen senyap..shidah plak, dah keja tempat baru payah sket nak join.. celam celup jerk dia..
yang ader.. aku jerk arr..
kekekkekeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 5:12 pm

sakura aku tau.. Sbb aku kekadang msg ngan dia... Windu siot kat geng2 lame meriah gile kan
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 6:02 pm

aku di lupakan lagi...
huhuhuhu....
siapala aku utk korang2 ingati kan...
haiyaaaa scratch scratch

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   22nd August 2008, 6:25 pm

heh!

tulah kan..
best nyer taim forum dulu˛ kan..
dj pun okey masa tu..
skang.. hampeh!

aik gurl.. nko tetap dalam ingatan ku..
heh

pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 8:53 am

a'ah kan weii masa tuh meriah sgt, dj2 xde la sebz sgt weii
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 11:39 am

ya........
What a Face What a Face

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 1:16 pm

Aku rindu tapi x pasti pada siapa..Aku sayang tapi tah mengapa kasih sering tak kesampaian... scratch scratch scratch
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 1:18 pm

ko bikin aku kompius lorrr Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 2:07 pm

heh!

aku pong!
tapi aku nak tukau sket..

aku rindu dan aku tahu pada sapa rinduku..
aku cinta tapi tah mengapa kasih sering tak kesampaian..

eheh..
bleh tudung.. Laughing

pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 2:57 pm

aku buat ko kompius ape weii??
pagirl aku rindu tp aku xtau kat sape sbb aku ngan dia dah xde pape.. Tah2 aku je ingt dia, dia langsung xingt aku dah kan
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th August 2008, 3:23 pm

heh!

kekadang kan tudung.. kita tak bleh wat penilaian kita sendiri..
maner tahu di sane pun rindu kat nko gak..
sama macam nko gak..
lelaki kan.. ego tinggi.. tanak ngaku dia rindu dan dia cinta kita..
sedangkan itulah hakikat nyer..
tapi untuk kepastian.. tiada siapa yang tahu..
sekiranyer ingin tahu dan ingin jawapan..
kena arr hang tepon dia..
Wink


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   29th August 2008, 5:11 pm

heh!

adieh!
aku amat merinduiiiii..
tapi.. hmmmmm
ntah la...


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   30th August 2008, 5:46 pm

tudungbiru wrote:
Question Question

ade lagi rupe nye kau ek....tpi kn aku dh kompius ar antara kau dgn si tulip tu sape uja n sape oja........... afro afro
lame tol kau org mnyepi....

aku je yg tgelam timbul....
sunny sunny sunny
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   30th August 2008, 5:49 pm

pagirl wrote:
heh!

kekadang kan tudung.. kita tak bleh wat penilaian kita sendiri..
maner tahu di sane pun rindu kat nko gak..
sama macam nko gak..
lelaki kan.. ego tinggi.. tanak ngaku dia rindu dan dia cinta kita..
sedangkan itulah hakikat nyer..
tapi untuk kepastian.. tiada siapa yang tahu..
sekiranyer ingin tahu dan ingin jawapan..
kena arr hang tepon dia..
Wink


pirat


a'a betul kate kau pagirl...
ala klu dia tk rndu kau lg...
kau rndu jer la kat kita org kat cni jer....
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   2nd September 2008, 10:56 am

masalah nyer pagirl aku putus ngan dia pun sbb dia ade gurl lain. Xmungkin dia rindu kat aku sedangkan hari2 dia dh di isi ngan gadis yg mungkin lebih sempurna dari aku.. Suee aku ler ni oja sampai hati lupe erk
lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   3rd September 2008, 1:50 pm

heh!

eh! tak semesti nyer beb..
maner tahu kot˛ awek baru dia tak serupa dan seperangai macam nko..
dan mungkin kerna itu dia teringat akan dikau wahai tudung..


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   5th September 2008, 2:36 pm

tudungbiru wrote:
masalah nyer pagirl aku putus ngan dia pun sbb dia ade gurl lain. Xmungkin dia rindu kat aku sedangkan hari2 dia dh di isi ngan gadis yg mungkin lebih sempurna dari aku.. Suee aku ler ni oja sampai hati lupe erk
lol! lol!

heh oja ku bkn lpa tp tak ingat.....
oja klu dia rindu kat kau lg apa yg kau nk buat.....
btul kate pagirl tue........
kau jgn pikir cam tu.....
takde yg smpurna kat dunia nie....
kau msih ingin kn dia lg kn?????
Back to top Go down
View user profile
renjer_hutan



Male
Number of posts : 310
Age : 35
Localisation : JOHOR BAHRU
Emploi : swasta
Points : 0
Registration date : 28/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   6th September 2008, 9:57 pm

as;kum...maaf lama dah tak join...........
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   9th September 2008, 2:55 pm

heh!

mesti maa permata..
bukan mudah nak melupakan orang yang kita cintai..
terlalu sukar untuk menerima hakikat tu maa..



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   15th September 2008, 12:26 pm

heh!

aku amat merinduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad




pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   16th September 2008, 5:51 pm

Sori r geng lama tak join opis aku ni semua benda dia nak block bengang lak aku..Kalu ku tau baek aku lepas opis lame.Walaupun swasta tapi masyuk.... Hehehee sue aku ingtt kat dia tapi utk ape lagi kan..dah xde ertinya lagi. benda2 yang leh buat aku ingt dia aku dah buang jauh2 dlm longkang.. Hehehe Skunk ni aku baru rasa macamne luka hati orang yang di tinggalkan. Sblum ni aku malu tp skunk ni aku bersyukur sgt sekurang2 nya aku ngan dia xteruskan niat kami kalu x mesti lagi ramai hati yang terluka kan.... lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   17th September 2008, 5:10 pm

ko dah jd org gamen ea...waaaaa Smile

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   18th September 2008, 11:16 am

A'ah la zura dah 9bln dh aku jadi orang gomen tongue tongue
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   19th September 2008, 1:57 pm

heh!

gomen apa beb..
ader kosong untuk aku tak..



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   24th September 2008, 4:49 pm

heh!

dah nak rayer....
kejap jerk ramadhan..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......
tak suker...
Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad



pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th September 2008, 10:17 am

kenapa ko tak suka ne..aku tak sabo nak raya..
ko tak suka raya...aper kes??

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   26th September 2008, 3:10 pm

heh!

aku tak nak rayer...
aku nak ramadhan jerk...
sebab ramadhan menenangkan jiwa ku...



pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   15th October 2008, 2:45 pm

aku ingt ko nk save bajet jerk time ramadhan hari tuh... lol! lol!
Weiii geng korunk nak tau hari tuh dia ade msg aku. Dia ckp rindu tp aku rasa mcm lawak sgt2.. Korunk rasa napa aku gelak eh Question Question
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: rindu???   Today at 9:56 am

Back to top Go down
 
rindu???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 17Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: