.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 rindu???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next
AuthorMessage
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   25th December 2010, 5:05 pm

ishk ishk ishk
pe la dh jadi ngan si puyu nie
cam terdesak jerk nko
puyu
meh ku nk khabar nie
nko tue umo mude lagik
baek nko sesabor sikit mncari pasangan
nko tue laki tkpe umo naek pn
laen la aku ngan pagirl nie
tp nko negok kitaorang nie
rileks jer kn
klu dh smpi jodoh nko tue
kawen gak nko nnti puyu
nko ingat kawen tu nnti utk sari dua ker
arrr
skunk nk mencari yg benar2 jujur iklas ngan kite nie payah tau
sume nye hipokrit dn metarealistik belaka
arrr nko jgn jadik cam aku
sume jumpe yg tk betol
last2 aku nie pn hampir jd tk betol
nko jgn la pertaruhkn pasaan nko pd org yg belom pasti milik nko
padah nyer nko merana nnti puyu
seksa tau mkn dlm
lmbt pulih....
bek nko g tumpu kn pd study nko tue ke
nko kukuh kn dulu ekonomi idop nko
tu yg terbaek puyu............

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   27th December 2010, 1:41 am

beb....aku bukan serius la...
aku main2 je....
rilex la....
saje je ckp mcm tu...hehehe
ko jgn risau la..
aku sedar diri....ahahhaa
saje je merepek sekejap...xde kawan sgt la
kawan aku hampir smua dah kawen...abis2 kuat pon tunang...
aku je bujang....
tu pasal la aku kaki moto....hahahaa
malas nk pk awex2 ni....tapi kekadang dia dtg plak masuk dlm kpla aku.....menyemak je!
ekseyen2 aku pon penah kene main dgn ppuan....siot la! sadis sungguh patik pacar hina dihina....dia yg salah cakap aku plak....kuang hajo!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   28th December 2010, 9:09 am

heh!


kekkekekekek
tak payah beb..
jangan terdesak sangat nko nie..
tak bagush untuk kesihatan minda nko tu..
nko tu kan lelaki bukan ppuan weih..
ppuan nie menunggu.. lelaki mencari...
ada paham..
ppuan skang pon dah pandai mencari..
dok gitu minah..
eheh


haa.... pandai dah skang minah nie..
gud².. dah blajar ek..
dah ngeti ek..
dah pandai dah nko pkir kan..
takder la ikot sedap perasaan jerk kan..
eheh


selagi kita nie bergelar manusia..
kita tak bleh lari dari tu sumer puyu..
cemaner nko lari pon cemaner nko tepis pon..
datang jugak..
dugaan yang ALLAH berikan pada nko tu..
nko pkir la untuk ke arah maner kan..
heh..
renung² kan la..





pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   29th December 2010, 11:17 pm

nk mencari lagi payah dari yg menunggu....
sampai tahap malas aku nk mencarik lg...
nk menunggu la pulak rase nye.....hahahaa
nk tgk ade lg xppuan yg berani skang ni...hahaha
wat pe la jadik penunggu......
kalau suka cakap terus je kan senang...
kang melepas menyesal....
kalau nk salah pilih pon bia la salah diri sendri bukan salah org lain...
nk menyesal pon bia la pilihan sendri bukan pilihan org lain...
lu pikir la sendri.....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   30th December 2010, 1:06 pm

heh!


bukan ker ppuan skang makin brani beb..
eheh
weih beb..
takan nko baru kenal teros nak kata suker kan..
kena la slow²..
kawan dulu.. then jadi la kawan terbaik ker plak kan..
pastu baru la bleh kata suker ker cinta ker sayang ker kan..
ha.. blajar dulu mengenali erti MEMAHAMI..
heh




pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   31st December 2010, 12:12 am

hahahaa....berani la sgt
aku rase bab2 nk menarik perhatian ppuan mmg aku xreti betol la...
sebab tu aku suka ppaun mulakan dlu...pastu baru aku sambung
xpasal2 aku kene cop terhegeh2 plak...
lagi pon ppuan kan selalu xde mood...
jadik aku xmo la kacau org yg xde mood...
kang welcome tu the jungle lg aku.....
tu ok lg....kalau kene marah lg naya....
nanti aku simpan dlm ati sadis ppuan tu kene...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   1st January 2011, 10:52 am

heh!



hahah..
setahu aku.. "terhegeh²" tu istilah tu ppuan yang guna beb..
bukan pada lelaki..
nko apa susah.. nko mulakan ppuan tak layan..
nko blah laa.. nko kan lelaki..
lain la ppuan... bila dia mulakan lelaki tak layan..
maner nak letak muker beb..
terjun sungai.. kalau sungai tu dalam kan..
kalau cetek..
arr nko pepaham jerk la kan..
eheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   5th January 2011, 12:41 am

kalau dah sekali dua mcm tu mmg aku blah la....
wat perabis masa aku je....
tapi rase sakit ati ade jgk...
aku ni kalau kawan dgn ppuan xlama...
memula mmg la mesra...
pastu lama2 org sana dah malas la...
ade sket je yg spesel kes leh kawan sampai ari ni hahaha...mcm pagirl
apesal ek pagirl...??
aku ni xcukup hensem ke?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   5th January 2011, 9:05 am

heh!


hahah.. arr tulah spesel nyer aku kan..
heheh... eheh..

kekadang beb..
keenseman tu bukan jadi persoalan nyer..
hati.. kata².. keikhlasan.. memahami..
bleh give n take la org kata kan..
kekadang tu yang menjadi persoklan nyer..
jadi menda nie kita tak bleh nak tembak ngan tepat la kan..
subjektif tu.. kann
setiap org ader kekurangan dan kelebihan..
jadi yang maner kurang.. di lebihkan..
yang maner lebih.. di tambahkan lagi lebih nyer..
eheh kan kan kannnn




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   16th January 2011, 11:46 am

aku rase kn minah
aku nk g jejauh la...
nko sorang je sepesel
wat puyu
aku tak...

sobs sobs sobs....

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   17th January 2011, 1:51 pm

heh!


kahkahkah..
majuk la plak..
jauh maner pon nko nak pegie minah weihhh...
ngan puyu tu jugak nanti nko merinduiii..
puyu tu sajerk jerk nak negok nko tu..
ader respon ker tak ngan tindakan dia tu..
hahah
ngupa nyer ader ek..
ha puyu.. apa lagi weih...
cepatan! jangan terlambatan..
hahah





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   21st January 2011, 9:52 am

weih

takder makne nye laa........

mengong minah nie...

g puyu

nko jejauh dari aku...

pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   21st January 2011, 9:56 am

rindu.....
mengapa rindu hati ku tak tertahan...
megenangkan kau seorang....

ehehehe

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st January 2011, 10:39 am

heh!


arr sogan la tu nak ngaku..
weih puyu..
nko on jerk..
dia tu sogan nak ngaku tu..
eheheh


arr.. bebawak la istiqomah...
akan tenang la tu nanti..
kawal emosi..
akan dapat kenangan yang di cari..
heh




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   23rd January 2011, 12:31 am

sapa saje la yg ko rindukan ni suria...??
weihhh...apekepelik nye rindu ko nihhhh...
sepesel sgt ke dia tu...?
aku ni sepesel jgk ape...
xrindu plak ko kat aku....
weihhh...kesian la akt aku pulak....
aku offer kat ko ni...
bagi la kesian ko tu kat aku....
kalau dia xnk bagi je kat aku...
aku beli smua..harga belakang kira.
janji ko hepi...hahahahaha
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   24th January 2011, 8:52 am

heh!



adieh!
weih beb..
bleh beli ker itu rindu..
kasik mai kat ku cemaner nak beli..
eheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   24th January 2011, 11:46 pm

aku tk windu pong kat nko puyu...
ahahahahah

lalalalalala
minah
ku windu nko sorang je
ekekekeke
puyu tu tak mau aku
dia budak tecik...

puyu
kerna sepesel tu la ku merindu
tk gitu minah...

pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   25th January 2011, 12:21 am

bagi doit boleh la beli...ape susah
ko xmo beli ke pagirl...?
pagirl...aku nk tanya sket...
aku da lma x msg ika...
ko agak ape dia rase ek...??
dia pon xmsg/tnya kabar ke ape....
ape pasal ek?
aku selalu mcm ni la...
dgn ppuan mmg xlama...kejap je
aku nk msg dia takut ngacau je....
jadik aku bia je la....
kalau mcm ni la punya gaya...smpai tua la aku dok bujang je ahhahaa
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th January 2011, 9:07 am

heh!


hahah
ngan ku sorang jerk ker..
heh heh heh


takder spesel takder la rindu nyer kan..
ader rindu ader la spesel..
cam dia rindu aku..
hahah


adieh! puyu..
sendiri soklan.. jawapan pon dah bagi sendri tu..
jadi sendri ingat la beb kann..
eheh


tak payah pkir beb bz ker ngacau ker apa ker..
nko rasa nak msg.. nko msg jerk..
nak tepon.. tepon jerk..
soal dia bz ker tak ker..
tu soal kedua..
bz cemaner pon takan la tak bleh jawab msg nko tu bila dah pree kann..
dok gitu..
apa yang ader dalam pikiran nko tu..
arr kena positif kan..
baru perubahan tu akan muncull..
tapi kalau dok negatif jerk kat paler tu..
jawab nyer.. macam nko kata la kan..
sampai ke tuaaaa laaa...
ehehh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   30th January 2011, 10:05 am

ntah puyu nie kn
contohi aku
ade aku kisah org tu bz ke ngacau ke kn
aku nk mesej ke aku nk tepon ke
duit aku
aku punyer suker la kn nk bebual ke hape ke kn
arrr
kalau dia wat tak tau jerk
pe kate nko bagi hot kn dia....
kurang2 bile dia dh medidih ade gak dia nk memarah nko ke kn
kire ade respon la tue...
kn minah kn...

nie aku nie masalah pulak
adoyaiii
perlu ke aku menerima nye kembali minah
huhuhuhuu
hari2 tepon
3 4 kali pulak tue
segala mslh luah kat ku
dedulu tanak plak gitu
nk ku larik bkn mkin jauh
makin dkt plak.....
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   31st January 2011, 12:36 am

ntah le...
aku xmo la dia cakap blakang kata aku ni nyebuk je...
kalau aku dgr mendidih beb...
dia tunggu aku kol ke?
ntah aku xtau....
tapi nape x msg aku tanya kabo ke ape benda...
aku msg xade reply pon...
cisss...buang kredit aku je.
belum kira penat tgn menaip keypad....
itu pasal aku pon bia je...
kalau betul2 nk kawan sendiri pk la....
ntah ape yg disibukan nye ntah...
balik2 aku je yg tanya kabar...
xcukup setia lg ke..??
nk doit...??
bosan aku weihhh....
itu pasal aku xmintak no fon ika yg jumpa ari tu...
kang jadik mcm ni lg...
kalau sibuk cakap la sibuk...
ni diam tunggul je mana la aku tau...
aku pon xnak kacau org sibuk...

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   31st January 2011, 11:03 am

heh!


nko nie berkira btol la..
nak dapat mesti la usaha lebih..
apa la salah nyer nko yang msg pon..
takder salah pon..
setakat tu pon dah berkira..
blom lagi yang lain..
tok sah kata ika..
aku pon lari...
hahha




pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   3rd February 2011, 12:00 pm

usaha puyu...
nnti sume larik dri nko..
jgn kedekot bagai cam minah tu dh lerr..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   8th February 2011, 8:52 am

heh!



hahah..
weih weih weih..
nie pehal nie masuk kan aku dalam in cerita..
aku tarak dalam ini cerita okey...
takder takder takder..
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   13th February 2011, 3:21 pm

ahahahahaha

ingat puyu jgn kedekot cam minah tu tau...
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   13th February 2011, 11:58 pm

tak kedekut la....
cuma belom mampu je...
tu pasal la aku xajak awek kluar....
kalau ajak awex klau jln2 kompom la kejap je dapat....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   14th February 2011, 9:25 am

heh!


hahah..
weih! setakat ajak kuar tu..
memakan jejalan..
takan nko nak tunggu nko kaya
baru nko nak ajak kuar beb..
jawab nyer bekurun la nak dapat kann..
heheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   14th February 2011, 1:23 pm

ehehe

tk sume pompuan gitu la puyu...

adiyaiii nko nie puyu
masalah sungguh la....

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   16th February 2011, 10:16 am

heh!


arr kann...
tulah ku kata..
yang masalah nyer dia.. bukan org lain..
hahah
puyu...
pikir pikir pikir..
nana nana nanana...
heheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   17th February 2011, 5:07 pm

arrrr

sila renung2 kn...

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   18th February 2011, 8:52 am

heh!



setiap manusia tak sempurna..
yang maner kurang di perbetolkan..
yang maner lebih..
tambah kan lagi kelebihan tu agar jadi manis nyer..
kan kan..
heh bukan kurang makin di kurangkan..
jawab nyer tak kemaner la kan..
dok gitu minah..
eheh



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   18th February 2011, 12:41 pm

no komen~~
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   18th February 2011, 4:10 pm

heh!


arr nko kalau ader masalah..
tu jerk la jawapan nko..
hahah
takder masalah pon..
tak pon ngah berlaku kat nko..
heh
kan kan kann...



Daya tarikan yang sebenar..
berpusat di hati yang murni..
Berusahalah untuk mencuci hati..
daripada semua perasaan yang negatif..
terhadap semua orang di dunia ini..

Orang yang merasa dirinya hodoh..
sukar untuk mendapat pasangan..
Carilah kecantikan yang ada pada diri..
dan bentuk keyakinan diri..
Hati yang suci dan keyakinan yang tinggi..
menyerlahkan kecantikan sebenar..


heh renung² kan la..



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   19th February 2011, 11:45 am

erk aku plak....

ishk3

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   19th February 2011, 12:19 pm

heh!


hah.. apa tak btol kata ku..
selalu nyer apa ku kata mesti betol..
cuma nko jerk nafikan..
hahah



Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan..
terlalu payah untuk dilupakan..
namun dalam cinta..
pasti akan merasai kecewa..
dan dikecewakan..
walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan..





pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   19th February 2011, 11:13 pm

pasal ppuan xsmua gitu la payah nye nk mencarik...
kalau mcm gitu je smua sonang la nk cari...ahhaaha
weih pagirl,masalah nye aku xtau mcm ne hati murni si ika tu....
jgn kata ika...yg lain2 tu smua aku xtau ape dlm hati diorg...
kesimpulan nye mmg aku xpandai nk memikat...
kalau ikut cara org lain belum tentu sesuai dgn aku...
ishhhh...aku dh xbleh layan la awex2 ni lagi....
lagi satu org tgk aku dia cakap muka dah kawen...
siot je...patut la awex2 xlayan aku igt aku dah kawen...
skang matlamat moto mesti dicapai....
hahahahaa.....sebelum kawen mesti pakai moto
sok kawen kompem xleh beli moto...bini bising!
kalau kawen la....hahahaa
bulan depan kawan aku kawen.....
tinggal aku bujang sorg.....hahahaha
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   21st February 2011, 9:15 am

heh!


Cinta umpama ‘treasure hunt’..
Cita cita dan tujuan kita satu..
untuk menuju ke penamat yang paling mengembirakan..
Namun di dalam perjalanan kita..
akan menghadapi pelbagai rintangan dan cabaran..
Andainya tidak mampu meneruskan..
kita akan tersungkur..
dan hadiah utamanya akan di kebas oang lain..
Tetapi tak usahlah kecewa..
Walaupun hadiahnya tidak kita perolehi..
tetapi keseronokannya kita sudah rasa..
Jadi bercintalah sepenuh hati..
Namun jangan letakkan harapan terlalu tinggi..



renung² kan la...
heh




pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   24th February 2011, 12:14 am

arghhhhh.....cinta lg
kalau x cinta xbleh ke...??
aku tak tau la ape ni cinta.....hahahaha
mcm ne rupa....
mana asal
dari mana dtg
ape dia bleh bagi...mmg aku xtau ape ni cinta..??
cinta... who are u arr..?? drama cinta ke? ahhaahaa
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   27th February 2011, 6:23 pm

ku rase la kn minah
budak puyu nie ade krisis mental ke ape ek'
pe ke payah dia nk paham pe kite dh kate
pakai aku tk kenal
klu tk aku bakor kat tinge dia tu
payah sesangat la kn...

nko nie puyu
klu nk tau ape makne cinta bagai tu
nko kena la lalui nye dulu
baru nko tau
nie klu ngorat pn tk lepas2
aku tk reti la nk kate pe kt nko...

g nko nuntut kt org2 tua sane mintak ilmu ngorat pompuan
hahahaha
kn minah kn
tk pun ku rase puyu nie kena mandi bunge se drum gak nye
klu tk dpt se drum arrr wat la mandi sesungai plak ek puyu...

nko ingat puyu
cinta nie semanis gula ke pe
gula yg manis tu pn leh jd pahit tau tak
jiwe lelaki nko tu pn leh jd lentur dek penangan cinta
lg la pompuan kn
tp pasaan sorg pompuan tersembunyik di balik ketenangan

ku rase nko nie puyu
lom sesuai lagik la nk bercinta2 nie
ekekekeke
pe kate nko g kukuh kn dulu ekonomi idop nko dulu
nko capai kn dulu cecita nko
impian nk yg terpendam tu arrr
dpt kn dulu
pastu dh lengkap segala nye termasok ilmu didada'
arrr pergi la nko mengatal puyu
insyaallah ade la tu nnti yg terbekenan kn nko
kn minah kn....


pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   28th February 2011, 10:18 am

heh!


arr amek nko..
panjang lebor si minah tu huraikan..
tu kalau nko tak ngeti gak..
tak paham gak..
ku raser baik nko terang dan jelas kan
dalam bahser bugis beb..
tak pon bahser lanun..
baru dia paham..
kalau tak.. asik gitu jerk la..
ahhahah




pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   2nd March 2011, 6:55 pm

#2#^(*$^!9)a!#%

bla bla bla........


aku tk reti wok ckp bugis
meh ajor aku...

pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   4th March 2011, 9:41 am

heh!



arr ekk..
awat nko tak ngeti..
nko kan pandai sumer bahser..
heheh


arr tak per..
nko ckap jerk lanun..
paham la dia nanti...
hahah




pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   4th March 2011, 10:00 am

hahahaha

tk sempat abis kusus base nie...

heh

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   5th March 2011, 12:06 pm

heh!



bistu bahser apa nko abish blajor..
perak ker thailand..
eheh


tak per la beb..
nko ajor jerk apa yang nko tahu..
dia bukan tahu pon..
pastu nko translate kan la apa yang nko rasa kan..
dia tatau pon..
hahah



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   7th March 2011, 3:49 pm

nehii
kuch kuch hota hei
dil to pagel hey

hahahahaha


pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   8th March 2011, 9:33 am

heh!



hahah
kekekkekeke
kakakakkaka
bleh gak tu beb..
hahahah
janji nko paham kan dia sudah..
dia bukan paham pon..
kekekekkekek
yang dia tahu..
tak paham dan tatau...
kekekkekekke




pirat



Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   8th March 2011, 3:52 pm

dia tu kn minah nk kena bagi tarbiah sedalam2 nye
baru dia paham
klu tk smpi sudah la dia tk paham2

pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   10th March 2011, 12:48 am

aku tak pahammm.....hahahaaa
cinta...go tu hel la ahhahaha.....
ape yg korg sebuk2 cinta ni....
tgk aku stedy je,xde pon main cinta2....
kwn aku yg ppuan baru kawen ari tu.....
xde pon nk cintan dgn aku....
xde pon gado2 dgn dia...
baik je aku layan dia...
last2 kawen dgn org lain....
dgn tunang asyik gado je....tapi kawen plk
cinta...watdehel u cinta hahahahaa.....
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   10th March 2011, 1:37 pm

masalah sunggoh nko puyu
g la nko daftar masok spital tampoi tue
agak klu ade kosong lagik
bawa la pagirl sekali ek....

ku dh mls dh nk kate lagik
g la nko ke sane puyu...
moga nko bahagia nnti..

pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   10th March 2011, 2:19 pm

heh!



hahahahha...
pehal nie nak bawak aku plak...
bukan bawak nko skali ker..
aku kan tak masuk dalam ini cerita..
hahahha


menda nie nko blom rasa beb..
bila nko dah rasa.. dah alami..
baru nko akan tahu cemaner ..
cam minah tu dulu.. camtu gak..
cakap sumer tak masuk dalam..
tapi bila dah kena pada batang idong dia yang cam zizan tu..
arr baru la dia masuk itu dalam..
eheheh


Berdoa dan latih diri..
agar kita pandai mendampingi orang lain..
dan seronok untuk didampingi oleh orang lain..
Buang perangai yang menyebabkan orang benci kepada kita..




pirat


Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: rindu???   Today at 11:59 am

Back to top Go down
 
rindu???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 14 of 17Go to page : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: