.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 rindu???

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next
AuthorMessage
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   25th April 2011, 11:02 am

heh!


weih! satu petua tu pon nko tak terbuat..
lagi nak bebanyak...
pegie buat yang satu dulu..
berjaya baru amek yang lain..
hahah





pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   26th April 2011, 12:12 am

beb....aku tgh on la ni....
tiap2 mgu aku msg dia...hahahaha
skang ni tgh nk xzem final....
jadik xleh la nk lebih2 sgt...
sok da cuti baru la lebih2 sket hehee....
tapi aku ni jenis cepat bengang la....lagi2 kalau msg dgn kol xjwb.
buat perabis kredit aku je....
ade hal cakap je...ape susah.
tgk aku....kalau ade hal gua cakap je trus ade hal...nk sorok2 wat pe...??
akal ade..?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   26th April 2011, 1:05 pm

heh!



ader gak menda yang perlu disorok kan beb..
tak sumer menda kena bitau nko..
lain la nko tu dah jadi laki dia..
nko tu baru jerk nak kenal dia..
takan setiap msg nko nak berbalas...
kalau dia tak balas msg nko petang..
arr nko bagi la msg tu lagi.. malam plak ker kan..
bukan dok nunggu jerk jawapan dari dia...

arr tu baru btol nko guna akal..
akal nko letak maner..
hahah



pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   26th April 2011, 10:55 pm

ishhhh....mcm ni la maksud aku...
kalau ade hal ckp je..."sori la awk kite ade hal sket ni...nanti kol lg ye"
haaa...mcm tu la
bukan aku soh citer hal ape....
aku pon xmau nk tau ape hal dia....
kang wat serabut otak aku je....hahahaha
tapi ok la...ika bagi tau dia ade hal...
kalau x mcm tunggul aku weihhh....
sebenar nye aku xksah pon nk bagi tau ke x...hehehe
tapi berbudi bahasa la kot ye pon....ye x?
korg bukan kawan dgn org jahat...hahahaa
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   27th April 2011, 5:39 pm

heh!


elehhh nko tu sebenar nyer EGO..
tapi tanak ngaku..
kang aku sepok nko kang..
baru nko tahu.. nakkk...
hahah...

kekadang tak sempat nak bitau..
tu sebab tak bitau..
cuba la nko tu memahami sket..
arr baru la berpanjangan hubungan tu..
bukan pkir apa yang nko pkir jerk..
dok gitu...
hahhah




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   28th April 2011, 12:19 am

ala...aku saje je cakap2 bukan harap mana pon....
yelah org2 ni perangai lain2...
tapi aku rase kebanyakan org mmg mcm yg aku cakap tu la....
biase la laki mana tau ego...
skuter ego tau la...
yg tau ego ni ppuan je....hahahaha
aku rase aku penah jumpa asam jeruk jenama ego...hehehee

pagirl...weih kalau laki asyik msg je ppuan tu x rimas ke...??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   28th April 2011, 3:11 pm

heh!


hah tau pon nko perangai org lelain..
banyak la nko laki tatau apa tu EGO..
bukan tatau tapi tanak ngaku..
ppuan nie bukan ego beb..
tapi cuma nak perhatian jerk..
cuma lelaki nie kekadang menda nie amek remeh..
cuba nko memahami ppuan..
nko akan tahu..
bukan nak suh ppuan jerk memahami lelaki..

nak rimas menda nyer..
kalau nko asik msg tanyer yang bebukan..
pastu asik tanyer menda yang sama jerk..
arr mungkin dia rimas la kan..
eheh
kalau hati dah suker nak rimas apa nyer beb.. heh



pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   29th April 2011, 12:32 am

tapi kan...kekadang mood ppuan ni tak bleh nk agak arrr..
jam kite nk ambik perhatian kat dia dan dan tu jgk kene marah...
bebulu beb kalau kene mcm tu.....hahahaha

hhmmmm....adakah dia suka kat aku...??
tu yg xdapt nk jwb tu...
kalau aku tau dia suka kat aku mau nye ari2 aku kol dia....hahahaha
lani masalah nye xtau dia suka ke x....
aku pon tak kuarkan ayat2 jiwang kat dia....
haaa....pagir bagi tau aku kalau ppua tu suka kat laki tu mcm ne tindakan dia ek...?
aku da lama x kol dia...
tetiba je dia kol aku...
adakah tu dia suka kat aku...??
ramai lg org lain boleh kol...apepasal aku plak...?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   29th April 2011, 6:15 pm

heh!



hahahahhaha...
mangukuk ayon btol la nko nie sebenar nyer...
kira okey la tu dia dah tepon nko ngekk...

weih beb..
ppuan kalau tak suker..
takder nyer dia nak tepon nko bila nko tak tepon dia..
ngeti.. tu tanda nyer dia tertanyer² naper nko tak tepon dia..
tak msg dia.. contoh la kann... kekekke

kalau dia tak tepon nko.. nko kata dia tanak nko plak..
bila dia dah tepon.. bleh plak nko kata banyak lagi org lain dia bleh tepon..
apa kejadah nyer nko pkir cengitu..
hahahha cari masalah la tu sebenar nyer kan..

nko kena ingat satu la beb kan..
takan la dia tepon nko tu dia nak kata..
i miss u.. sedangkan nko sendri kata tak penah cakap jejiwang ngan dia kan..
walo dia tak ucap realiti nyer dia rindu la tu ngan nko ngek..
ader paham tak..
ker masih tarak paham..heh

kira okey tu beb respon gak tu dia ngan nko..
nko tu jerk la kena pepandai kan..
ppuan nie kan banyak ber kias..
jarang ppuan cakap direct beb..
heh...

suker tak suker tu soal lain la kan..
tapi kan beb... satu la ku tanyer nko..
nko kalau tak suker seseorang..
bila org tu tak tepon nko..
ader ker nko nak tepon dia..
ader ader.. ader ker...
arrr sooo...... lu pkir la sendiri..
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   30th April 2011, 12:27 am

hahhahaa..
mengikut panduan kata2 pagirl...
aku rase dia ade suka sket kat aku la....sket je kot agak nye la
kalau ade mmg bagus la..
bleh la aku on je...
xpyah susah2 carik org lain....hahahaa
aku pon suka jgk kat dia....hehehe
lagi pon yun da nk tunang jap lg...
komprem melepas la aku....

tapi kan pagirl....
boleh ke berjaya sekadar main2 msg dgn kol2....??
aku xyakin sgt la cara ni....
walau aku baik mcm ne pon.....
nk kawan lebih kene slalu bawak jln2 ye x...?
tapi dia kan ank dara org mana bleh suka2 bawak jln2 mcm tu je...

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   30th April 2011, 1:22 pm

heh!


heheh
weih beb.. lebih baik sket dari takder langsung kan..
apa la cuba la ngeti bersyukur...
hehhe


satu nko kena ingat beb..
yang penting kena la ikhlas dan..
yakin pada diri nko tu..
tak semesti nyer nko selalu kuar..
hubungan nkorang akan lebih kepada sorang kawan..
dan tak semesti nyer jarang kuar..
hubungan nko hanya sebagai sorang kawan...
kan kan...
smer tu KETENTUAN ILLAHI..
jodoh pertemuan ajal maut..
hanya ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI...
yang penting..
nko USAHA.. YAKIN.. TAWAKAL DAN REDHA..
insyallah sumer tu akan jadi milik nko..
kalau dah dia tu jodoh nko kan...
dok gitu..
ehehe

dah tau dia anak dara org..
tak ngeti² nko nak mintak izin ngan mak bapak dia..
masa nak bawak dia kuar..
hahah




pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   4th May 2011, 1:54 am

perghhh....nk mintak izin bawak jln2...??
naya beb...mau kene perambat sama pak dia....hahahaa

adakah dia jodoh aku...??
adakah aku jodoh dia...??
aku belum sedia lg...?
dia sudah sedia kah...?
hmmmm...xtau la den

pagirl...kalau aku cakap aku suka dia ape mcm....?
suka je la bukan nk lebih2 mana pon....
agk2 ko....ape dia rase?
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   5th May 2011, 4:33 pm

aku dh tanak amek pusing pe yg nkorang berdua kate kn tue...
yg aku tau skunk aku rindu kak long aku......
rindu sesangat...



Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   6th May 2011, 11:37 am

heh!



bungukzz arr dia nie kan..
ikot kata hati...
kalau sudut hati kecil nko kata tu jodoh nko...
arr insyallah la tu kan..
tapi kalo sudut hati kecik nko tu ader mahkluk yang tak sepatot nyer...
tak bleh ikot la kann..
eheheh

haa.. ala beb..
setakat kata suker tak salah per..
saya suker awak.. ha kannn...
eheh


hah beb...
yer ku tahu tu...
bebanyak kan berdoa..





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   6th May 2011, 6:25 pm

minah


nko suke puyu ek??


pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   7th May 2011, 1:44 pm

heh!


apa bagai la nko nie..
nko baca tak bbtol apa yang ku taip tu..
tu ku bagi contoh kat puyu..
dia kan payah beno nak paham...
ku bagi la contoh cemaner nak kata suker pada seseorg tu...

contoh yang nyata sekali camnie...
beb! puyu suker nko...
arr kannn...
tu contoh ader org ketiga tolong bitau kan..
apabila tuan punya badan sangat pemalu nak mengatakan
dan meluahkan.. eheh...

jadi puyu...
nko pilih la cara yang cemaner kan..
heh...




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   9th May 2011, 1:24 am

pagirl suke aku...??? hahahahahahaa...ilang akal aku weihhhh..
aku suka ika la...
sebab ade mirip2 yg aku xleh lupa la kat dia nihhh....hehehe

beb...aku xberani ahh nk cakap trus mcm tu...
pasal dia ni aku xbuat mcm kwn biase....
kalau kwn biase aku cakap trus je.....
aku suka dia paham dgn sendiri nye....
jadi....mcm ne pagirl? ade idea nk bagi dia paham??
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   9th May 2011, 4:38 pm

kahkahkahkah



arrr minah g nko tolong kn lagik si puyu nie
aku dh takde dlm nie kes...


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   10th May 2011, 11:55 am

heh!


eh bukan nko banyak pengalaman ker beb..
heheh

ala beb...
memang gitu la..
jadi seblom nko bitau dia..
nko jadi kan dia kawan dulu
pastu baru la bleh kawan special..
then baru la kata suker ker apa ker kan..
sebab nko nie jenis pemalu...
tapi ku rasa lelaki dalam bab nie..
tak ngeti malu nyer...
hahah





pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   11th May 2011, 12:59 am

hahahaa....ape xmalu plak ?? malu laa..
ko biase jmpa ke pagirl yg xde malu trus cakap je...??
malu ade sebab arrr....
sebab yg plh beso skali takut aku ni syok sendri je....
dia xde pape pon....
itu pasal la...
gua tak leh terima beb kalau syok sendri je...
tapi kalau dia ade yg lain tapi suka lg kat aku dia ade pilihan....
aku bagi dia pilih....yg ni aku xkisah la,pasal aku xpaksa...
asal aku dah usaha...aku puas ati...
sebagai ppuan ape ko kata pagirl...?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   11th May 2011, 11:23 am

heh!



heheh..
tu sebab la ku kata..
kawan dulu beb..

pada ku la kan..
nie pada pandangan ku la kan..
zaman skang nie mudah berkata 'SAYANG'.. 'SUKER'.. 'CINTA'..
hakikat nyer tak kenal lagi cemaner org yang di sayang yang di suker yang di cinta...
makna tersebut pon tatau..
main cakap ngan main ucap jerk..
baru kenal baper bulan dah pangeh sayang la darling la papa la mama laa..
adoyaiii tak bleh blah btol aku la..
tu yang hubungan tak lama..
baper bulan jerk kapel dah ptus.. kann...

nko kenal dulu beb.. cara dia sumer cemaner..
serasi ker ngan nko kan..
nko paham ker tak perangai dia kan..
memahami dulu...
jangan main suker jerk teros nko jatuh sayang kan..

tu yang timbul nyer..
blom kawen kata.. dia memahami saya..
bila dah kawen.. kami tak serasi.. heheh
apa barang tak serasi.. dah bertahun² kawan cinta.. kawen tak sampai baper bulan dah cerai.. pastu kata tak serasi...
kannn...

kita manusia nie.. tak perfek..
jadi tima la seadanya pasangan kita..
ader menda yang kita tak suker.. dan ader menda yang kita suker pada dia..
jadi tolak ansur jerk la kan..
baru la hubungan tu kekal...

dalam hal nko nie..
baru perkenalan..
so nko kawan jerk la dulu kan..
tak payah nko timbul kan samada dia suker atau tak..
kalo dia tak suker.. takder nyer dia layan msg nko berjela² tu..
tapi nko kena ingat la kan..
mungkin bukan nko sorang jerk kawan dia..
ramai mungkin.. agar dia dapat buat pilihan yang terbaik buat dia kan..
jadi pepandai nko la kan nak pikat hati dia..
supaya tertarik lebih pada nko kan..
dok gitu.. eheh


arr panjang jela ku jelaskan tu..
tu kalo nko tak paham gak..
tatau la aku..
hahah





pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   12th May 2011, 1:35 am

hmmm...betol jgk tu
boleh jd dia ade kwn2 lain...skang tgh memilih la agak nye...
tak kan la kat tempat blaja tu xde yg minat....
dgn umo dia yg pd aku masih muda mentah2 baru nk mula masak,jam2 mcm ni la mula nk carik pasang2....
berpandukan panduan deria ke6 nihh....hahahaha aku xmakan bulat2 kata2 dia..
masih muda lg,gaul plak dgn kwn2 sebaya....mmg lerr
aku mmg xpandai nk berkata2 manis ni...
tapi kalau nk tunjukan perbuatan tu boleh la...
tapi mcm ne nk tunjukan perbuatan....??
jumpa pon tidak...
last jumpa taun lepas...itu pon dia xkuar...malu kata nye..
oleh itu tiada harapan besar menokok pada si dia ni aku bagi....
ade rezeki bagus lah...aku redha je ape yg ade pada dia
xde rezeki besok2 la pk balik...
dia penah kata....sok nk kawen kompol la harta,beli umah ape segala smua....mmg ppuan skang nk mcm nih....lebih kurg la maksud nye mcm tu la
jadi...?? hahahaa...pandai2 la paham
tinggal ni je stok last...

pagirl....analisa dari kenyataan di atas ape mcm...??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   12th May 2011, 11:26 am

heh!



nko ingat aku nie pakar analisa ker..
hahah


lelaki nie jrang berkata² lebih pada perbuatan..
ala beb.. memula memang la gitu..
lelama nanti takder nyer malu ngan nko..
kuar la tu nanti..
cuma nko jerk tu kena banyak la sabo kan..
dugaan.. nko kan suker pada cabaran..
heh


nko kena ingat beb..
tak kaya cemaner skali pon..
yang penting ader rumah untuk didiami..
takkan la nko nak menyewa jerk sampai tua kan..
memula nak idop sewa tu okey la kan..
harta tu takder la sampai melimpah²..
janji org kata bleh untuk menampung masa depan..
toksah kata ppuan la beb.. menda tu kalo nko pkir secara lojik..
btol kan.. memang perlu tu sumer..
bukan untuk kesenangan sendri tapi untuk kesenangan bersama..
setakat nko ader cinta sayang.. tapi nko takder tu sumer..
cinta sayang nko pon bleh tertuko..
cemaner nko nak idop kalo tu sumer nko takder kan..
tapi pada ku yang penting kat sini.. tanggungjawab..
kalo tanggungjawab ader pada seseorang tu..
sumer settle.. takder duit cemaner skali pon..
kalo ader tanggungjawab.. dia akan usaha apa jua keadaan.. kannn

satu nyer kan beb..
nko kena tawakal la bila nko dah usaha kan..
sambil ber doa yang terbaik..
insyallah apa yang nko nak tu akan terlaksana..
tapi kalo dah ketentuan suratan nko camtu..
nko redha jerk la kan..
ALLAH lebih mengetahui apa yang kita tak ketahui..
kannn...




pirat





Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   12th May 2011, 6:09 pm

heh



sekali pagirl berkata2....



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   13th May 2011, 12:44 am

skali pagirl berkata2....aku blur xtau nk kata ape hahahaaa..
tapi kan....masih terlalu awal utk berputus asa.....
skalipun dia dah tunang dgn org lain aku masih ade harapan kecuali dah nikah la...
mengikut bual2 dia dgn aku,dia nk kukuhkan kerjaya dlu baru pk nk nikah nih...
tapi belum tentu la ni smua keadaan punya citer.....
kang alih2 je da nk nikah...org punya selera mana kite tau ye x..
bab2 harta tu smua boleh sedia...xda hal punya
masalah nye skang calon la....
stok aku da abis arr.....hahahaha
stok dia banyak tu...aku tau
tapi bila pk2 tanggung nk jawab lepas kawen berat amat rase nye....
mcm xtertanggung sudah...
smua aku kene pikul...fehhh...kalau x ye2 mmg masuk neraka free je.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   13th May 2011, 4:44 pm

heh!


hahah...
kan.. itu la nama nyer perancangan..
tak sumer apa yang kita rancang tu menjadi kann..

hahah...
arr tau pon nko kan..
tanggungjawab tu berat.. nak² lelaki kan..
bukan nak kawen main kawen jerk kan..
tapi tanggungjawab ntah ke maner²..

ala beb apa plak takder stok..
nko kan lelaki.. banyak stok per..
ehehh

Sayangi semua orang di sekitar nko..
sebab ia nyer akan menarik sayang..
Jika membenci orang..
takut nanti bakal pasangan nko pon akan membenci nko..
arr kan...

Buka hati dan minda untuk menerima cinta..
Cinta boleh berputik pada bila-bila masa..
Cinta mudah datang kepada mereka yang sentiasa bersedia untuk menerima cinta..

heh dah banyak kali dah ku kata camtu..
tapi tulah nko tak gak ngeti².. eheh





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   15th May 2011, 3:31 pm

heh



meh puyu
nko ngorat aku meh
tawaran di buka nie

muahahahaha



ala
lex arr puyu
banyak lagik kt luor sane tue
tak yah la nko nk mharap sgt pd dia tue
g nko jejalan kat luor sane
buke bijik mate tue bebeso
arrr
nnti jumpe la tue calon pilihan hati


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   16th May 2011, 12:10 pm

heh!


heheh...
ntah.. nko kan lelaki..
lagi mau banyak songeh plak..
lain ppuan nie..
malu nyer banyak..
pantang larang nyer banyak...
dok gitu minah...
hahah...



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   16th May 2011, 4:49 pm

betol betol betol....



go puyu go...



ekekekekeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   18th May 2011, 1:48 am

yg lain x sama beb....
kalau sama dah lama aku kebas....hahahaa
aku nk dia jgk....xkira
tapi mcm payah sket la...
umo belum tua mcm aku....
ade fikiran ala2 remaja lg....
ni yg payah nihh...
weihhh...korg bagi idea la
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   19th May 2011, 12:06 pm

heh!


ader kang aku hempok nko ngan kete kancil kang puyu... eheh
baper banyak aku bagi idea dah..
ader nko baca ker..
sepintas jerk nko kan..
pastu mintak lagi..
heh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   19th May 2011, 11:14 pm

hempok kn jerk minah
tk cukup kancil
gajah pn bolehh....


hahahahah


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   20th May 2011, 1:00 pm

heh!



hahaha...
aku nie masih bertimbang rasa lagi beb..
tu ku nak hempok ngan kancil jerk dulu..
kekekeeke....


pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   21st May 2011, 7:45 pm

huhuhuhhu



tk bek tau...
gajah laaaa..



pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   23rd May 2011, 10:57 am

heh!



hahahhaha...
nko negok puyu..
dalam dediam..
dia tu lebih ganaz dari aku nko tahu...
heheh




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   28th May 2011, 3:54 pm

kahkahkah



jiwe ganazz utk dua menjak dn tiga menjak nie nnti...


pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   30th May 2011, 10:44 am

heh!


arr angin munson bertuko dah ek..
arr ye la.. teros kan la...
sila².. semoga berjaya..
heh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   30th May 2011, 1:23 pm

kahkahkah



jiwe alos get out.....


huhuhuhu



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   30th May 2011, 5:26 pm

heh!


sampai maner pon nak get out..




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: rindu???   31st May 2011, 1:52 am

ganas sgt ke si suria nih...??? ahahahha
meh le salurkan keganasan ko tu rasing kat p,gudang....
kelajuan maksimum xpenting...
yg penting kepintaran akal...
org biase selalu pk laju je bleh menang....
belum tentu beb....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   31st May 2011, 10:36 am

heh!



arr sila la sila...




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   31st May 2011, 6:57 pm

heh




nko ingat aku kaki moto cam nko ker hah
tak koser aku
g la nko sesorang kat litar tue....



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   1st June 2011, 1:14 pm

heh!


arrr... join jerk..




pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   4th June 2011, 6:38 pm

heh!




prenggggggggggg................



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   6th June 2011, 12:48 pm

heh!



arrr nie aku nak majuk nie...
ha kan kan...




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   6th June 2011, 11:40 pm

heh




pehal nko nk majok?




pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   7th June 2011, 10:58 am

heh!


ha la...
aku nak majok nie...
hmmmmmmmmmmmmmmmm





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   7th June 2011, 1:43 pm

heh!


dah toksah nk majok2 g....
g basuh kaen baju yg berlambak tue di sane.....



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: rindu???   7th June 2011, 3:13 pm

heh!



hmmm...
bukan nko ker yang basuh..
ku tak ngeti basuh baju tepi sungai..
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: rindu???   7th June 2011, 10:38 pm

wahhhh!!!


lebih sudahhh
mane ade sungai
laot ade la minah oiiii.....
bkn ke dpn umah nko tue ade sungai besor...



ekekekekeekekek


pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: rindu???   Today at 9:49 am

Back to top Go down
 
rindu???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 16 of 17Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: