.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 TMPT LEPASKAN GERAM...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th November 2008, 12:54 am

kete tak leh pakai cermin gelap...
marah2 pon tak guna...
aku rekemen kan korg pakai helmet..lg bgus pki fullface helmet
bubuh visor gelap mcm aku pki...
tapi mlm2 mmg buta abis la...tak nmpk jln. tak pe visor leh tuka
bila korg pakai helmet smbil nek kete keselamatan akan lbh terjamin...
ko try la pagil... Laughing
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th November 2008, 12:40 pm

heh!


ader kang aku kena saman hang pak polis yang giler koser..
ekekkekke
tanak aku..
aku tak kira.. nampak jerk visor yang gelap.. aku teros baling ngan batu..
ekekkekke




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   13th November 2008, 12:43 am

aku rase ko akan kecewa kerna gagal membaling batu kat visor gelap tu...hahaaaa

aku nak marah lg ni...
silaka punya pencuri!!!!
diorg rembat kabel telekom tu....
abis la tak de line...
tak dekeje len ke..?
bukan leh kaya pon curi kabel tu...
ape la punya bangang punya org...
ni kecik2 ni makan benda2 haram ke..??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   13th November 2008, 1:22 pm

heh!

ntah diaorg nie..
dia ingat cabel tu ader harga ker..
silap weih tu..
tarak harga itu cabel telekom skang..
ekkekeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th November 2008, 1:56 am

aku rase nak tembak je pencuri2 ni.... serius nih!! nk ambik lesan pistol kalu bleh.

aha...
kat mesjid...ade org batok2
lps tu hak tuihh!! kat tingkap...
ni lg satu tak da akal pnya org!!!
kan mesjid tu rumah Allah...suka2 je nak buang kahak!!
pengotor!!! benci aku....
nk buang kahak p tandas la...susah sgt ke??!!
dah tua ganyot pon tak reti2 lg!!! bodo sgt!!
lg 1 kalu dlm mesjid tu ske ckp kuat2....ni lg bodo cakp benda2 dunia dlm msjid...
da tua tak reti2 lg ke..??!!
apasal la otak korg ni lembab sgt ar?????!!!!!!!!!!!
benci btol la....!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
imandagonzalez



Number of posts : 9
Points : 0
Registration date : 02/01/2009

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   2nd January 2009, 7:19 pm

Question

..geram pada mereka-mereka yang suka 'menabur fitnah'....

kadang tu terasa pelik, apa yang mereka dapat di atas perlakuan 'keji' mereka tu...mungkin mereka suka melihat orang lain merana..masyaallah.. Mad
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   5th January 2009, 4:42 pm

releks dagon..upsss.. imanda..

mulut org tak leh di tutup..kita memang tak leh nak halang sesiapa sahaja dari melakukan perbuatan terkutuk tue..biarkan saja...kebenarannya hanya diri dan org terdekat sahaja yang tahu...
itu yang gurlz pernah belajar dari seseorang....

Ingat imanda..
"doa org yang di aniaya itu makbul.."

kadang2 memang tak faham..kenapa ada segelintir yang suka campur hal org lain..sedangkan tiada faedahnya pun pada diri mereka...mereka cemburu kot

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   31st March 2009, 3:40 pm

heh

nak kate geram tak jugak tp lebih pada rase tak puas ati la kn...aku nie kalu org kenal leh gak aku gtau tp kalu dh tak kenal tak kan aku nk memandai wat2 tau...ar datang posmen bongok tu tetiba nk memarah aku pehal...dah memang aku tak tau...punya la berlapik base aku guna ar lain la aku nengking dia...tapi oleh kerna ari nie ati ku senang emosi tak trgangu ar ku biar kan jer la heh mujur juga amarah aku di tahap beku...kalu tak aku menjawab jugak tadi ar...tapi kan posmen tu tak patut la terus koyak kan surat org tue...pepehal tanya la org lain dulu nie tak ikut kepala angin dia jerk...pas tue aku plak di marah nye...dah ar minggu lepas barang aku tak di antar nye...tu pun aku g tuju sendirik kat tempat pos tue...wat keje memain...tak reti nak bsukur lansung aku dah tolong juga ambik surat2 yg aku kenal ar siap ku g antar lagi pas tu lasung tak reti nak brtime kaseh...makan gaji bute jerk tau...aku pun heran nape kalu tak leh nak wat keje tu tak reti2 ke nak brambus ke tempat lain...dah la selalu antar surat lambat ar dah bape kali astro umah aku kena cantas...heh kalu la aku ade kuase veto ar ku buang negeri terus posmen tue...muke pun cam rimau tak tau nak senyum...

Mad Mad Mad Mad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   3rd April 2009, 11:22 am

heh!

BONGOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tol tau
mangkuk ayun!
EEEEEEEEEEERGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
geram nyer aku..
dengan aku pon bleh nak tipuu...
kalau dah nak tipu ngan aku lenkali tak yah suh aku cover arr kan!!!!!!!!!!!!
BONGOK BETULLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   3rd April 2009, 3:41 pm

hehehehe
lex ar frend .....
pas nie tak yah lg nk cover kawan nko tu ek
ar nko cover diri sendirik dah la kan
jgn nk nyusah kn diri sebab org lain k .....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   3rd April 2009, 4:28 pm

heh!

geram siot...
sangat nie..
bongok tol..



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   26th April 2009, 11:47 pm

weihh...ape ni koyakkan surat org...??
ni dah kira kurang aja ni...
tapi aku tak heran...kalu keje mcm tu mmg dapat gaji doit haram la.
perangai pon mcm haram jgk...
semoga posmen tu cepat menemui ilahi...
len kali kalu posmen mcm tu ko bantai je balik...
repot kat pos malaysia... ade harapan kene buang keje
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Male
Number of posts : 159
Age : 16
Localisation : Johor Bahru,Johor.
Points : 46
Registration date : 09/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   26th April 2009, 11:57 pm

hihihihi...

_________________
Best104.fm Sensasi Selatan
104.1FM,94.8FM,102.5FM
Enjoy Layan Best104 Di Internet.


Jom sertai Facebook MyBest disini
Back to top Go down
View user profile http://best104.smileyforum.net
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   27th April 2009, 3:27 pm

ade lg nko ek.............
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   27th April 2009, 3:31 pm

heh!

nko konpem ker dia kena buang puyu..
kot kot.. pejabat pos cover dia..
ahehhehe



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   27th April 2009, 3:39 pm

ermmm.....
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   28th April 2009, 3:44 pm

uisss...ade lg aku...biase la nk temankan korg
kalu pjbt pos kaver dia...sok dia dtg anta surat ko sepak je dia.
asal dia dtg je sepak lma2 dia berenti la...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   28th April 2009, 3:45 pm

heh!

heh aku raser blom sempat dia sepak
mamat tu dah pecut ngan motor dia..
hahahha




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th April 2009, 4:51 pm

aii dak pagirl nie kang nko yang aku sepak......
ar nko nak.......


lantak ar pe nk jd ngan posmen tu......
yang penting surat ngan brg aku order sampi......
klu tak ar aku hempuk paler dia ngan motor tue............

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th April 2009, 5:37 pm

heh!

arr brani buat..
ader aku kesah..
hahah



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th April 2009, 5:45 pm

aku wat bebetol kang ar..............
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   30th April 2009, 12:07 pm

heh!

arr sepak sepak sepak..
sepak takraw..
hah



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   3rd May 2009, 2:01 pm

aku sepak paler nko nnti.........
hah nko nak.......

geram tol aku.........
ngan nko nie.....

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   4th May 2009, 2:03 pm

heh!

erkk..
weih beb! nko paler jangan wat main tau..
bayar zakat tu..
Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad





pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   4th May 2009, 3:44 pm

ar dh tue tak reti2 jga base nko tue........... pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   4th May 2009, 4:40 pm

zakat zakat jugak....ni pehal ni haa???
nk gado??
hah ko pagirl pehal..??
ape tak puas ati..??
bagi tau sni..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   5th May 2009, 1:27 pm

heh!

arr pehal pehal per nyer..
apa yang tak puas hati apa nyer..
kez pehal per nyer..
bitau pehal per nyer..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   7th May 2009, 3:16 pm

heh
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   18th May 2009, 11:56 pm

ko ape nyer apgril..??
tak payah ckp bnyk..
jom la berani tahan posmen tu
kte blasah..
ko pukul kpla aku cantas tangan dia..
da siap lari la..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   22nd May 2009, 12:58 pm

heh!

arr tulah..
aritu aku saund direct ngan posmen tu
bungukzz dia pegie langgar pasu bunga mak aku..
apa lagi..
aku pangeh balik dia..
en en en..
patah balik tu dia..heheh
saya raser pasu bunga tu tadi elok jerk..
skang dah pecah cemaner nie..
bleh dia kata..
eh yeker.. tak prasan plak.. sori sori..
apa sori sori.. tak ngeti ngeti nak angkat balik..
awak nie nak anto surat buat cara anto surat..
jangan main nak cepat sampai barang kat umah org awak jahanam kan..
ahahha
nak ker saya report kat pejabat awak..
kakkakka..
seb bek dia angkat..
kalau tak memang aku report kat pejabat dia..
sori ek cik sori..

bungukzz tol..
seb dia tak bek arr taim tu ku tengah angin..
hahhah



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   22nd May 2009, 10:10 pm

hahaaa...
ko mmg bagus ar pagirl..
tapi ok la dia agkat balik...
kalu tak bebakul2 kene sumpah..
jadi hari puaka dia hari tu...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   25th May 2009, 1:10 pm

heh!

kalau dia tak angkat..
memang sah ku tros ke pejabat pos buat report..
padan ngan muker dia..
hheh



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   28th May 2009, 10:54 pm

mcm ne la bleh langa pasu tu..??
ko letak tgh jalan ke pagirl??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   10th June 2009, 11:30 am

heh!

kalau aku letak tengah jalan tu bermakna aku tak bagi dia jalan..
aku letak tepi umah aku la..
yang dia pegie kona mereng tu pesal..
arrr cari pasal..
kena laa.
hahha




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th June 2009, 12:17 am

nampak nyer pasu tu bernasib malang kat stu..
pindah tempat len la..
aku nk melepas geram nihhh...
weihhhh...apasal ko haa??
tak ske ckap je la..
ape susah sgt ke...
aku malas la nk tehegeh2...
pat la ckp...nak ke tak nk??
tak nak aku blah...tada hal punya
ko ni haaa..ape hal bikin hal plak??
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th June 2009, 4:48 pm

heh!

hishhh! relex beb..
awat nyer..
nko nie pon..
baru kenal takan dah nak suh dia kata nak ker tanak..
apa daa..
pepandai arr amek hati dia ker..
cari jalan arr beb supaya dia tertarik ngan nko..
kawan dulu...
jangan nko main terjah jerk..
memang arr tanak ngok..
heh


pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   3rd June 2010, 12:27 am

ala....bukan soh tipu.
soh ckp trus terang je....

aku ade jmpa kwn2 sekolah lama kat fb....
siot je...aku tegur wat bodo je...
tau2 da kwen...
susah2 aku carik korg...
masa jln2 aku curi sket aku lalu dpn umah korg....
igt kawan punya pasal...
xjmpa xpe lalu pon cukup baik...
setia nye aku kat korg...
igt kawan2 beb...
tanya khabar pon jadi la...
korg bukan nk carik aku....
aku pon tak mintak dicari...
tapi perihatin la sket...
aku jgk yg tehegeh2 add korg....
yg main2 keliling ko je yg ko carik....
yg tgk ko dari jauh ni ko pandang tak pakai mata...
yelah dah senang skang...
terasa beb gua....
ni la kalau dah terlampau baik sgt....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   4th June 2010, 2:26 pm

heh!


nko memang teman setiawakan beb..
hmmmmm



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th June 2010, 1:35 am

aku dlu kat sekolah pendiam....
jadik mungkin diorg igt aku ni tak de la ambik tau pasal diorg...
walaupon aku nmpk mcm x ambik tau tapi aku ambik tau....
cuma aku tak la cakap depan2...
aku ikut bawah tanah....
kalu bleh aku nk carik smua kwn2 skolah aku...
peristiwa diorg wat kat aku rase nye aku igt lg smpi skang....

ujg mgu ari tu banyak gila org kawen...
bersepah...!!
siap ade pasang banner....tunjuk arah jln merata2..
tapi aku tak ske banner tu...
kalu aku jadik pengantin mlm tu aku cabut smua..
tak kira bape banyak diorg pasang.....
segan beb...siap letak muka kat stu...hehehe
lg satu....sampah tunjuk arah kat tiang,lampu isyarat..kat mana2 la...
da abis majlis cabut la buang dlm tong sampah...
wat semak je letak kat stu...
nk kawen, kawen la....tapi jgn la wat sampah....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th June 2010, 11:45 am

heh!


tapi kan beb..
nko buat gitu.. kekadang dorang tatau..
tak banyak sket kena tunjukkan kan la reaksi kita pada org kan
supaya org tak salah tafsir ngan kita..
kan kan...
jangan sangat malu beb..
kalau sangat malu payah gak...
yang sedang² sajerk sudah...
eheh



arr btol.. ku sokong nko 200% puyu..
buat nyemak jerk..
pastu org campak saner campak sini..
muker kena pijak↓3.. kan..
eeee paling ku tak suker btol la..
dedulu org tak buat banner.. jumpa gak jalan..
heh
kan kan kannnnnnn




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th June 2010, 11:50 pm

beb...aku bukan la pendiam tahap bisu..
soal sepatah aku jwb la sepatah....
tak da la sampai buat tak paham...
kira mcm biase je....
cuma aku tak join sgt aktiviti diorg ni...

fehhh.....muka kna pijak tu yg aku bengang hahahaaa...
serius....aku cabut benda tu kalu masa aku kawen diorg pasang.
hahahahaaa...
dah la paking kete terabur ikut suka je...
menyusakan org nk jalan la....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   17th June 2010, 10:36 am

heh!


oooohoooo gitu eh..
arr tak per la..
tapi lelaki nie semaner dia pemalu pon..
bila dia dah ngan ppuan..
teros ilang malu..
heheh


arr tau pon nko kan..
tak hengen aku..
buat kad memurah sudah..
lepas tu dorang buang longkang gak..
kan..
bazir duit jerk tu..
ekekkekkee




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   25th June 2010, 12:27 am

mcm ne la kawen doit tak abis....
yg mengarut ngarut diorg wat mmg la abis...
amende la....
sampah lg....belambak. aku benci sampah.
lagu satu pasal paking.....
aku igt ade ape la kat depan ni...dok jem plak tak pasal2
cis...!! rupe nye ade majlis kawen daaa...
gile ke paking rapat dgn jln....
nk kene langar ke..???
tak de undang2 punya org....
ari tu aku nk lalu....skali ade org pasang balai nk kawen
siot je da smpi stu ckp tak leh lalu plak....
ape tanda pon tak pasang....alih2 nk blok jln.
bengang gila aku....
dah aku pusing jln jauh.....sambil bebel,kuang hajo pnya org!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   25th June 2010, 11:45 am

heh!


ala beb..
tu biasa la kan..
kena arr block jalan nak buat balai..
takan nko nak suh org datang makan takder balai plak kang..
arr tu aku tak setuju..
tu nko kena memahami sebagai manusia gak..
arr kena pkir..
esok² nko kawen nanti..
arr camtu gak jadi nyer..
dah umah dia kat tepi jalan..
takan la org nak parking kete dalam umah plakk..
hadoiyaiii... agak² arr beb kan..
hishh!




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th June 2010, 1:56 am

beb....mcm ni la
aku da lalu separuh jln la....aku nk mencelah je
tanda ape pon x bagi beb....
jadik aku lalu la...belom ade ape2 lg cuma besi atas jln je.
siot arr...aku bawak guna beso masa tu.
dia pon kena la memahami aku manusia ni....
busuk2 pon letak la tanda xleh lalu...ni tak de.
nk blok jln wat cara nk blok la....ape daaa
ahhh...malas aku nk layan lg.

ari tu ade kete yg dipandu pemandu bodo memotong....
da nmpk aku kat depan pon nk potong...
mentang2 la aku naik moto...
mmg setan la org tu...nk bagi mati org len ke???!!
aku tadah kaki...
aku rase dia nampak....
rase2 nye paham la si beruk tu.....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th June 2010, 11:14 am

heh!


kekkekekekkeke...
nak tak nak nko kena layan gak menda nie..
heh..


adieh!..
naseb baik dia tak redah jerk kaki nko tu..
kalau dia redah jerk kaki nko tu..
haru nko beb..
ehhe




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   30th June 2010, 1:39 am

haaa....aku ade bawak parang masa tu...
tukul x bawak plak...
kalu aku ilang saba mmg aku baling je parang tu....
pastu aku dia nk masuk parit ke ape ke aku tak pedulik...

pagirl....nape bebudak skang tulis bahasa sms ade ww belakang nye...
geli betol la aku...
tak boleh baca!! lansung aku tak paham....
sapa la cipta benda ni....
beb baik ko tulis pakai kod rahsia je.....alahai
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   30th June 2010, 11:14 am

heh!


eheh..
ntah la beb..
ku pon tatau.. ibarat nyer cam nie la.. tataw..
kekkeke
ntah apa² tah..
ku pon tak berkenan..
nko pergie la tanyer dorang yang anto kat nko cengitu..
ehehhe
aku memang tak penah buat cengitu..
heh



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   7th July 2010, 1:19 am

pagirl..ko try wat mcm tu..
aku nk try baca ....
nk tgk boleh baca ke x..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   8th July 2010, 5:22 pm

heh!


hahah
tataw aku..
heheh




pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   Today at 9:55 am

Back to top Go down
 
TMPT LEPASKAN GERAM...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: