.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 TMPT LEPASKAN GERAM...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th July 2010, 12:54 am

ari tu aku nmpk bdk berendut kat tepi sg....
geram betol aku!!...
rase nk terajang je masuk sg....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   17th July 2010, 11:59 am

heh!


arr.. nape nko tak terajang jerk..
takpon teros call jaij arr
tau la naseb dorang..
heh




pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   30th July 2010, 12:50 am

aarghhhhhhh...xbleh terajang
ank org tu.....
tapi rase nk terajang jgk....
awex bongok mmg dapat bf bongok...
jd aku x leh nk kata apa la.....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   2nd August 2010, 4:27 pm

heh!


arr yer btol..
ala beb.. suker sama suker..
maner ader pkir camtu kan..
tengah seronok masa tu..
menda lain tak nampak..
heh



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th August 2010, 1:08 am

ishhhh....nk kene bg nampak la...
budak2 ni teruk betol la...
dah la x kaya mana....
perangai buruk plak...
aku geram ni pagirl.....weihhh
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th August 2010, 1:13 pm

heh!


arr bebawak banyak sabo..
lelagi di bulan ramadhan nie..
sabar tu adalah kekuatan iman..
jadi penuhi la bulan yang penuh ngan keberkahan ini dengan kesabaran..


maner nak ader pikiran beb dorang tu sumer..
tanak bercampur ngan org tua..
yang tahu.. dok depan pc jerk..
kenalan pastu kuar..
arr pikiran tak kemana..
nama nyer cam terpelajar..
tapi.. hampalajar..
hehhe

arr puyu..
sabo sabo beb sabo..
nko nak banyak pahler kan..
arr baik nko blajar sabar..
okey puyu..
jangan nanti pahler nko pindah kat aku plak..
hehhe



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th March 2011, 9:14 am

geram aku geram
ngan puyu yg tk reti paham2...........


heh

Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th March 2011, 9:50 am

heh!



nie sorang lagi..
maner nak paham..
asik kat kebun jerk..
hehehhehe
nko tu asik pandang sayur jerk beb..
pastu ngan motor jerk..
maner nak paham..
cecuba la sket mengerti..
apa yang diperkatakan oleh minah tu..
arr bila dah mengerti..
baru la nko paham..
nie nko bace jerk tapi tanak mengerti..
jadi menda yang nko baca tu lalu jerk tak singgah pon dalam sel kat kepala tu..
tu yang takder pengertian..
hahah...




renung² kan la..
heh



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th March 2011, 6:44 pm

hahahahaha


amek nko sedas puyu...



tongue
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th March 2011, 12:50 am

hahahaha......tgh merenung nihhh
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   12th March 2011, 9:40 am

heh!



merenung ker menghayal..
hahah
renung dengan pengertian beb..
baru dapat hasil nyer...
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   13th March 2011, 9:40 am

hah

pasak kn kat dlm paler nko tue puyu
bior ingat sampi ke hari tua nko nnti
jgn soh kiteorg wat siaran ulangan lagik ek....




pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th March 2011, 9:14 am

heh!




arr kan..
nie takder kuali ek beb..
jadi ulangan tarak..
nie pakai areal.. kalau nko nak ulangan..
tunggu akhir tahun la kan..
tu pon naseb la kan kalau nak siarkan..
hahah...




pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th March 2011, 1:59 pm

kahkahkah

kuali mahal nk pasang beb
tu yg tkde siaran ulangan

ku nie gelak2 jer la tp hati..........
minah...


Sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th March 2011, 3:30 pm

heh!


nko pakai kuali mahal sapa suh..
pakai la kuali murah..
hahah


hah.. pehal nko
habaq mai sini kat ku awat...
teringat kat sapa plak..
cepatannnnn...
kasik tahu sama ku..
jikalau tidak...
tapi tak bleh jikalau..
mesti gak kasik tahu..
heh... cepatan minah!!!





pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th March 2011, 11:55 pm

weihhh...ape kuali2 ni haaa??
ko nk wat pe dgn kuali ni...?
nk bagi aku renung2 kan kuali tu ke..??

aha....baru aku ingat...
aku salah wish bday ika arrr...
salah bulan plak tu....skali bulan ni la
cisss.....bengang sungguh aku rase!
yg tuan punya badan ni dok diam je...
bila tanya dlu betul la tarikh tu...
ari ni dah jadik lain plak....
pehhhh...rase tetipu plak aku...watdehel!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   16th March 2011, 10:32 am

heh!



hahah..
kuali tu nak buat goreng nko la..
nak buat apa lagi..
nak rebus takot nko berlari² dalam itu kuali..
kekekkekeke


arr kekekekkekek
kakakkakakaakak
ala beb.. normal la tu silap..
nak guro memanja ngan nko tu..
nak negok nko ingat ker tak..
lenkali dah kasik tahu.. ingat bbtol..
arr takder la dia ingat nko sambil lewa jerk kan..
heheh

ala beb..
pikir positif.. jangan negatif..
kalau negatif jerk dalam paler otak nko tu..
arr jawab nyer tak ke mana la arah nyer..
eheh




pirat



Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   16th March 2011, 2:49 pm

pe yg nkorang bual kn nie
hahahaha
ku tk paham la...



pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   16th March 2011, 4:00 pm

heh!


tak paham sudah..
nko dah jangkit si puyu ker apa nie..
gasak nko la..



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   19th March 2011, 11:07 am

mengapa
kenapa
dimana
siapa...
bila
marah
dendam
diam
rajuk...



arghhh!!!!!


Question
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   21st March 2011, 10:47 am

heh!



arr sumer kuar dah..
takder lagi ker..
kalau ader kuar kan lagi..
cepat..
ku nak tahu gak apa lagi tu..
heheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   22nd March 2011, 11:41 pm

bf suria merajuk la tu...
aku tau...
tu pasal la dia mengaruk macam2....
ke laut la nmpak nye.....haaha
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   23rd March 2011, 9:07 am

heh!


hishhh... ke laut tu cemaner puyu..
tatau ku..
cuba terang kan n jelas kan pada ku..
dengan bahser mudah..
heheh...



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   23rd March 2011, 11:54 am

hahahahaha


maner ade bf
i single lagik ek

kahkahkah


pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   23rd March 2011, 2:27 pm

heh!


eh yeker minah..
single ker..
sudah tuko ka...
sejak bila merh..
hahah
hihih..
heheh...
masih ader harapan tu puyu..
cepatan rebot peluang..
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   23rd March 2011, 11:28 pm

hahahaa.....aku takut la dgn suria ni...
dia garang....
hari2 aku kene marah karang....
mana bleh tahan....
besok penuh la topik tempat melepas hajat geram ni dgn posting2 aku....hehehe
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   24th March 2011, 10:37 am

heh!



hah.. kan fun tu.. hahah..
weih beb.. garang cemaner pon..
terpulang la pada nko cemaner nak handle kan..
jangan pulok nko asik blajar handle moto jerk..
arr jawab nyer bekurun la nko tak dapat handle ppuan..
kekkekekekkeke
dok gitu minah..
hahah




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   27th March 2011, 10:49 am

nie pehal nie
aku tk hingin kat puyu tue
hahahaha

pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   28th March 2011, 4:36 pm

heh!


kekekkeke...
kekadang yang kita tak suker tu la yang tebaik buat kita..
kekadang yang kita suker tu la bukan milik kita..
eheh





pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th March 2011, 12:54 am

kalau ikut ayat pagirl tu suria jadik aku punya la ek..?? hahahhaa
abis la ko suria.....hahahha
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   29th March 2011, 1:15 pm

heh!



hahah...
arr sendri pkir..
aku tanak cakap.
eheh...

nie ku nak lepaskan geram sket..
hot btol la ku ngan kedai nie..
ngan berlagak nyer bleh plak dia kata..
dia tak suruh org melayu datang kedai dia..
tapi org melayu yang nak datang..
arr skang amek nko..
kedai nko takder org..
dan sah² kedai nko maju sebab ramai org melayu..
pastu berlagak plak kata cengitu..
bila takder org.. pandai plak nko buat repot polis..
kunun nyer kata tatau...
apa kejadah nko tatau kan..
dah terang² menda tu ader...
bungukkzz betol la..
skang lenggang jerk dah kedai dia..
yang ader pon bukan org melayu..
tapi sekor dua ader la..
tu melayu yang tatau perkembangan dunia luar..
dan tak amek tahu perkembangan semasa..

heh sekian..
heheh



pirat

Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   1st April 2011, 1:28 am

weihhh...ni kopi yg letak gelatin babi tu ke...??
beb aku nk tau kedai mana tu...
habaq kat aku la weihh..... pm pon xpe.
kalau betol la letak mmg bapak segala celaka la yg punya idea letak tu...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   1st April 2011, 1:40 pm

heh!


ha yer la.. kedai tu la..
hishh nko nie takan tatau..
dah terpampang kat METRO nama kedai tu..
terkenal tu kat kluang..
dia banyak cawangan..

ha memang pon..
dah tahap apa nak kata pon ku tatau..
yang buat aku geram tu dia bleh cakap beso tu..
dia tatau ker kastemer dia memang 95% melayu..
apakejadah pulak kan dia bleh kata gitu..
nko bayang kan beb..
dah berabad lama org melayu makan kat situ..
tapi tatau menda tu dicampurkan gelatin..
pastu dalam kopi plak kata nyer ader tulang nyer plak tu..
dicampurkan skali ngan kopi tu..
adieh.. patot la masa kluang kemarau..
mohon doa tak dimakbulkan..
sebab dalam perot org kluang dah manyak menda tu..


eee geram btol aku la..
nie kedai dia dah baper ari tutup..
rasa kan.. arr pegie la panggeh kastemer nko tu yang bukan org melayu kan..
naper plak org melayu tak datang nko tutup plak kedai nko kan..
lagi mau cakap beso..
pastu bleh plak gado ngan pihak JAKIM kan...
buduhzz punyer org la tu..


aku memang tahap geram giler..
arr nie memang bbtol geram nie ..
bukan geram memain..
heh



pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   2nd April 2011, 1:08 am

sib baik le aku belom p kedai tu lg...
kalau x komprem la segala kesedapan baby tu masuk dlm bandan aku nihh....
dgn aku2 skali ikut celaka sama.... uisss xmo la gitu.
abis yg kat sblah landasan kete api tu tutup la ek...??
tapi kan dia ade menantu org islam...
xkan dia xtau kot.....
mcm ne leh kantoi nihhh...?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   4th April 2011, 4:29 pm

heh!


ha tu la kan..
tetiga kedai dia tutup..
menantu tarak masuk campur..
itu maciam jadi gitu..
ntah la beb.. ku pon heran gak la..
mungkin sebab tu la kan dia confident giler.. kan
sebab tu bleh kuar ayat dari dia..
dia tak pangeh org melayu datang kedai dia..
org melayu yang nak datang..
hampeh nyer mangkuk ayun tahap gaban..
heh

persatuan pengguna tak silap ku buat aduan..
sebenar nyer menda nie dah buat aduan banyak kali..
tapi baru tahun nie dorang amek tindakan..
aduan pertama.. jakim suh amek tanda halal..
dia tanak amek..
aduan kedua.. baru amek sampel test..
arr tu baru kuar paper.. heh

eeeeeee...
geram ku tak ilang lagi nko tau tak..
heh..





pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   5th April 2011, 10:02 pm

hahahahaha


aku tak hingin ngan puyu...
bebudak kecik
tak hingin aku


lalalalalala

fuhhh
naseb la aku bkn pengemar kopi
ahaks
abis la ke popularan kluang...
kdg yg bubuh logo halal pn leh jd waswas
nie kn yg tarak halal
tp nk wat camner yg byk kena yg byk mkn org melayu gak



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   6th April 2011, 6:03 pm

heh!


hah kalau dah cengitu..
tak payah popular dah..
tak populer pon tak per..

tulah.. yang kaya kan dia.. org melayu..
tapi bleh berlagak bagai plak kan..
arr rasa penangan melayu..
teros lengang kedai dia..

aritu jakim datang samak kedai dia..
samak² gak kan.. tapi camporan kopi tu cemaner plak kan..
adakah 100% tiada camporan lagi..
kalau dah cine tu cine jugak..
ader jerk nak kena kan org melayu..
tu kalau tak kerana org melayu..
tak kaya dia camtu..
cuba la org melayu nie masuk kedai melayu..
arr takder kaya nyer cina nie kalau melayu tak sapport..


eeeeeeeeee geram masih tak ilang lagi nie..
tahap geram tatau nak cakap cemaner nie..



pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th April 2011, 1:31 am

ala skang aku tgk org melayu islam makan pakai bedal je....
kedai sembarangan je masuk....
ape kira ade baby ke xde baby...janji sedap
dah kene mcm ni baru ade akai!!...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   11th April 2011, 11:58 am

heh!


tulah beb..
nampak jerk pakai tudung yang tukang masak..
arr kira halal la tu..
tak negok tanda halal tu ader ke tak..
tapi ku raser la nie salah jakim gak la kan..
naper tanda HALAL tu bleh di swasta kan dulu..
negok sesenang jerk dorang letak tanda halal tu..
walhal menda² yang tak halal di letakkan nyer..

dorang ingat org islam nie tak bleh makan sebab tanak makan..
dorang tatau HALAL tu makna nyer dari segi islam..
main tibai letak jerk..
dok mesia lama tapi tatau AGAMA RASMI KAT MESIA NIE ISLAM..
apadaa...

takder ayat dah ku nak letak..
GERAM sungguh..



pirat



Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   13th April 2011, 12:43 am

aku rase kalau bab pilih kedai makan ni xbleh arap pada jakim...
komprem la diorg xcukup kaki nk wat keje....
ni smua pakai akal sendri....
kalau yg ade tanda halal tu bleh cek kat jakim,sah atau x...
tanda halal selain jakim sama jbtn agama negeri korng xpayah la guna pakai....
dan kalau rase was2 nk makan kat stu xpayah la makan....
tok sah le ikut org lain...
zaman skang ni org pandai atas kertas pekse je....


Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th April 2011, 3:45 pm

heh!



arr btol tu..
ku tak nafikan..
asal boleh jerk dorang nie..
tak pkir kan.. halal ker tak ker kan..
main terjah jerk..
kekunun zaman dah maju..
arr halal pon maju gak bagi dorang nie..
hishh.. tak paham btol aku..

cuba kalau org melayu buat gitu..
wah hentam bagai dorang nie..
tapi kalau bangsa lain..
hmmm... pkir sendri la kan..
nak kaya kan bangsa lain tu pehal kan..
adieh...
dunia²...
manusia zaman skang nie bukan makin bertamadun..
makin tak tamadun ku rasa..
cam nko kata la beb kan..
pandai atas kertas jerk..





pirat

Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   14th April 2011, 9:39 pm

duduk di kampong
bercucuk tanam
masak sendrik
di jamin halal....




pirat pirat pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   15th April 2011, 1:28 pm

heh!


tak kira la dok maner pon..
cerok maner skali pong..
HALAL tu kena dimengertikan..
dok kg pong kalo tak mengerti HALAL tu..
sama gak datang nyer..

dok kg jerk beb.. ader kang sesak kg..
kosong jerk banda..
takder plak kang ibukota..
eheh..

sedangkan nko pon nak berhijrah ke bando..
tu cemaner plak tu..
ceciter ceciter..
heheh




pirat


Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   16th April 2011, 1:23 am

ape citer nye...??
weihh...kedai da bukak ke?
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   16th April 2011, 11:38 am

heh!



bukak dah..
aritu kan JAKIM dah samak kedai dia..
dia kata dia buat camtu..
sebab nak yakin org islam datang kedai dia..
bunguk tak bungukzz statement dia.. heh
tapi walo kedai samak tapi menda yang dicamporkan ngan kopi tu..
confirm ker bersih lagi terhindar..
heh

tapi takder la seramai seblom dapat tahu ader campuran dalam kopi dia tu kan..
kejap bukak kejap tutup kedai dia..
kalau tak.. uihhh nak makan atau minom kena beratur beb...
org yang duduk pon tak bleh lelama..
sebab ramai yang menunggu..

hah skang... banyak ruang kosong..
bleh pilih nak dok kat maner pon..
eheh




pirat




Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   5th May 2011, 4:38 pm

pasaan geram aku dh llame ilang tp nari timbol semula....


heh
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   6th May 2011, 11:29 am

heh!



arr lepaskan...
luah kan...
jangan pendam..
heh



pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   6th May 2011, 6:29 pm

tak leh...
dh nko sllu kate BANYAK KAN BERSABAR


heh!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   7th May 2011, 1:34 pm

heh!



aku suh nko luahkan..
bukan suh nko pie hentam org tu..
eheh
luahkan pada yang dipercayai..
jangan pendam jadikan satu beban dalam hati..
nko sendiri dengo doktor kata apa kan...
tu pon masih degil lagi ker..
nak ker kena sekeh ngan ku..
heh




pirat


Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   9th May 2011, 4:42 pm

ehehe


doc kate
pendam kn jerk......



kahkahkahkahkahkah


pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: TMPT LEPASKAN GERAM...   Today at 9:55 am

Back to top Go down
 
TMPT LEPASKAN GERAM...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: