.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in

Share | 
 

 kenangan terindah...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:01 pm

ko rasa apa yang aku rasa ea..
ko rasa aku sekarang sedang bersedih atau bahagia???
jawb jangan tak jawab pagirl elephant elephant

tudung biru....percintaan adalah satu pengalaman...jangan serik utk bercinta oke..kerana cinta itu sangat menarik...
walau pun kiter di permainkan
legi menarik kalau kita mainkan org..
trust me...semakin banyak cinta yang kita temui...makin matang utk kita mencari cinta lain....

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:04 pm

bukan serik gurgurlz tp sadis je nak caye dah kat depa.. Masalahnyer depa ni suke cakap lain tp atie lain.. Entah la kekadang aku cam pelik gile jerk nape eh yg slalu jadi mangsanyer kite orang2 pompuan. Kadang dah berhati2 tp stay kena lagi.. Betul la orang dulu2 penah ckp kite akan jumpe dgn orang yang silap baru kite jumpe kebahagian yang kita cari nnt.
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:08 pm

ya...kita tak tahu...di mana kita akan jumpa cinta sejati...
ko tahu tak??aku tak percaya kata cinta pada lelaki...
lelaki yang tak susah nak sebut i luv you..aku respect pada mereka..
pelikkan...
tapi lain org..lain penilaiannya...cuma amek masa utk kenal diri masing2..baru terima cinta k... Wink

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:13 pm

a'ah mmg lain orang lain cara menilai nyer. Tapi ko tau jerk la lelaki2 zaman la ni byk yg x jujur dari yang jujur nyer.. Dh ade Awek bg tau jerk la ni x bg tau solo molo pada hal awek dia majuk ngan dia.. Bengong elephant
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:19 pm

hmmmm....susah kalau macam tu ja..thats y aku ckp...kenal dulu baru bukak hati utk bercinta...aku dah dekat setahun..sayang ada..tapi cinta belum sampai...sebab aku tak kenal siapa dia...
tapi kalau dah ader gf..kata solo..kita tembak ajer dengan senapang elephant

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:33 pm

heh!

nko skang ek..
skang nko tengah sedih dan bahgia..
heh btul tak.. kan kan.. tongue

adieh!
lelaki yang tak susah nak sebut i luv u.. nko respek..
hmmm... bukan ker lelaki yang mudah menyatakan i luv u tu.. sukar untuk dipercayai..

tapi kan tudung.. nak jumpa kebahgiaan tu arr..
tak sanggup nak hadapi kesedihan tu..
ekkeke

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 3:34 pm

heh!

ala. biasa arr beb..
setakat baru ader awek.. blom ader apaČ ikatan pon..
lain arr kalau dia menipu dah ader isteri tapi ngaku bujang lagi..
ar tu baru nko leh tembak ngan senapang gajah tu..
ekkekeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 5:42 pm

masalah nyer pagirl, org yg dah ade bini pun gatai nak usetan jerk.. Entah la weii la ni laki sume susah nak caye. sampai kan bile ade nyer lelaki jujur kite pun xleh nak nilai n terserlah ler kerugian pada kite erk.... bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   21st August 2008, 6:08 pm

heh!

arr tulah pasal..
kata la kan.. nko jumpa sorang lelaki.. dan lelaki tu dah berkahwen..
tapi dia ngaku ngan nko dia memang dah kahwen..
adakah nko akan terima dia..
atau nko akan kata dia gatal..
atau nko akan rejek dia..
ekkekeke

sememang nyer zaman skang nie.. kepercayaan sukar untuk kita kecapi..
bila ku pkir balik kan..
lebih baik suh org tua kita yang carikan.. senang..
ekekkek
tak pening paler...


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 10:31 am

Aku juz anggap dia kawan biasa.. Kalu ajak kuar dua2 tuh aku pk 16 ratus kali ler kan. Aku xnak sakitkan atie bini dier.. Yerk la kalu aku sakitkan atie wife dier hari ni, mane la tau nnt atie aku plak akan sakit bile dh jadi wife lak..

Mak ayah aku bukan jenis yg suke cari jodoh utk anak2 dier. Penat aku suh dia carikan tp diorg xmo. Suh cari sendiri r rabbit
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 1:18 pm

heh!

sama arr ngan ku..
mak bapak ku pong sama suh cari sendri..

tapi kan tudung.. nak pkir 16 ratus kali tu..
adieh! jenuh beb.. kekkekek
tapi kalau ditakdirkan dan itu sememang nyer jodoh..
hmmm nak wat cemaner kan..


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 3:46 pm

itu ler tapi kalu bole aku mmg xnk sakitkan atie pompuan laen tp kan pagirl pompuan lain slalu je sakitkan atie aku nape eh?? Aku kempius la nie nak kate aku jahat xde la sangat juz nakal sket jerk What a Face tongue
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 4:35 pm

heh!

kekkekekekeke...
nko pegie negok muker nko kat cermin..
pastu nko kata arr.. agakČ nko nie jahat tak..
nanti cermin tu bagitau..
kekkekeke

kita niek an.. baik pun tak leh baik sangat..
jahat pun tak leh jahat sangat..
zaman skang nie.. baik sangat tak bleh..
nanti org pijak kapla kita..
jadi nko kena ader jahat sket dan pentingkan diri sket..
ekkekeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 5:11 pm

aku tau sbb tuh ler aku xde la baek sgt. Sbb tuh pale aku beso.. Hahahha lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd August 2008, 6:28 pm

sejak aku mengenali siapa kamu...
sejak aku cuba menjadi kamu..
sejak aku ingin menjadi antara yang istemewa dalam diri kamu..
aku sentiasa berusaha utk itu...

kenangan terindah bagi aku adalah saat bersama kamu..
apa juga rintangan yang datang..
aku tempuhi dengan penuh keikhlasan
waktu suka dan duka..
waktu gembira dan nustapa...
menjadikan aku sangat menghargai masa-masa kita bersama..
dan kini...
aku tak perlu risau..
kerna sememangnya aku tahu..
kamu akan sentiasa memberikan kenangan terinda
walaupun aku pengarahnya..
dan aku pasti...
dirimu akan sentiasa pegang pada janji..
itu katamu dari dahulu sehingga ari ini..
dan harap..kamu akan teguh pada janji..

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   23rd August 2008, 12:28 pm

heh!

kekekek apa la nko nie tudung..
baru ku tahu paler nko besau...
ekekkeke

adieh! kawan ku sorang nie sedang jatuh cinta ngupa nyer..
kekkekeke


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   25th August 2008, 8:43 am

woit pagirl ko org melaka ker? besau la plak kan sunny
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   25th August 2008, 2:14 pm

heh!

dok aih.. aku org johor laa..
anak didik TMJ lagi..
ekekkee


pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   25th August 2008, 2:52 pm

ceh yerk la sgt. Tah2 TMJ xkenal ko wei cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   25th August 2008, 3:26 pm

heh!

eheh.. uitkss nko jangan cakap..
anakČ dia smer kenai aku..
nakČ si sulung tu..
adieh!
ekkekekek


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   30th August 2008, 6:34 pm

kenangan terindah....
uiii syok tol bila ingat smula......
bila kena tinggal padan ngan muka aku.....
nk kenang pekara yang lepas....
dia sudah berlalu pergi.....

dua tahun mnyendiri...
ermmm hati kini mula terisi kembali....
mula mcipta kenangan yang baru....
harap jnji kali ini tertunai.....

aku harap......
dia dan aku.............
tak kan kenang lg kenangan yg lepas.....
wlu pn perit utk mlupa kn....
skurang2 nya kenangan tu beransur pergi.........

aku mharap kenangan yang tercipta kini.....
akan terikat dengan satu janji....
janji yang di ungkap dengan satu kalimah suci.......
king queen >>>>> setahun setengah lagi <<<<<...........
hehee ada masa lagi utk aku bermanja dgn mak
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy .............
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd September 2008, 1:52 pm

heh!

hiks..
seronok nyer hati sedang bahgia kan permata..
hmmm sedih bagi yang keciwa..
kan tudung...


pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   5th September 2008, 2:27 pm

pagirl wrote:
heh!

hiks..
seronok nyer hati sedang bahgia kan permata..
hmmm sedih bagi yang keciwa..
kan tudung...


pirat

adat la org bercinta....
ada yg kekal ada yg tak....
dua tahun lpas aku pn kcwa bla d tggal kan....
perit nk d terima....
smpi la aku jmpa yg skrg nie....
bru tbuka kmbali pntu hati untk bpsagan lg.... sunny sunny
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   9th September 2008, 2:58 pm

heh!

tulah kan..
tapi tulah..
bila hati kekosongan.. sepi tu amat terasa..
dan kenangan tu seringkali bermainČ di minda..
hati terasa begitu sukar untuk cari penganti.. Rolling Eyes

pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   18th September 2008, 11:19 am

Aku ngah alaminya pagirl n sue..Perit dan pedih di tinggalkan.. Rasa sia2 jerk setia dulu kan.. Tp tuh la hakikat kehidupan yang xpenah lekang dengan cabaran baru lengkap rencah kehidupan.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   19th September 2008, 1:54 pm

Heh!

tulah.. kekadang fed up..

walau kita dihadapkan dengan berbagai pilihan..
mengapa sering terjadi pilihan tak menetapi..
hingga amat menakutkan..
menghadapi masa depan..
seolah telah terhapus..
sebuah kehidupan yang kudus...



pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   19th September 2008, 4:27 pm

hmmm...soal hati dan perasaan ne susah nak ckp...
di tinggalkan , kena tinggal...
aku lebih suka..tinggalkan saja..
hahahha..
aku kan...
hmm..bila mao ader bf kalau macam ne...
haiyaaaa...
aper pun..
jangan nangis sebab adam oke...
kita kena kuat...
chayokkkkk...
lol! lol!

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   19th September 2008, 5:16 pm

heh!

mudah berkataČ..
tapi sukar untuk menghadapi nyer..
dan teramat sukar.. sangat sukar.. begitu sukar..



pirat
Back to top Go down
View user profile
tudungbiru



Female
Number of posts : 78
Age : 31
Localisation : PuTrAJaYa
Points : 7
Registration date : 20/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   26th September 2008, 10:21 am

cakap pasal hati n perasaan mmg payah sesangat tp yang pasti hidup perlu diteruskan biar apa yang jadi kite kena hadapi masa depan.. diorg leh bahagia kenapa tidak kite tul x?? so raya la pepuas.. Jemput r dtg umah biru nnt... Aku ade lampirakan alamat jgk kang kate jemput xikhlas lak xde alamat kan.. Hehehehe Basketball Laughing Laughing

Alamat:- Km 24, Kg. Pantai belimbing
76100 Durian Tunggal,
Melaka....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   26th September 2008, 3:09 pm

Heh!

bila hati tak senang.. risau sentiasa.. resah gelisah..
cemaner nak raya sakan maa...

tudung weih..
pst pst.. ader duit rayer tak..
ekkekeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   29th September 2008, 1:38 pm

heh!

SEMPENA MENYAMBUT AIDILFITRI NIE.. SAYA MOHON AMPUN DAN MAAF DI ATAS SEGALA KESALAHAN DAN KESILAPAN YANG DILAKUKAN SAMADA DENGAN SENGAJA ATAU TANPA SENGAJA..
SELAMAT MENYAMBUAT HARI RAYA AIDILFITRI SMER...


pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   8th October 2008, 2:45 pm

kerinduan ini kemabli lagi...
kamu tahu itu tak dear...
aku sangat kangen sama kamu....
huhuhuhuhuhuh...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   9th October 2008, 5:45 pm

heh!

apa makna dear tu dong..
kamu bisa kasik ngerti sama gue..
ekekkekek
wah! rindu kat aku tak ker weih..
kekekke



pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   10th October 2008, 3:44 pm

"dear" tu sayang lorrrr....

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   11th October 2008, 11:19 am

heh!

loohrrr.. itu maciam ka..
itu hang kasik pada sapa itu makna..
ekkeke
sama gue ka..
lebih kurang itu kangen ka makna nyer..
kkekekkeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts : 381
Age : 33
Localisation : Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi : GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points : 5
Registration date : 08/06/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd October 2008, 2:25 pm

kangen tue rindu laaa...

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   22nd October 2008, 4:12 pm

heh!

ooo sudah tukor ka...
ekekkekkeke



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   6th November 2008, 11:13 pm

perbualan org dewasa ni...
aku tak leh campor...
nak cakp ape pon tataw...hehee..
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   10th November 2008, 9:15 am

rindu serindu rindu nya......
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   13th November 2008, 4:33 pm

heh!

alaa puyu...
nko walau pon kecik tetap dewasa gak..
ekkekekke



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : batu pahat~kota tinggi
Points : 465
Registration date : 29/09/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   14th November 2008, 1:10 am

hahaaa..
btol2.. Very Happy
tapi kkdg2 aku tak paham dgn perangai org dewasa ni..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   14th November 2008, 1:37 pm

heh!

aku lagi la tak paham..
ekekkekke




pirat
Back to top Go down
View user profile
cinderella_3479



Female
Number of posts : 66
Age : 31
Localisation : johor bahru
Points : 38
Registration date : 02/02/2009

PostSubject: Re: kenangan terindah...   2nd March 2009, 6:21 pm

bila yg tertulis untukku
adalah yg terbaik untukmu

tiap kali aku dgr,nyanyi lirik2 lagu ni,(kenangan terindah)
aku teringat kt seseorg,,,,bukan bf tapi bestfriend aku..
ntah mane dia ilang skrg akupun tak tau...

last aku tau cume dia keje kt langkawi...
tp skrg pas jd 1 incident ni...msg2 wat hal msg2.......
sedey lor,,,,

andai dapat kuundurkan putaran dunia,
ingin kuubah semula,
kata2 dan tingkah lakuku...........huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
teman yg memahami......sekadar kawan tapi disalah anggap oleh pihak lain... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:20 pm

heh!

sumer org ingin putarkan masa agar dapat perbetulkan kesilapan yang telah di lakukan..
bukan susah pun.. nko amek jerk jam tu pastu nko tukar arr waktu yang nko nak tu.. kekekkekkekeke bounce bounce bounce bounce

hmmm tak sumer org paham apa yang ingin kita lakukan kan..
tapi ku pun penah gak rasa cam nko rasa tu..
sedey sangat bila mengenangkan nyer.. tapi apa nak buat..
itulah realiti kehidupan..




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:23 pm

heh dak pagirl nie pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:36 pm

heh!

awat ngan ku beb..
something wrong..
ekekkekekke



pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:41 pm

memang ade something wrong

Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:45 pm

heh!

apsal beb..
meh habaq mai kat aku meh meh..
ekekkekke




pirat
Back to top Go down
View user profile
permata^suria



Female
Number of posts : 1247
Age : 32
Localisation : johor
Points : 962
Registration date : 03/10/2006

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 2:49 pm

x pe xpe lain kali jew ar ku habaq kat nko ek
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts : 2265
Points : 1222
Registration date : 22/11/2007

PostSubject: Re: kenangan terindah...   3rd March 2009, 3:08 pm

heh!

lerrr nko nie nape nie..
sejak bila nak rahsia ngan aku nie..
awat...



pirat
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kenangan terindah...   Today at 9:52 am

Back to top Go down
 
kenangan terindah...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Sembang-sembang-
Jump to: