.::BEST1O4.fm::.

.::BEST1O4.fm::.

Forum BEST104.fm Sensasi Selatan
 
UtamaHomeFAQSearchRegisterUsergroupsLog in
Share | 
 

 mat rempit johor

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
NorA^AmiN



Male
Number of posts: 2
Age: 29
Points: 0
Registration date: 26/05/2007

PostSubject: mat rempit johor   26th May 2007, 5:19 am

betul ke mat rempit johor ni bersopan santun?? harap2 ada yg menjawab hehe Very Happy
Back to top Go down
View user profile
RienaEmilya



Female
Number of posts: 21
Points: 0
Registration date: 23/02/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   26th May 2007, 9:29 am

sopan santun???hmmm...wahai mat rempit...sila jawab...jawab jangan tak jawab...tp dier org nih cutez tau...layannnnzzzz afro afro
Back to top Go down
View user profile
nashpontian
Admin


Male
Number of posts: 546
Age: 28
Localisation: Jay Bee
Points: 0
Registration date: 09/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   27th May 2007, 8:50 pm

mat rempit...
nasib nash xde moto..
kite org x upaya...

_________________
myFacebook
FriendsterKu
MyBestClub
TV3 ONLINE.TV
myBlog
Radio Ku
Jgn Lupa Mendgrkan Best104 Sensasi Selatan Di
104.1FM 94.8FM 102.5FM
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/deejay.nash
Mr_aRiL



Male
Number of posts: 760
Age: 29
Localisation: SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi: BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs: http://www.friendster.com/aril8337
Points: 1
Registration date: 07/10/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   30th May 2007, 11:51 pm

yg sopan santun xde tp yg baik 2 ada la..tp xramai..mane2 pun same... Cool
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
ady_boys



Male
Number of posts: 69
Age: 32
Points: 3
Registration date: 28/03/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   1st September 2007, 12:08 pm

Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
Mr_aRiL



Male
Number of posts: 760
Age: 29
Localisation: SiRDuNk SeLaNgOr
Emploi: BaHaYa SiOt..huhu
Loisirs: http://www.friendster.com/aril8337
Points: 1
Registration date: 07/10/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   22nd September 2007, 2:27 am

Razz Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ariL_8337
ady_boys



Male
Number of posts: 69
Age: 32
Points: 3
Registration date: 28/03/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   8th January 2008, 2:10 am

ada ke mat rempit yg bgs2 kat johor sini..???????
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   9th January 2008, 4:43 pm

heh! Smile

kalau dah rempit tu bagus ker.. Laughing Rolling Eyes

pirat
Back to top Go down
View user profile
ady_boys



Male
Number of posts: 69
Age: 32
Points: 3
Registration date: 28/03/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   10th January 2008, 11:40 pm

mungkin bgs kot... Laughing Laughing Laughing lol!
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   11th January 2008, 11:42 am

heh! Very Happy

mungkin tu arr yang ku rasa cam tak bagush jerkkk.. tongue heh


pirat
Back to top Go down
View user profile
ady_boys



Male
Number of posts: 69
Age: 32
Points: 3
Registration date: 28/03/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   11th January 2008, 9:23 pm

itu yg awk rasa.. Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
singacobra



Male
Number of posts: 36
Localisation: johor bahru pontian
Points: 0
Registration date: 10/01/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   12th January 2008, 6:17 am

rempit mmg bagus,
sbb ada gak keje doktor kat spital tu,
sbb banyak xcident

teruskan merempit agar family mu menangis meratapi pemergian mu kelak...



but if u really want to change your life,,,,god will show u d way.....


What a Face
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   12th January 2008, 10:47 am

heh! Smile

Rolling Eyes Exclamation Question Idea Arrow What a Face @ cyclops



pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 28
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   6th March 2008, 12:54 am

maksud "bersopan santun" tu ape? mencilok dgn memberi signel ke??? tak pon mengunakan isyarat tangan jika signel kong..jgn harap la.
nyusah kan aku je mat rempet ni..pasal dia la polis selalu wat operasi moto..pasal dia jgk la penunggang moto len jd anak tiri kat msia ni...
cukai moto mahal,insuran moto mahal,kene ugut tak leh guna highway lg...ntah ape2 ntah..kete laju bleh plak. yg jadi mangsa penunggang yg berhemah ni.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   6th March 2008, 3:42 pm

heh!

ecehh!!..
penunggang berhemah ek..
ker penunggang berkhemah..
ehhe..

nak wat cemaner puyu.. walau krajaan dah saport mat rempit skali pun..
mat rempit tetap rempit gak.. ehhe
dah sampai kutub utara pun..
rempit tetap rempit..

kan kan..

pirat
Back to top Go down
View user profile
GuRguRlZ
Admin


Female
Number of posts: 381
Age: 30
Localisation: Jb AlWaYz gRaTezZz
Emploi: GuRGuRlZ LiFeZz eNteRpRiSe..
Points: 5
Registration date: 08/06/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   7th March 2008, 12:49 pm

kat mana yang santun nyer mat rempit ne??
habaq mai meh??
kompius aku dengan isu mat rempit yang sopan santun...
hmmmmmm scratch


puyu wrote:
maksud "bersopan santun" tu ape? mencilok dgn memberi signel ke??? tak pon mengunakan isyarat tangan jika signel kong..jgn harap la.
nyusah kan aku je mat rempet ni..pasal dia la polis selalu wat operasi moto..pasal dia jgk la penunggang moto len jd anak tiri kat msia ni...
cukai moto mahal,insuran moto mahal,kene ugut tak leh guna highway lg...ntah ape2 ntah..kete laju bleh plak. yg jadi mangsa penunggang yg berhemah ni.

_________________
aku with snow white....
Back to top Go down
View user profile http://www.dayofgurgurlz.blogspot.com
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   11th March 2008, 5:11 pm

heh!

ntah.. aku pong! scratch


pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 28
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   12th March 2008, 1:04 am

rempet je maksud negetif....bleh ke ade benda positif dlm negetif...??
ape la bebudak melayu ni....rempet je tau...nak merempat dlm negara sendri ke..??
malu la aku tgk korg...lg malu kalu bangsa len tgk.
aku ponn bawak moto jgk...tapi bkn nak merempet.. sok kalu da merempat jgn salahkan aku...
aset yg paling penting utk org melayu skang ni tanah...jadi kompol la tanah banyak2 sebelum dikebas org len...
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   12th March 2008, 1:19 pm

heh!

btul tu puyu..
sapa lah yang nak selamat kan bangsa kita kalau bukan kita sendiri..

idupppppppppp puyu...
5 taun akan datang.. aku angkat nko jadi wakil rakyat batu pahat..
heh..


pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 28
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   12th March 2008, 11:29 pm

ishhh..xmo la sampai jd wakil rakyat,bagi org len je,kang idup da sebok giler sok mati lagi la banyak kene soal...ape nk jawab hah..?? benda2 ni smua tgungjwb berat...
moto2 mat rempet mcm rxz 125z ni jgn jual lg la...jual je moto yg enjin dier susah nk bikin..baru bebudak buta nak otek2. buat moto enjin diesel pon bagus jgk..lagi la bebudak tataw nk bikin ape..kurg sket mat rempet.
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   13th March 2008, 12:33 pm

heh!

owang melayu yang ada bakat payat nak diketengah kan..
smer nyer pendam pastu cakap belakang..
tu yang susah tu..

hmmm... payah nak pkir kan mat rempit nie..

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   15th March 2008, 11:58 am

heh!

pagi..

pirat
Back to top Go down
View user profile
nashpontian
Admin


Male
Number of posts: 546
Age: 28
Localisation: Jay Bee
Points: 0
Registration date: 09/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   20th March 2008, 5:58 pm

masih top gak kes mat rempit?
ok tu popular ga dia org tp ada kala fhm2 je lah..

_________________
myFacebook
FriendsterKu
MyBestClub
TV3 ONLINE.TV
myBlog
Radio Ku
Jgn Lupa Mendgrkan Best104 Sensasi Selatan Di
104.1FM 94.8FM 102.5FM
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/deejay.nash
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   21st March 2008, 4:07 pm

heh!

takan ada kesudahan nyer rempit nie..

pirat
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   24th March 2008, 1:43 pm

heh!

arr macam tulah baru nak banteras mat rempit..
kepong permulaan dan penghabisan..
baru tak leh gie memaner..
kan dapat cekup.. kan kan

eheh
pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 28
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   1st April 2008, 12:25 am

jalan nk ketengah bakat tu tak betol la pagirl... kalu takat bikin moto cc kecik ni tada la susah mana. ko pon leh wat pagirl. yg pasti budak2 yg ske rempet ni akal nyer tak sampai lg. tapi rempet bukan takat moto je...kete pon banyak org je tak nampak. pokok nyer sama je. smua nak jd juara kat jln raya tu...tapi bila race kat trek mcm bodo. lumbe jalan lurus bapok pon bleh....
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   2nd April 2008, 5:29 pm

heh!

uiksss puyu..
kalau dah raser tanak idop lama.. arr gie arr rempit kat jalan raya..
satu.. nyusah kan org lain nak jalan
dua.. menyemak jerk mata nak memandang
tiga.. kalau dah terlentang kat jalanraya, sapa yang susah.. kitaorg jugak yang nak kena handle la.. panggil polis la, bomba la.. dan memacam lagi..

nko jangan jadi rempit puyu..
dan jangan nak berangan jadi rempit..
heh

pirat
Back to top Go down
View user profile
puyu



Male
Number of posts: 562
Age: 28
Localisation: batu pahat~kota tinggi
Points: 465
Registration date: 29/09/2006

PostSubject: Re: mat rempit johor   23rd April 2008, 1:21 am

weihhh...aku tak main rempet2 ni...
aku da bosan bawak moto laju2...asal aku laju je ade je setan yg kejo..tak kira la kete ke moto ke... lama2 aku bia je setan2 tu blah ...snang ati aku..
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   23rd April 2008, 2:13 pm

heh!

hehehhe...
biasa arr tu nak bako nko ek..
pantang kan..

pirat
Back to top Go down
View user profile
azharinho



Number of posts: 1
Age: 28
Points: 1
Registration date: 25/02/2009

PostSubject: Re: mat rempit johor   6th April 2009, 7:43 pm

apahal plak tak ada...aku sebenarnya bekas mat rempit..tp sejak aku masuk u, aku tak dapat lah join...nak2 mak bapak tak bg bawa moto..lagi teruk lah...kadang2 moto kawan2 aku pun aku hentam gak. Twisted Evil terus terang kami kat jalan raya memang lah kuarang asam siskit...mana2 jiwa rempit ni memang dilahirkan macam tu..tp bila kat umah ke, skolah ke, ada lah sopan santun tu...aku anak melayu...aku tau apa yang patut walaupun aku tau salah...kawan2 jangan lah jd macam aku.. [i]
Back to top Go down
View user profile
pagirl



Number of posts: 2265
Points: 1222
Registration date: 22/11/2007

PostSubject: Re: mat rempit johor   7th April 2009, 1:59 pm

heh!

tahu tak per..
sayang sayang arr nyawa tu dek oiiii..
nyawa bukan bleh di jual beli..


pirat
Back to top Go down
View user profile
melayujb



Number of posts: 2
Age: 41
Points: 4
Registration date: 03/05/2010

PostSubject: Majlis Penerangan “ Teknik Mendapat A dalam Peperiksaan"   3rd May 2010, 4:03 pm

Assalammualaikum Semua Sahabat,

Maaf kiranya saya mencelah sebentar.
Hanya nak sampaikan info. Bagi mengelakkan anak-anak zaman sekarang ni merempit, adalah lebih baik kiranya kita menghantar anak kita ke tuisyen.

Jemputan ke Majlis Penerangan “ Teknik Mendapat A dalam Peperiksaan”

Perkara di atas dirujuk. Adalah dengan segala hormatnya menjemput Tuan/Puan/ Penjaga ke majlis “ Teknik Mendapat A dalam Peperiksaan” dan penerangan konsep tuisyen online.


Tarikh : 4hb Mei 2010 (Selasa)
Masa : 8.00 malam
Tempat : Pusat Belajar Pintar, No15A Jln Permas 1/25,
Bandar Baru Permas Jaya, 81750 Masai, Johor.
BERHAMPIRAN KLINIK KESIHATAN PERMAS (DI ATAS KEDAI TAYAR DAN BERSEBELAHAN DENGAN PUSAT TUISYEN PUSPA)


Semoga dengan kehadiran Tuan/ Puan/ Penjaga dapat menambahkan lagi pengetahuan kearah kecemerlangan anak-anak dalam menghadapi peperiksaan UPSR/PMR/SPM kelak.Tolong sampaikan pada jirn tetangga anda dan sahabat handai dan taulan,.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Rosli Sariman
Pengarah Urusan
Pusat Belajar Pintar
07-386 8041 / 019-742 9045


“Ke Arah Memartabatkan Pendidikan”
GURU-GURU (TUTOR) YANG BERIJAZAH DAN BERPENGALAMAN DALAM TEKNIK MENJAWAB SOALAN
UPSR / PMR / SPM
Back to top Go down
View user profile
bandot



Number of posts: 1
Age: 32
Points: 1
Registration date: 30/06/2010

PostSubject: Re: mat rempit johor   30th June 2010, 6:10 am

agi idup agi ngelaban..selagi idup pegi la marhaban....rempit....jiwa tengah muda ..darah tengah hangitt..diri masih ungkal. Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
WAKBRO TAQARRUB



Male
Number of posts: 8
Age: 53
Localisation: 259 JALAN SEMANGAT 9 TAMAN SRI LAMBAK 86000 KLUANG JOHOR
Emploi: TASCO BERHAD SHAH ALAM
Points: 10
Registration date: 05/05/2012

PostSubject: Re: mat rempit johor   20th May 2012, 11:01 am

Kalau dan rempit mana ada santun beb ' orang yang bersopan santun tak akan melibatkan diri dengan perkara yang tak berfaedah...kena fikir la bro itu lah sebabnya Allah swt jadikan manusia sebaik-baik kejadian...wallahualam.
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/altaqarrub
 

mat rempit johor

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::BEST1O4.fm::. :: Berita Johor-